Hier stil vanwege het weer & werkschema (kon dit weekend niet door werk, maar het was zo'n slecht weer dat ik dat eigenlijk niet erg vond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim345 schreef:van 18 naar 25 moet toch wel kunnen? Desnoods hou je eventjes pauze.
Veel plezier alvast!
macha6 schreef:Hahaha ik heb laatst mijn langste rit van 26 km naar 33 km verlegd. Mijn paard is ook al 21 maar als hij aangeeft er nog zin in te hebben, gewoon kijken hoever je komt?
Vandaag ook mijn record gemiddelde snelheid verbroken, let er tegenwoordig veel meer op omdat dat dus wel belangrijk schijnt te zijn bij de endurance!8 km gereden in 57 min, 8,34 km/u gemiddeld, een stuk hoger dan normaal! Hoe meer en regelmatig we rijden, hoe makkelijker die gemiddelde snelheid omhoog lijkt te gaan..
macha6 schreef:Ja hier zit in en uitstappen bij. Maar rekenen jullie dat niet mee dan? Ik denk maar in de trant van de challenge: zijn toch weer extra km's
Chouchou schreef:macha6 schreef:Ja hier zit in en uitstappen bij. Maar rekenen jullie dat niet mee dan? Ik denk maar in de trant van de challenge: zijn toch weer extra km's
Ik heb endomondo ook altijd gewoon aan met in- en uitstappen, maar als je de gemiddelde snelheid gebruikt voor een indicatie of je klaar bent voor endurance, klopt het niet helemaal. Bij de endurance ga je in principe niet de eerste twee kilometer instappen, je begint dan gelijk met een drafje, waardoor je die eerste twee langzame kilometers niet hoeft mee te nemen in je gemiddelde snelheid! Uitstappen zou ik er nog wel bijtellen in het begin.