Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:58

Wij zitten hier ook de regen weg te kijken -O-
Een voordeel, het huis is schoon :+

Maaiike94

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:18

Ik zit hier ook de regen weg te kijken..
Ben er helemaal klaar mee. Voordeel van dit weer is dat ik al het hele weekend flink voor mijn tentamen voor morgen bezig ben.
Straks misschien nog even in de bak rijden en volgende week als het hopelijk beter weer is weer naar buiten! :D

Respect voor iedereen die de regen, kou en wind dit weekend getrotseerd heeft of dat nog gaat doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 15:16

Ik heb nachtdiensten dit weekend dus geen ritjes hier, maar met zo'n weer vind ik het niet heel erg dat ik moet werken :+ Haal mijn schade volgende week/weekend wel in :Y) :))

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 16:51

Alweer geen ritje kunnen doen, wat een petweer. Heb hem maar op de circel aan het werk gezet. Baal er wel van, volgende week endurance in Ermelo en als ik een weekend niet in het bos ben geweest is hij daarna kijkerig!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:21

We hebben een turbo-ritje gemaakt, maar 61/2 km, maar wel 11 km/u gemiddeld. Voor mijn paard zijn doen flink doorgereden :D
Het was op wat druppels na droog, niet koud en het waaide flink. Heel fijn toen we langs een stuk moesten met ballonnen in de bomen, maar we hebben het overleefd :Y) .
Paarden waren fris en hebben het eerste stuk lopen snorken en snuiven, was eigenlijk best een lekker ritje :j

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:40

61? Dat is voor mij geen kort ritje :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:45

Haha ik las ook 61 maar denk dat ze 6,5 km bedoelt :P

Succes met je examen Nederlands morgen!

Hier is het ook weer ruim een week geleden dat ik heb gereden. Waardeloos dit weer :(

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:48

6,5 bedoelt ze denk ik? :p

Ik heb ook "heerlijk" in de regen gereden. Gelukkig wat beschutting door de bomen. Paardje was wel blij toen we weer thuis waren maar ik rijd liever een buitenritje dan in de buitenbak met regen!

We staan nu in de top 50 (49 :p ) en ik hoop nog hoger te komen! We doen sinds januari pas mee dus ben er best trots op.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:53

Ah ik dacht al, zat al te denken aan een typo maar toen dacht ik 1/2 km is ook niet veel das weer mega weinig. :') maar zes komt meer in de buurt dan ja haha

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:57

He jammer dat jullie daar niet in trappen -O- , vooruit dan maar, 6 ½ km :D Meestal zet mijn computer dat automatisch wel om.

Wij zakken langzaam maar zeker uit de top 30, maar dat geeft niks, als we maar leuke ritjes maken.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:58

:))

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:59

Nu schijnt de zon is de stal dicht (gaat altijd dicht om 6 uur op zondag en zaterdag helaas)
Maar over ongeveer 2 maanden woon ik in heemskerk en bij het strand, dus dan komen er zeker mega veel kilometers bij :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:25

Hier een ritje in de regen en harde wind gedaan, paard was fris en ook STOUT! We reden op de zandverstuiving, meestal vermijden we die omdat ik die zo zwaar vind en er een beter pad naast ligt, maar vandaag was dat één van de weinige stukken waar het niet nat was, dus expres wel over de zandverstuiving gereden. Paard liep lekker ontspannen met haar hals gestrekt naar beneden, neusje over de grond... Dacht dat ze even aan de bodem wilde snuffelen aangezien we er nog nooit waren geweest, tot ze opeens ging liggen!!! Heel abrupt ook, ze ging niet eerst graven of langzamer lopen, gewoon opeens! Snel eraf gesprongen en proberen paard weer omhoog te krijgen, maar ik had geen zweepje dus het was echt ik met een boze stem paard omhoog proberen te trekken tegen een paard die daar natuurlijk helemaaaaal geen zin had, lekker rollen in dat mulle zand! Het is haar helaas gelukt 1 keer om te rollen, daarna kwam ze weer omhoog. Zadel is voor zover ik nu heb gezien gelukkig nog heel en ze liep daarna ook gewoon normaal, dus hopelijk is er niks beschadigd. Ik laat haar neusje in ieder geval voortaan niet meer zo dicht bij de grond...

