runningkawa schreef:Dan wel
Nou ja...als je met een pony bent hoef je niet weg te galloperen als vrouw zijnde hoor
Er staat immers altijd op de bordjes, verboden voor ruiters en paarden, niet voor amazones en ponys

Ik zal 'm onthouden.......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Dan wel
Nou ja...als je met een pony bent hoef je niet weg te galloperen als vrouw zijnde hoor
Er staat immers altijd op de bordjes, verboden voor ruiters en paarden, niet voor amazones en ponys
runningkawa schreef:das waar, maar wel veel meer dan wat daar gevraagt wordt, geloof dat maar
Ik wet wel wat een kolletje is
En ook waar het bakstuk zit.
En ik weet ook dat je geen 5 kg brok aan een paard moet voeren en maar 5 kg hooi...
Of het moet zijn dat de SRR aandelen heeft bij de dierenkliniek..dat kan ook natuurlijk
Binckydenice schreef:Ja maar om de dingen die je opnoemt te weten hoef je geen 20 jaar te rijden![]()
Ik vindt het goed, ze moeten toch ergens een lijn gaan trekken. Er zijn veel te veel gebeurtenissen die onnodig zijn met paarden op de weg. Zowel ingespannen als bereden....
odetteke schreef:runningkawa schreef:Nou ik zie toch wel eens pakketen aangeboden voor zo'n 300 euro....
Ja handig....als je al meer dan 20 jaar rijd...
Hoezo ook mensen die al 20 jaar rijden weten heus niet alles hoor...
IKbenEllen schreef:IKbenEllen schreef:Altijd handig toch, als ie schade toebrengt aan mijn geliefde paardje
Nee, je bent niet verzekerd aan schade aan je paard, je bent alleen verzekerd voor schade aan derden....
odetteke schreef:Helaas voorkom je die gebeurtenissen niet met een ruiterbewijs
runningkawa schreef:nee geen uitzonderingen, maar wat heeft het dan voor toegevoegde waarde voor iemand die meer dan 20 jaar fanatiek rijd?
Binckydenice schreef:De enige toegevoegde waarde zou kunnen zijn dat ze veel mensen eens wat bij kunnen brengen en je kunt zeggen wat je wilt maar je leert er echt een hoop van. Misschien interesseerd je niet wat een paard met een melkmuil is of met een druipkol maar heel veel mensen kunnen er iets van leren en ik weet zeker dat er iets in staat dat jij niet weet
Binckydenice schreef:odetteke schreef:Helaas voorkom je die gebeurtenissen niet met een ruiterbewijs
Nee, maar je behoed veel mensen wel op dingen waar ze misschien anders nooit aan zouden denken....
odetteke schreef:Als ik dat soort dingen wil weten kijk ik wel op de boktwiki,