Autumn Desert Trail 2019

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:20

saskiaojan schreef:
Tigress schreef:
[ [url=m/F1TETY.png]Afbeelding[/url] ]
Hier inmiddels ook lekker aan de slag. Heul veul foto's gemaakt, dus ik ben nog wel even zoet :')

Oe ben benieuwd naar mijn galop fotos! :P

Ik heb net zo hard gelachen bij het bewerken ervan, als gisteren bij het zien ervan _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Qimm

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:27

Jarv <3

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:41

*\%/* we had so much fun :):)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:56

Oh sas gracieus over de vlakte _O- :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 14:56

Aahh het leukste hondje van Bokt <3 Wat een hilarische foto’s :D

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:05

Hier heerlijk gereden . Ja we zijn nat geworden. Nee geen paard tot de koten in de blubber , geen onweer ,geen zuchtje wind

Genoten <3
Speciaal even een voet foto haha. Viel reuze mee
Afbeelding
Afbeelding
Oké vooruit. Wel plassen. Maar geen drekbende
Afbeelding
Mijn hussie lekker mee geweest
Afbeelding

Parkeer terrein stond vol met trailers. 6 stuks. Nog met 4 bokkers gepraat. Was wel gezellig! Nu lekker opwarmen aan de thee en volgend jaar weer lekker mee doen aan de trail (hopelijk dan gewoon weer oktober)

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:22

Fijn dat jij en nog wat anderen ondanks het afzeggen fijn hebben gereden.
Het ziet er nog goed op de foto's. Ik denk alleen dat dat wel anders was geweest wanneer er meer dan honderd paarden heen en terug over gingen. :7

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:23

Emori schreef:
Oh sas gracieus over de vlakte _O- :))

Bijna op mijn smoel :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:46

Kabayo schreef:
Hier heerlijk gereden . Ja we zijn nat geworden. Nee geen paard tot de koten in de blubber , geen onweer ,geen zuchtje wind

Genoten <3
Speciaal even een voet foto haha. Viel reuze mee
[ [url=m/9JTizi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aYXFbz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké vooruit. Wel plassen. Maar geen drekbende
[ [url=m/aL3Qgw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn hussie lekker mee geweest
[ [url=m/mGLlVi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Parkeer terrein stond vol met trailers. 6 stuks. Nog met 4 bokkers gepraat. Was wel gezellig! Nu lekker opwarmen aan de thee en volgend jaar weer lekker mee doen aan de trail (hopelijk dan gewoon weer oktober)

Dit is ook niet de zandvlakte.... Daar is het veeeeeeeel muller.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:50

En het ging ook niet zozeer om het gebied zelf maar vooral ook de parkeerplaats en het garanderen van de veiligheid voor iedereen. Dat kun je echt niet vergelijken met een ritje in de buurt ervan.. Sowieso, welk punt wil je hiermee maken?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 15:54

Berdien schreef:
En het ging ook niet zozeer om het gebied zelf maar vooral ook de parkeerplaats en het garanderen van de veiligheid voor iedereen. Dat kun je echt niet vergelijken met een ritje in de buurt ervan.. Sowieso, welk punt wil je hiermee maken?

[sarcasm] Dat het allemaal wel mee viel en het dus prima door had kunnen gaan. [/sarcasm]

Naar het grotere geheel wordt echter niet gekeken.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:08

Dat er geen storm was en die verdiende tak niet tegen mijn hoofd is gekomen.

Ik snap trouwens wel dat het afgelast is. Ook zeker met de parkeerplaatsen! Maar er werd hier ook verkondigd dat een normaal bosritje niet eens kan met paar druppen regen :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:10

Ben je op de vlakte geweest? De straten waar men over moet? Berichten wel gelezen dat er gisteren al best glijpartijen zijn geweest? Ofwel naar het grotere geheel gekeken? Als het maar een paar druppen regen was, was het door gegaan, denk je niet? ;)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:11

magda_90 schreef:
Ben je op de vlakte geweest? De straten waar men over moet? Berichten wel gelezen dat er gisteren al best glijpartijen zijn geweest? Ofwel naar het grotere geheel gekeken? Als het maar een paar druppen regen was, was het door gegaan, denk je niet? ;)

Ik heb het helemaal niet erover dat de trail door moet gaan. Jij vond dat diegene die nu een bosrit gingen maken een tak tegen de kop verdienden.