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:29

Ai dat is echt even schrikken dan! Wat raar zeg! Gelukkig geen kapot zadel!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:32

Dat is zeker schrikken :oo en dan ook nog omrollen. Gelukkig zo geen schade en is het zand goed mul.

Paard van mijn vriend kan bij mul zand ook binnen een seconde op de grond liggen, die heeft ook geen snuffeltijd nodig, stort gewoon neer. Maar tot dusver heeft hij dit niet gedaan met ruiter op zijn rug.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 18:50

Ik denk dat ze me nu ook een beetje aan het uitproberen is met haar net 6-jarige puberleeftijd, maar ze moet het niet opnieuw doen. Hoop dus dat ze wel een beetje geschrokken is van mijn reactie, mul zand ook in overvloed hier, dus dat zou geen leuk spelletje worden!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:24

Ik heb het eens aan de hand meegemaakt, lag paard ineens op zijn knieen en hij ging echt niet mee voordat hij klaar was met rollen. Godzijdank nooit onder het zadel, maar zijn neus kan niet eens echt laag want mijn teugels zijn daar niet lang genoeg voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:40

@ Grit : nou, dan was je ook wel snel terug met zo'n gemiddelde snelheid op zo'n "korte" afstand .. speedritje :')

@ Em_ : zo, dat doe je goed hoor! *jaloers*
Ik ben ook vanaf januari beginnen tellen maar hier schiet het minder hard op := (heb ook wel maar 1 rit gedaan in januari & februari samen :') ).

@ Chouchou : gezellig paardje := Doet die van mij trouwens ook, zowel in los zand als in het water (inclusief zee :+ ) :o Altijd opletten met hem .. Beetje voordeel met de koets is dat je door los zand of water doorgaans in een behoorlijk tempo moet dus dan heeft ie de kans niet.. al voel je hem wel altijd vertragen :P

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 19:59

Dankje sabine! Het scheelt wel dat de stal aan het bos is en paard en ik gek zijn op ritjes!

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:12

Ik heb ook een lekker ritje gemaakt vandaag! Wel de grond van dichtbij mogen bekijken maar dat mocht de pret niet drukken.. kon mijn paard overigens ook niet veel aan doen verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:19

Ai :(:)
Grond verder wel goedgekeurd? :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:25

Zo ik heb vandaag ook een buitenritje gemaakt.
Al met al bijna 24 km.
Afbeelding

Het waaide en regende behoorlijk. tot ondergoed nat.
Maar echt koud had ik het niet :)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:54

[***] schreef:
Ai :(:)
Grond verder wel goedgekeurd? :P

Ja zag er prima uit :Y)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 07:30

Later even goed bijlezen. Gisteravond teruggekomen van weekend LDD. Was natuurlijk verschrikkelijk nat, maar wel gewoon lekker gereden! In totaal ongeveer 70km gereden in vier dagen.
M'n knol was moe, maar vooral de eerste twee dagen amper te houden. Wat een energie! Haha!
Was ook een Engels volbloed mee, die twee gingen super samen in alle gangen. Toch leuke combi, met een trekpaard.

Hebben genoten!!!! :j

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 17:20

STIL HIER!

Vandaag heeft mijn paard een nieuw vriendinnetje in de wei gekregen en we zijn gelijk 's middags een ritje gaan maken. De paden vielen me best mee na al die regen, op sommige stukken nog wel veel plassen, maar ook genoeg paden die echt heel goed te doen waren! Ook heel blij met de gemiddelde snelheid, recordje verbroken terwijl we nog best veel hebben gestapt :D Paard was nog helemaal niet moe en alleen op de plek van de singel bezweet, goed teken voor de toekomst!

Afbeelding

Afbeelding