Ik ben laatst een foto tegen gekomen (http://i40.tinypic.com/x6akw0.jpg) en dat vind ik gewoon schandálig. Het is nooit een goede manege geweest, maar vond vroeger dat ze goed met de paarden omgingen, helaas is alles veranderd.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
greetgibo13 schreef:Ik zou heel goed fouten toe kunnen geven hoor want ik weet zelf ook dat de stallen niet optimaal zijn en ook mijn paarden staan daar niet maar ik kan er niet tegen als mensen maar 1 kant van het verhaal vertellen. Terwijl het ook nog een ander kant heeft
greetgibo13 schreef:Ik zou heel goed fouten toe kunnen geven hoor want ik weet zelf ook dat de stallen niet optimaal zijn en ook mijn paarden staan daar niet maar ik kan er niet tegen als mensen maar 1 kant van het verhaal vertellen. Terwijl het ook nog een ander kant heeft
Vivian__ schreef:En de andere foto ook toevallig een eigen paard? Een gemiddelde manege had hen niet mee laten doen met de wedstrijd.
alicegohome schreef:Alleen de grondbedekking veranderen is maar 1% verbeteren van de overige dingen die verbeterd moeten worden. Je had me overigens een PB gestuurd wie dat was op de foto van de shetlander, en volgens mij weet jij ook wel dat jij dat bent?
Ik heb er een paar keer buitenritten gedaan, dus ik had je ooit een keer als begeleider.
alicegohome schreef:Bonnie hebben ze inderdaad naar de slacht gebracht, hoe hun omgaan met paarden is heel vreselijk en zou er absoluut niet meer dood gevonden willen worden.
Ik ben laatst een foto tegen gekomen (http://i40.tinypic.com/x6akw0.jpg) en dat vind ik gewoon schandálig. Het is nooit een goede manege geweest, maar vond vroeger dat ze goed met de paarden omgingen, helaas is alles veranderd.
Vivian__ schreef:Dit staat openbaar op fb, dus heb hem even gekopiert.. Onder het kopje ´springwedstrijd´.
Schandalig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
djuraa schreef:Vivian__ schreef:Dit staat openbaar op fb, dus heb hem even gekopiert.. Onder het kopje ´springwedstrijd´.
Schandalig.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
deze foto is van 2 jaar geleden.
en ja het ziet er niet nettjes uit omdat ik best wel groot ben.
maar ik woog daar 45 kilo max.
dus wat is er zielig aan?
beter hou je je gewoon met je eigen zaken bezig en haal mijn foto er af;)
Vivian__ schreef:Fiffill schreef:Dat je het überhaupt in je op komt om daar op te gaan zitten, al weeg je maar 45 kilo... je ziet toch meteen dat dat niet past?
Dat is nog tot daar aan toe. Dit was een springwedstrijd. Hier stonden mensen, en ik neem aan ook instructrices naar te kijken en lieten het allen toe.....