lekker misschien kun je nog wat wild spotten in de schemer
Sussanne
Geplaatst: 01-06-14 22:15
Gaan jullie over de N855 richting Spier, of pakken jullie een zandweg door het bos, als jullie richting Beilen gaan? Ik zie namelijk wel eens paarden met kar over die N855 rijden, maar ik vind het persoonlijk levens gevaarlijk. Ze rijden daar als idioten en het is daar enorm onoverzichtelijk.
We gaan via de bosrand (via smalbroek). Die weg waar jij het over hebt steken we over maar gaan er inderdaad niet op rijden.. Wil nog langer doen met onszelf en de aanspanning..
Whaha gelukkig, anders was ik achter jullie gaan rijden met gevarenlichten aan... Ik vind dat met de auto al een doodenge weg en nog zie ik elke zomer huifkarren rijden met paardjes ervoor, die doodleuk daar gaan lopen stappen (nog niet eens draven). (Ik woon heel dicht bij die weg)
Oh wat was het ook een heerlijke dag om met de paarden weg te zijn he! Zelf zijn we vandaag ook de hele dag in het bos geweest met onze tinkers. Heerlijk gereden met het zonnetje erbij, en lekker lang op een veldje midden in het bos gepicknickt. Moest nog aan jullie denken Leuk om te zien dat jullie ook vandaag weer net zo genoten hebben.
Even 8 bladzijden bijgelezen, wat een gaaf verslag! Veel plezier nog op jullie laatste dag
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-14 10:11
Het zonnetje schijnt hier ook uitbuiting. Sta nu voor de AH in Dwingeloo, terwijl Gerard broodjes en hondenvoer haalt.
Gisteravond teveel gezopen... Dus nu hoofdpijn.. Ben verdorie al 40, maar leer het schijnbaar nooit Hopelijk trekt het snel weg, anders zit ik straks brak op het paard haha..
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-14 11:24
Nou, van een goed ontbijt knap je goed op.. Zitten heerlijk in het zonnetje.. Zo maar eens de paarden ophalen. Denk niet dat de honden dan zo rustig blijven liggen