Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Em_ schreef:Cchanny schreef:Het word spannend of we het gaan halen!
En ik doe nog zo m'n best door 2x mee geweest te zijn op de kar haha, nadat ik zelf een ritje te paard had gemaakt
pjer schreef:wij hebben vandaag weer een buitenrit op locatie gedaan, dus weer 16km erbij.
SjonnieZ schreef:Aan mij heb je niet veel deze maand.. het rijgebied rondom stal is compleet weggedreven. En op locatie ben ik afhankelijk van de weersvoorspellingen. Dit weekend dus geen buitenrit… komende week hopelijk beter.
Chantalla schreef:Ah wat balen!
Wordt inderdaad spannend. Voor mezelf lig ik wel op schemagemiddeld 100km per maand en zit nu op 88, dus dat gaat wel lukken.
Ik zie ook wel eens de weekuitdagingen voorbij komen. Zijn er mensen die deze ook halen? Heb bijvoorbeeld 45km maar ook 7 activiteiten in een week gezien. Voor mij wat optimistisch maar ben benieuwd of de echte fanatiekelingen deze ook halen.
Caily schreef:Die week uitdagingen maak ik, een plan ik dus ook op mijn eigen doelen. Ik heb 2 4-jarigen die kilometers moeten maken ohz, en 4 paarden die aan de hand/fiets mee moeten (3 2-jarigen en een revalidatie paard). Meedoen mag altijd, maar met 1 paard is dat wel een erg heftige uitdaging. Afgelopen week was er geen week uitdaging omdat ik vakantie had.
Ik werk trouwens met een horloge die ik via laptop moet uploaden voordat de kilometers erbij komen, dus er komt van mij nog wel wat aan.
Chantalla schreef:Ah wat balen!
Wordt inderdaad spannend. Voor mezelf lig ik wel op schemagemiddeld 100km per maand en zit nu op 88, dus dat gaat wel lukken.
Ik zie ook wel eens de weekuitdagingen voorbij komen. Zijn er mensen die deze ook halen? Heb bijvoorbeeld 45km maar ook 7 activiteiten in een week gezien. Voor mij wat optimistisch maar ben benieuwd of de echte fanatiekelingen deze ook halen.
Bloodymary schreef:Zonde, zaterdag had ik ondanks de warmte een flinke rit gemaakt, 15 km of zo, maar na een km is relive uitgeschakeld. Dat heb ik al vaker gehad.
Je kunt dat dan ook niet handmatig achteraf herstellen toch, of wel?
Cchanny schreef:Bloodymary schreef:Zonde, zaterdag had ik ondanks de warmte een flinke rit gemaakt, 15 km of zo, maar na een km is relive uitgeschakeld. Dat heb ik al vaker gehad.
Je kunt dat dan ook niet handmatig achteraf herstellen toch, of wel?
Ik weet niet of je het kan inlezen, maar voor in de toekomst stond je batterijbesparing misschien aan?
Caily schreef:Die week uitdagingen maak ik, een plan ik dus ook op mijn eigen doelen. Ik heb 2 4-jarigen die kilometers moeten maken ohz, en 4 paarden die aan de hand/fiets mee moeten (3 2-jarigen en een revalidatie paard). Meedoen mag altijd, maar met 1 paard is dat wel een erg heftige uitdaging. Afgelopen week was er geen week uitdaging omdat ik vakantie had.
SjonnieZ schreef:Wat een pech CChany laten we hopen dat de osteo behandeling een keerpunt is en de ijzers nu weer braaf blijven zitten.
En dazen zijn verrekte krengen…ik kan niet zeggen dat ik ze dit jaar groter vind. In welk deel van Nederland zit jij?
Cchanny schreef:SjonnieZ schreef:Wat een pech CChany laten we hopen dat de osteo behandeling een keerpunt is en de ijzers nu weer braaf blijven zitten.
En dazen zijn verrekte krengen…ik kan niet zeggen dat ik ze dit jaar groter vind. In welk deel van Nederland zit jij?
Volgens de hoefsmid hebben veel paarden hier in de omgeving vanwege het gekke weer van de afgelopen dagen last van losse ijzers. Maar ze moest bijna om de 2 weken komen. Dus was er nu klaar mee. Hij gaat maar weer krapper op de ijzers. Hopelijk houd hij ze er dan onder.
Ik zit in de kop van Noord Holland