Ik snap heus wel dat de trail is afgelast en daar maak ik mij ook zeker niet druk om...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:16

En dat vind ik nog steeds. Men waarschuwt niet voor niets om niet op pad te gaan. Maar wat dat betreft hebben wij vaker een meningsverschil over het verantwoord op pad gaan met slecht weer. Dus ja, ik vind het nog knap stom. En dan ook nog verkondigen dat het allemaal wel mee viel.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:18

magda_90 schreef:
En dat vind ik nog steeds. Men waarschuwt niet voor niets om niet op pad te gaan. Maar wat dat betreft hebben wij vaker een meningsverschil over het verantwoord op pad gaan met slecht weer. Dus ja, ik vind het nog knap stom. En dan ook nog verkondigen dat het allemaal wel mee viel.

Er zijn niet eens kleurcodes aangegeven. Ik ben daar veel te nuchter in. Vroeger reden we allemaal in de blubber regen en wind. En ik nogsteeds ;) Maar ja. Mooi weer rijders heb je ook natuurlijk

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:21

Dus je blijft pas met een kleurcode binnen? Je kijkt niet naar buiten en je luistert niet naar wat er ervaren wordt?
Nee hoor, je hebt verstandige ruiters en onverstandige rijders, verschilletje. :D

linoleum, beter verwoord. :j
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 29-09-19 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:22

Kabayo schreef:
magda_90 schreef:

Er zijn niet eens kleurcodes aangegeven. Ik ben daar veel te nuchter in. Vroeger reden we allemaal in de blubber regen en wind. En ik nogsteeds ;) Maar ja. Mooi weer rijders heb je ook natuurlijk

Wat een onzin. Omdat we vroeger iets deden, moet het nu ook kunnen? Gelukkig kunnen we als mensen leren en daardoor waarvan we vroeger onvoldoende wisten, nu bestempelen als onverstandig. Zeker als het voor eigen plezier is.

Daarnaast, ik rij in alle vochtigheid. Stortregen, sneeuw, hagel, dat houdt me niet tegen. Maar een bos in, terwijl het hard waait (en ja, hier waait het hard), het glad is en er onweer voorspeld is.. Dat moet je gewoon jezelf en vooral je paard niet aan willen doen.
Negen van de tien keer gaat het goed. Maar als het wel verkeerd gaat, gaat het ook echt verkeerd.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:38

Ik moest vandaag voor mijn werk een dagtocht rijden vanuit appelscha naar Zorgvlied en weer terug over de vlakte.... klanten kwamen gister al aan uit Heemskerk, gister eind vd middag al een rit gereden en vanuit daar beslist om vandaag niet te gaan rijden, het was te onverantwoord en bovendien geen hol aan om je voor je plezier 25 km lang nat te laten regen en weg te laten waaien.
Helaas pindakaas maar op naar volgend jaar.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 16:54

Kunnen we misschien ophouden met de discussie of iets wel of niet verantwoord is? Vind het een beetje jammer dat dit topic nu hierdoor ondergesneeuwd wordt.

Snap dat de mensen van vandaag balen maar de mensen van gisteren willen ook graag nagenieten,foto's stalken en kletsen.

Ik heb namelijk een heerlijke dag gehad en ben aan het rond zoeken naar foto's. En baal mee voor de mensen die vandaag deze ervaring niet konden delen.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:09

Amen Koekeroekus

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:23

Mee eens! Ik baalde zeker maar ben blij dat ik nog lekker heb kunnen rijden :D

Nu lekker kletsen en foto's spammen

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 17:31

zorro schreef:
Oh echt? En hoe is het weer en de ondergrond daar?

We hebben twee uurtjes gereden, eerste uur was droog. Ondergrond was oké, veel plassen maar daar gingen we lekker doorheen. Wat een mooi gebied is het! *D
We rijden het hele jaar door buiten in allerlei weersomstandigheden. We waren er op gekleed.

Afbeelding
De rode route grotendeels gedaan, via blauw en zwart doorgestoken richting het bezoekerscentrum.
We kwamen onderweg meer ruiters tegen, een groepje had nog nooit gehoord van de ADT :P

En Kabayo stond naast ons met de trailer!
Wat een fantastische parkeerplaats is dat toch ook. Fijn gezeten daar in de brasserie. :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 18:31

Afbeelding
Je hebt niet voor niets een tuiger

Afbeelding
Met een arabier identiteitscrisis :=

Verder denken we serieus om een pas de deux team te vormen

Afbeelding
Afbeelding

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:12

Hihi, moest ook zo hard lachen. Gekke dier van mij was de hele weg rustig en zodra hij op de vlakte kwam werd ie druk :') hij begint de vlakte gewoon te herkennen haha