Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morgen eens kijken hoe hij alles verteerd heeft maar ik verwacht niet veel speciaals, na de 2x 15 km heb ik ook niks aan hem gemerkt. 

Volgende keer eens proberen .. Al twijfel ik dan of er wel iets van paard op staat en dat is ergens ook zo stom dan 
Moet eens wat gaan proberen, hoewel het wel stom is (en je zou het niet verwachten) dat [***] niet stil kan staan
Dus het moet meestal op een paar seconden want dan begint hij al te draaien (omdat hij gras wil eten ed).

Maar heb regelmatig stukje gedraafd, al draaft hij niet zo hard en zijn het maar korte stukjes maar is even fijn als afwisseling
En heb ook 2x een stukje er naast gewandeld. Ging eigenlijk prima zo, zit zelfs te denken of we (met pauze) niet meer zouden kunnen
Hopelijk maandag een klein rondje (maar de hoefsmid komt dus is even zien) en dinsdag weer een grotere maar aangezien ze regen voorspellen weet ik niet of dat gaat lukken.Tyrcanol schreef:Gaat weer goed of niet tinker Sally