Gelukkig doet mijn paard altijd een paar sprongen opzij en kan ik hem daarna naar stilstand brengen. Kan ook heel anders aflopen als je al in rengalop zit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:De meest vervelende honden kom ik tegen op het strand. Het zijn vaak ook dezelfde types (hond/baas). Zodra je paard weet dat je een hond kunt wegjagen door erop af te gaan, ben je al een grote stap verder.
Dayanara schreef:Hilli schreef:De meest vervelende honden kom ik tegen op het strand. Het zijn vaak ook dezelfde types (hond/baas). Zodra je paard weet dat je een hond kunt wegjagen door erop af te gaan, ben je al een grote stap verder.
Dit deed ik dus maar toen vond die beste meneer dat ik zijn hond aan het uitdagen was. Dit was trouwens op een strandje/recreatieplas
Fabster schreef:Dayanara schreef:
Dit deed ik dus maar toen vond die beste meneer dat ik zijn hond aan het uitdagen was. Dit was trouwens op een strandje/recreatieplas
Wat zei je: het lijkt er meer op, dat jouw hond mijn paard aan het opjagen is en hij niet luistert naar de eigenaar. Dus het lijkt er nog meer op, dat u de oorzaak bent, dat honden op zo weinig plaatsen los mogen lipen. Dat komt nl door mensen die hun hond vergeten op te voeden.
Ik hou van zulke preken