er zitten dan ook wat brutalere kinderen tussen die al gewoon heel druk enalles op je paard afstappen, en die vraag ik altijd (lichtelijk geiriteerd) of ze aan de kant willen .
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.

Nickeltje schreef:Hahahaha, ik ben van het sadistische type dat dan heel blij zegt:'' Pas maar op, hij bijt!''
Moet je ze dan terug zien deinzen! hahahahaha
Mijn vriendin en ik laten ze meestal wel even aaien (als we daar zin in hebben, anders niet)
Lauss schreef:Ik had laatst toch wat!
Was met een vriendin lekker de wijk onveilig () aan het maken, komen we 3 snotneuzen tegen, een jaar of 9/10 denk ik.
"Kijk, paarden"
"Kom, we gaan ze slaan."
Stalen gezichtjesIk keek ze wss heel eng aan wnt ze hebben niets gedaan, maar waar gaat dit heen?
BlackEyed schreef:Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik heb het liever niet. Mijn vz paardje kan niet zo goed stil blijven staan en vertrapte kinderen, dat staat niet zo netjes..![]()
Verder merk ik wel dat als ik met haar ga wandelen dat kinderen/ mensen vrij bang zijn voor paarden.
(al eens meegemaakt dat een groepje kinderen vlak voor ons uiteenstoof met de kreten: pas op hij trapt!!!)
Wij stonden echt zo van:

'
Werkt behoorlijk goed

Nickeltje schreef:Hahahaha, ik ben van het sadistische type dat dan heel blij zegt:'' Pas maar op, hij bijt!''
Moet je ze dan terug zien deinzen! hahahahaha
(niet stappen ofzo, alleen erop zitten
)