lifaya schreef:je mag max 90 dagen in amerika verblijven
Oh grapje. Je hebt inderdaad gelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op het moment ben ik vooral aan het uitzoeken of het echt mogelijk is. Ik denk het wel, maar eerst moet ik het wel zeker weten natuurlijk.
Een foto topic van mij : [WN-ITP] In de pasture met Zipper (live from Kansas, USA) en voor mijn egen kansas topic zie onderschrift
Maxxime_ schreef:Marit: Balen dat je een blessure hebt! Waar heb je last van dan? Als ik meer dingen zeker weet stuur ik je zeker een berichtje!
Denice: Wanneer wil je weg? 1 reactie is al iets toch? Was het een positieve reactie?
Lifaya: Echt super joh!! Geniet er lekker van!

(dure hoed, laarzen (die bijna dood zijn), hoofdstel, halster en nog meer kleding enzo) dus als je een werkvakantie doet, zorg er voor dat je voldoende geld hebt om te spenderen
Had je niet beter een paar bij de euroshopper kunnen halen?
had verwacht dat ze het wel langer zouden volhouden...

Maxxime_ schreef:Marit: Zo dat is niet niks je rug gebroken! Wat is er gebeurd? Dat is ook niet niks om van te herstellen.
Precies verkeerd terecht gekomen, en alle complicaties die je erbij kan hebben had ik, dus typisch geval van pech
Maar goed, anderhalf jaar verder en nog steeds herstellende!
heerlijke winkel, heb er een hoop bh's gekocht, shorts en natuurlijk B&J
lol. Maar we doen vaak inkopen bij de walmart