Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:31

Tijdens de zomer is het op het strand ook gevaarlijk. Bij die strandhuisjes horen vaak honden en als je lekker in (ren)galop zit en er komt een hond op je afgerend schrik je wel :+

Gelukkig doet mijn paard altijd een paar sprongen opzij en kan ik hem daarna naar stilstand brengen. Kan ook heel anders aflopen als je al in rengalop zit.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 11:43

Hilli schreef:
De meest vervelende honden kom ik tegen op het strand. Het zijn vaak ook dezelfde types (hond/baas). Zodra je paard weet dat je een hond kunt wegjagen door erop af te gaan, ben je al een grote stap verder.

Dit deed ik dus maar toen vond die beste meneer dat ik zijn hond aan het uitdagen was. Dit was trouwens op een strandje/recreatieplas

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 12:25

Dayanara schreef:
Hilli schreef:
De meest vervelende honden kom ik tegen op het strand. Het zijn vaak ook dezelfde types (hond/baas). Zodra je paard weet dat je een hond kunt wegjagen door erop af te gaan, ben je al een grote stap verder.

Dit deed ik dus maar toen vond die beste meneer dat ik zijn hond aan het uitdagen was. Dit was trouwens op een strandje/recreatieplas

Wat zei je: het lijkt er meer op, dat jouw hond mijn paard aan het opjagen is en hij niet luistert naar de eigenaar. Dus het lijkt er nog meer op, dat u de oorzaak bent, dat honden op zo weinig plaatsen los mogen lipen. Dat komt nl door mensen die hun hond vergeten op te voeden.

Ik hou van zulke preken :o

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:41

Het was wel weer prachtig vanmorgen
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:58

Het was heerlijk weer idd :)

Helaas is Endomondo uitgevallen, dus heb ik handmatig de afstand en tijd ingevoerd (had mn tomtom horloge aanstaan). :)

Afbeelding

Veel honden gezien, maar geen problemen mee gehad :)

En veel fietsers, maar daar raakt ie steeds meer aan gewend. Vriendlief gaat altijd mee met de mountainbike.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 16:54

Hier ook heerlijk gereden. Op het laatst schrok hij alleen... laagstaande zon met nat wegdek en een fietser die de hoek om kwam kon hij even niet begrijpen in zijn hoofd. Voelde net alsof hij net als a la Bambi wegsprong := en daarna op de knieeën. Gelukkig daar genoeg haar dus geen schade.
Ben alleen 10 jaar ouder :+

Niet luisterende honden zijn niet grappig. Heb vorig jaar een pitbull bij macho in zijn staart gehad, dat vind hij zelfs niet grappig.

Afbeelding

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:21

Het was echt prachtig weer, heb echt genoten van de zon! {:}

Afbeelding
Afbeelding

Hoe krijgen jullie zo’n foto met de tijd en km’s erop zoals hierboven?

Los lopende honden tja heb er gelukkig weinig last van, maar mensen zijn wel verschrikkelijk makkelijk daarin. Had laatst 1 die rende achter mij aan in galop, gelukkig heb ik een heel braaf paard.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:29

Wij hebben ook een lekker rondje gereden, schitterend weer!

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:33

Je kunt bij endomondo rechtsboven op delen klikken. Dan kun je een foto kiezen en de tijd enzo erbij zetten :)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:38

Dilan93 schreef:
Je kunt bij endomondo rechtsboven op delen klikken. Dan kun je een foto kiezen en de tijd enzo erbij zetten :)

Dank je wel! :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:39

Wat is het genieten als ik jullie foto's zie, maar zou zelf ook zo graag weer willen..... Voorlopig nog niet....
Vandaag wel gewandeld, bijna 2,5km. Bekaf, terwijl ik drie weken geleden fluitend 25km liep.... :')

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:40

Fabster schreef:
Dayanara schreef:

Wat zei je: het lijkt er meer op, dat jouw hond mijn paard aan het opjagen is en hij niet luistert naar de eigenaar. Dus het lijkt er nog meer op, dat u de oorzaak bent, dat honden op zo weinig plaatsen los mogen lipen. Dat komt nl door mensen die hun hond vergeten op te voeden.

Ik hou van zulke preken :o

Dat deed ik precies maar het werd een verhitte discussie.

Viooltje91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:35

Hier ook eindelijk weer een rondje kunnen genieten! Ben een weekje naar Oostenrijk geweest, maar gelukkig hier ook nog een ritje door de sneeuw kunnen maken!

Veel beterschap, danseresje!

Afbeelding

Trip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:54

Afbeelding

Afbeelding
Mijn kids hebben mooie kilometers gereden dit weekend. Moeders eerste dag er naast lopen en vandaag ernaast gefietst. Wat heb ik genoten pony helemaal blij enthousiast en kids een big smile. Mijn weekend kan niet meer stuk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:08

Vandaag ook weer 9.85km op de teller toegevoegd *\o/*
En een nieuw paadje gevonden wat ik binnenkort ga proberen. Is wss geen lang paadje maar elke variatie is welkom.
Paard zelf vindt het heerlijk om weer kilometers te maken.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:11

Nieuwe paadjes zijn geweldig! :D

Ik sta nog niet zo lang op mijn huidige stal, dus zie nog heel veel nieuwe paadje :j

Zal in de Veluwe wel helemaal feest zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:18

Ik heb de indruk dat ze vanuit de gemeente nu zelf meer paadjes in kaart brengen en aanduiden. En waar nodig de boeren op de vingers tikken die onterecht paden hadden afgesloten of opnieuw begaanbaar maken. Ben ik alleen maar voor te vinden.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:03

Ik heb gisteren ook weer een heerlijk ritje gemaakt.

Ben door TS nog steeds niet toegevoegd bij de bokkers bokaal. Heeft iemand inmiddels het stokje overgenomen?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:06

_Nelleke_ schreef:

Ben door TS nog steeds niet toegevoegd bij de bokkers bokaal. Heeft iemand inmiddels het stokje overgenomen?

Ik ben ook nog niet toegevoegd volgens mij

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:56

_Nelleke_ schreef:

Ik ook niet, heb een paar weken geleden al een verzoek gestuurd.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:19

Duurt soms even, geduld,TS gaat jullie wel toevoegen :j . Meestal een paar mensen tegelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:23

Klopt, TS doet het heus Wel en je kilometers zijn niet verloren. Alles vanaf 1/8/18 wordt meegenomen in de challenge.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:56

Het was ook geen aanval naar TS hoor, ik heb me inmiddels alleen bijna een maand geleden aangemeld dus ik dacht misschien heeft iemand inmiddels het stokje van TS overgenomen en heb ik de verkeerde gemaild :+

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:24

Haha,nee,het klopt :D

Hier n klein staprondje gedaan. Het is nogal.... hard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:22

Met alle regen van zaterdag en vandaag ook weer smeltende sneeuw is alles hier gewoon blubber. Morgen geven ze droog en rest van de week weer buien -O-

Voordeel is wel dat de plassen op de paden de gehele breedte in beslag nemen, ook best lang zijn soms en gelukkig niet te diep. Ideale training om in galop water in te gaan en door te spatteren :))