Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:22

Ziet er een fijne rit uit, zeker ook dat je gewoon naar het strand kan ;)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:23

Ja, ik moet er alleen wel weer even aan wennen dat we overdag tussen 10 en 19 uur niet het strand op mogen op bepaalde stukken.

Waar we vanmiddag geweest zijn, mag het gelukkig wel :)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:24

Paardennamen schreef:
Ja, ik moet er alleen wel weer even aan wennen dat we overdag tussen 10 en 19 uur niet het strand op mogen op bepaalde stukken.

Waar we vanmiddag geweest zijn, mag het gelukkig wel :)

Waar was je dan geweest?
Bloemendaal of?

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-14 21:37

Renesse/Burgh-Haamstede :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 19:47

:D

Afbeelding

Samen met zijn vriendje <3

Afbeelding

Vriendje mocht zelfs voor hem lopen, is echt een wonder, normaal pikt [***] dat helemaal niet en wordt hij boos (of vroeger onder het zadel toch). Nu was het geen probleem :D (behalve als het pad wat moeilijker werd en hij niet kon lopen hoe hij wilde doordat dat paard voor hem liep, dat vond hij minder).

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 17:07

Helaas geen kaartje van endomondo..
GPS signaal was niet duidelijk of zo, hij heeft maar 1/3 van de rit gepakt(vond het al raar dat we maar 5km in 1,5 uur gereden zouden hebben..), moet straks even uitvogelen of ik de rit kan verwijderen en dan opnieuw intekenen of zo.

Wel onwijs lekker gereden, heerlijk weer, brave paardjes, wat wil je nog meer? :D

Afbeelding
Niet de gebruikelijke blonde manen foto maar ik had niet door dat m'n stalgenootje deze gemaakt had haha, dus ik rij zoals gewoonlijk voorop :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:13

Heb vandaag wedstrijd gehad, zal van de week de kilometers invoeren want heb geen endomondo gebruikt ivm batterij telefoon. Maar heb wel de uitslagen als 'bewijs'

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:16

Wij hebben vandaag de ETRrit gereden vanuit Weert.
Ruim 33 km gereden al staat niet de hele route erop.
In het begin kon hij ons niet vinden en 2.5 km voor het eind hield mijn accu er mee op ;(
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 19:43

Altijd spijtig als niet alles geregistreerd wordt, wel weer een serieuze rit gedaan!

Wij sluiten het weekend af met 27 km! Primeurtje :Y)

Afbeelding

Hopelijk verteerd [***] het allemaal beetje goed, hebben 56 km gedaan op 3 dagen tijd .. Is toch niet niks :(:)

Heb ook nog foto's maar moet nog even zien of ik er een topic van maak of dat ik gewoon hier wat foto's plaats, momenteel even te moe om daarover na te denken .. denk dat ik alles misschien minder goed verteer dan mijn pony _O- :')

Edit; toch maar even werk gemaakt van de foto's, ze waren wel leuk vond ik :)
[AR-ITP] [***] verkent een nieuwe route!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 20:30

Leuk Sabine! Leuk topic ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:14

Thanks! Dinsdag mag ie alweer, ben benieuwd wat die daarvan gaat vinden := :+ (maar dan gaan we wel een kort & rustig ritje doen.. niet zoals dit weekend).

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:16

Weet iemand of je een rit ook aan kan passen qua km's? Want ik heb volgens endomondo maar 5 km gereden vandaag terwijl het toch minstens het dubbele was, misschien wel weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:18

Bij "edit" (boven je kaartje) kan je de km's en tijd aanpassen.
Als je echt wil intekenen moet je een nieuwe workout doen denk ik (en dan ergens opslaan waarschijnlijk maar dat doe ik nooit dus weet ik niet, ik teken alleen in als test zeg maar ;) )

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:19

[***] schreef:
Bij "edit" (boven je kaartje) kan je de km's en tijd aanpassen.
Als je echt wil intekenen moet je een nieuwe workout doen denk ik (en dan ergens opslaan waarschijnlijk maar dat doe ik nooit dus weet ik niet, ik teken alleen in als test zeg maar ;) )

Hmm ja ik zag het, geen idee hoeveel kilometer het echt waren. Nouja dan heb ik pech _O-
Zat net al te kijken maar we zijn ergens afgeslagen en ik heb geen idee waar precies dus ik weet de route al niet meer haha. Dan hou ik het maar op 5 km voor vandaag :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:22

Oei, dat is dan minder inderdaad :P Wel jammer natuurlijk ...

