Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Tancreda4 schreef:Darkness85 schreef:Ik heb inmiddels wat foto's ontvangen. Hier 2 foto's van de rit in Wassenaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Leuke fotos!!
hopen op beter weer vl week!
sylva schreef:Ik rinahopen op beter weer vl week!
Ben nog ETR maagd
En ik heb dus geeeeeen idee wat me te wachten staat. Maar wie weet zie ik je daar dan nog. Die Lapopino
Palomino
is goed te herkennen. Ik heb een dubbele palo bij me, Cremelo dus
Ik rij alleen en doe het lekker rustig aan.
rina schreef:sylva schreef:Ik rinahopen op beter weer vl week!
Leuk. Dit wordt mijn allereersteBen nog ETR maagd
En ik heb dus geeeeeen idee wat me te wachten staat. Maar wie weet zie ik je daar dan nog. Die Lapopino
![]()
Palomino
is goed te herkennen. Ik heb een dubbele palo bij me, Cremelo dus
Ik rij alleen en doe het lekker rustig aan.
heeft idd Lix bij mij vandaan. Ik heb nog een halfzus van hem. En mijn tempo wordt nog langzamer, ik kom echt niet aan trainen toe en mijn vriendje is al wat ouder. Met 3 kwartier draf valt die van mij om
Ik heb alleen 1 voordeel, ik ken de bossen daar
Nouja, voel je vrij om bij ons aan te sluiten. Mijn kennis houdt van wat meer tempo dus we hebben afgesproken dat ze zelf bepaald als ze het te langzaam vindt, dat ze vooruit gaat om wat te crossen. Rij ik ook gedeeltelijk alleen, want als het aan mij lag reed ik t voornamelijk in stap. En ik gok dat die van mij met wat draven ertussen door ook al denkt na 18 km van, pfoe, ik ben moe
Dus ik snap je gevoel, ik ben ook echt voor een laag tempo. Ook omdat we er genoeg naast gelopen hebben de laatste jaren.