Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jorinda schreef:Ik ga morgen toch nog niet mee. Het is voor Cas toch wel echt een heftige lange rit al zo snel, ben ik bang. Hij zet links in draf namelijk nog wel wat voorzichtig neer. Niet onregelmatig meer maar ook niet evenveel gewicht op beide benen.

)toen naar Winterberg en raar nog 2 nachtjes geslapen, en zaterdag weer thuisgekomen.
Eerste weekend van oktober ofzo? 

Citaat:Zondag 6 oktober
Om 10:30 bij de Herberg Blankehoeve in Noordlaren (Beslotenveenseweg 2, Noordlaren), op de parkeerplaats erachter.
Boktnaam - Naam - Paard
Jorinda - Jorinda - Caspian
Flew - Mayra -Zanzibar
* Onder voorbehoud
Citaat:Zondag 20 oktober
Om 10:30 bij de Herberg Blankehoeve in Noordlaren (Beslotenveenseweg 2, Noordlaren), op de parkeerplaats erachter.
Boktnaam - Naam - Paard
Caily - Lotte - Caily
* Onder voorbehoud
Boktnaam - Naam - Paard
Flew - Mayra -Zanzibar
*set_elkol - Katja - Set Elkol
* Onder voorbehoud
Citaat:Zondag 20 oktober
Boktnaam - Naam - Paard
Caily - Lotte - Caily
* Onder voorbehoud
set_elkol schreef:Citaat:Zondag 6 oktober
Boktnaam - Naam - Paard
Flew - Mayra -Zanzibar
*set_elkol - Katja - Set Elkol
* Sanapril - Sandra - April (als ik oppas kan regelen...)
* Onder voorbehoudCitaat:Zondag 20 oktober
Boktnaam - Naam - Paard
Caily - Lotte - Caily
* Onder voorbehoud
Boktnaam - Naam - Paard
Flew - Mayra -Zanzibar
* Sanapril - Sandra - April (als ik oppas kan regelen...)
* Onder voorbehoud
Het is gewoon jammer dat er in de buurt van Glimmen geen mooie POR gereden kan worden, want "het vierkantje" bij het Quintusbos is prachtig voor de MA en de PTV haha. Als verder niemand mee gaat, ga ik denk ik wat meer in de buurt een rondje rijden. Ik zie het niet zitten om zondag helemaal alleen met Caspian naar Noordlaren te rijden, aangezien hij de laatste tijd ontiegelijk vervelend is (keihard op de rem, omdraaien en terug naar huis (proberen te) rennen)...