Nu we toch bezig zijn, kan je ook ergens je route aanpassen dat je bv. het instappen niet meerekent? Ben eigenlijk eens nieuwsgierig wat de gemiddelde snelheid zou zijn zonder het instappen (vandaag hebben we de eerste 45 minuten gewoon gestapt :+ ). Maar bij "edit" dan slaat die de route op ipv je oorspronkelijke route en dat is ook niet de bedoeling.. Kan je dat laten uitrekenen of moet ik zelf aan de slag? :P

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:24

Ik denk t niet.. Wat je wel zou kunnen doen is instappen apart opnemen. Dat je het wel voor de km's telt maar dat je hem stop zet en weer aanzet als je klaar bent met instappen. Is dat geen idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:26

Oh, dat kan ik misschien volgende keer inderdaad wel doen :j
Je kan gewoon 2 routes voor 1 dag dan invoeren & laten meetellen?

Ga zelf eens al rekenend aan de slag .. even geduld :Y)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:29

Ja dat kan volgens mij gewoon, heb het geloof ik al eerder hier in het topic voorbij zien komen van een bokker die 2 ritten op een dag had gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:30

Ok, dan kijk ik volgende keer wel even .. Al is het ook weer niet echt nodig natuurlijk, het is toch de afstand die telt ;)

Heb het even gerekend trouwens (naja, uitgezocht hoeveel km we dan gedaan hebben in hoeveel tijd en dat laten uitrekenen door internet :P ) en dan zitten we aan gemiddeld 6.8 km/u .. Is eigenlijk helemaal niet slecht voor zo'n lange rit op zo'n warme dag :Y) (zitten ook nog stukken stap wel tussen en inclusief uitstappen, dus vandaar).

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:33

Ja had 't vandaag ook wel willen weten, omdat we flinke stukken gedraafd en een lekker stuk gegaloppeerd hebben(alleen verloor ik mijn beugel en heb ik dus een heel stuk met één beugel gereden haha) maarja dat zal ik dus opnieuw moeten doen :+

Misschien krijg ik die dikke zo ver dat ik hem van de week nog eens alleen mee kan nemen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 21:53

Succes alvast ;) Ben wel benieuwd naar de daadwerkelijke rit :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:47

Jullie hebben goed genoten van t mooie weer zie ik! Ik vond t overdag te warm voor m'n knol en 's avonds kwam er steeds iets tussen (leuk joh, als je vriend boer is, haha) dus vandaag hopelijk WEL ff rondje strand vanavond! Heeft ie lekker weekje vakantie gehad.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 09:00

Wij zijn gisteren ook niet verder gekomen dan 5 km, volgens endomondo dan. Maar dat lag aan de telefoon. We waren in het begin van de middag terug. Was heerlijk zo in de bossen, van mij mag het zo de komende maanden blijven :j
Zometeen mogen ze allebei even in de bak aan het werk, vrijdagavond een pittige les gehad, dus vandaag maar wat rustig werk.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:57

Weer een overwinning vandaag! Voor het eerst heeelemaal alleen met Freya op pad geweest! Al eerder 3 keer zonder ander paard maar met iemand op de fiets mee geweest wat ook goed ging, dus vond het vandaag wel eens tijd voor helemaal alleen! We begonnen wat minder goed toen er een auto volgeladen met fietsen op het kruispunt stil ging staan, pal voor de ingang van het bos. Dat kunstwerk van opgestapelde fietsen vond Freya reuze spannend dus na drie pogingen van haar om terug naar stal te gaan in volle galop, vroeg ik vriendelijk of de bestuurder van de auto even tien meter verderop stil kon staan (ik vind het sowieso geen handige plek om op een kruispunt de kaart te gaan lezen...), maar ik kreeg als commentaar dat ik mijn paard maar beter onder controle moest hebben in het verkeer :( Gelukkig had ze daarna vrij snel de weg gevonden dus konden we door, en vanaf toen ging het gewoon super! Na ruim een uur kwam ik terug op stal met een big smile, zo trots op paard! Ruim 2 maanden geleden pas het eerste ritje gemaakt, en nu al helemaal alleen op pad! Wat een vooruitgang! :D

Afbeelding

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:07

Wat fijn, lekker alleen op pad!
Hier vandaag alleen een kort wandelingetje gemaakt, vond het te warm om wat te doen :')
Denk wel dat ik dit vaker ga doen nu, want hij was lekker relaxed ook al was er geen ander paard mee, misschien kan ik hem hiermee het vertrouwen weer geven, ben benieuwd!