Roosje01 schreef:Mooi kinder vrij plekje. Apart dat hij in zijn vakantie naar het werk moet komen. Hoe had dat gegaan dan als jullie niet in de buurt waren geweest?
Het was vanmorgen echt te triest voor woorden. Zijn baas belde met de vraag of hij kon komen omdat ze een storing hadden die ze niet opgelost kregen, maar toen gerard zei dat dat pas vanmiddag op zo'n vroegst kon als we op de plek van bestemming zouden zijn was daar geen begrip voor. Hij kon toch wel eerst komen en daarna gaan rijden? Toen gerard zei dat dat niet kon, ook omdat het vanmiddag heel warm ging worden en we voor de hitte bij de camping wouden zijn, want je moet toch aan de paarden denken, zei zijn baas iets in de trant van je wilt toch ook voer kunnen kopen voor je paarden?

Toen ik zag dat hij gerard zo onder druk zette heb ik maar even met zijn baas gesproken, en mijn nee kwam gelukkig wel binnen..
Maar toch echt triest, bel je je medewerker tijdens zijn vakantie, kan hij niet direct komen maar bied wel aan later op zijn vrije dag langs te komen, zeg je zoiets...
Maar ik zit nu dus alleen, want liesbeth is naar Beilen voor boodschappen op de fiets.. Nouja alleen.. Met alle hondjes natuurlijk.