Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
magda_90 schreef:Dayanaera schreef:Ja idd megaveel fotografen! Ik ben heel benieuwd naar alle foto' s!
Beetje erg veel zelfs.
Over de kunde van paardenfotografie nog niet eens gesproken... de "wijsheden" die ze preekten over hoe paarden gefotografeerd zouden moeten worden, wauw.![]()
saskiaojan schreef:Boerenkool? Wij hadden alleen kapucijners met worst, terwijl ik juist zin had in stamppot!
Jeetje dat is wel balen zeg? Hoe is het nu met je? Geen pijn gedaan?
xhannaw schreef:saskiaojan schreef:Boerenkool? Wij hadden alleen kapucijners met worst, terwijl ik juist zin had in stamppot!
Jeetje dat is wel balen zeg? Hoe is het nu met je? Geen pijn gedaan?
Hahah m'n vader dacht dat t boerenkool was omdat hij de worsten zag![]()
T gaat redelijk heb meer laat van m'n arm van het vasthouden de terugweg. Denk dat de spierpijn morgen wel komt
xhannaw schreef:Volgens mij kwam ik jou tegen op de terugweg. Ik vroeg nog of ie niet lief was geweest. Wat jammer zeg!
kionasuppie schreef:Hebben inderdaad meer gehoord over borg en goodiebags. Morgen gaan wij hier de vrijwilligers wat duidelijker over instrueren. Mensen die hun borg niet hebben kunnen een mailtje doen naar de mail dan komt dat goed. Let op: wij kunnen dit controleren dus mensen kunnen ditnniet dubbel krijgen. Wel is het zo dat de capbandjes ingeleverd mpeten zijn voor de borg terug word gestort. Er zijn veel capbandjes niet terug gegeven dit jaar.
Bedankt voor de comlimenten en nette feedback!
xhannaw schreef:Helaas heb ik totaal niet een leuke rit gehad. M'n paard was super fris! Hij zag de zandvlakte en ik had geen rem en stuur. Richting een boom en ik links op de grond m'n paard rechts weg over de zandvlakte... gelukkig een paar bekenden die hem hebben gepakt. Er nog opgezeten maar snel weer er af gegaan hij was niet te houden!
Dus erg jammer, geen foto's van mij en een behoorlijk stuk lopen. :'(
Jammer dat er alleen boerenkool was, iets waar ik om half 3 niet echt zin in heb. Dus maar over geslagen.
Volgend jaar maar weer eens als het kan!
kionasuppie schreef:Waterpunt voor in de kale duinen nemen we mee in de evaluatie.. Wij vonden het niet perse nodig omdat weinig paarden drinken maar na vandaag toch gezien dat er behoefte aan is. Ook gaat 1 ton naar jet andere parkeerterrein voor de paarden