gezellig Andola! Ik zie jullie vast wel voorbij "scheuren"
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
banketstaaf schreef:Maar het is een dikke laag zand, als het vriest is dat niet gelijk heel hard toch of zie ik dat verkeerd? Het kan beter klein beetje vorst zijn dan is het mooi droog weer dan als het regent lijkt mij. Maar ze zullen vast woensdag er zelf heengaan om te zien hoe het daar lijkt denk ik.
pasp schreef:Zolang er geen dikke sneeuw laag valt denk ik dat we ons geen zorgen hoeven maken.
Ik kan me niet voorstellen dat als het weer blijft als wat nu voorspeld wordt
het niet door gaat.
Opzich denk ik dat het zelfs wel fijn is om geen boterzachte/mulle toplaag te hebben.
LoveHorse15 schreef:banketstaaf schreef:Hoeveel deelnemers zouden er nu zijn dit jaar? Ben best benieuwd![]()
Ze kunnen behoorlijk wat paarden daar laten lopen anders helpt het verstuiven niet eens zoveel, alleen zitten ze dan weer met de parkeerplaatsen
150 doen er dit jaar mee!!
(Vorig jaar iets van 60 ofzo xD)
LoveHorse15 schreef:banketstaaf schreef:Hoeveel deelnemers zouden er nu zijn dit jaar? Ben best benieuwd![]()
Ze kunnen behoorlijk wat paarden daar laten lopen anders helpt het verstuiven niet eens zoveel, alleen zitten ze dan weer met de parkeerplaatsen
150 doen er dit jaar mee!!
(Vorig jaar iets van 60 ofzo xD)