Als ze er net opzitten ook, dan gaat hij eerst heel zijn rug bollen en gespannen lopen, na een paar rondjes stappen vloeit dat dan wel af. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze er net opzitten ook, dan gaat hij eerst heel zijn rug bollen en gespannen lopen, na een paar rondjes stappen vloeit dat dan wel af.
De laatste keer dat ik een ander op hem liet rijden kon ik ruiter en paard gescheiden weer uit het bos plukken. Hij ouwehoert vrij veel tijdens het rijden en als je hem niet voor bent, ben je gewoon al te laat. Mensen die hem niet kennen voelen het gewoon niet aankomen en dan is ie weg.
eigenwijs dus hahaha
Af en toe waait de wind verkeerd en dan kan hij wel stierlijk vervelend zijn, maar met een koekje van eigen deeg (jij stierlijk vervelend, dan ik ook), kunnen we zonder kleerscheuren weer verder.
Vandaag wilde ik ook gaan rijden, maar het weer is niet zo fantastisch en ik ben best wel moe van de afgelopen dagen: drie examens (veel leerwerk!) in twee dagen tijd, vele kilometers in de auto gezeten en een verhoor van een paar uur lang vandaag. Ik ga lekker met de beentjes op de bank
Snadrem schreef:Ik zag een paar pagina's terug een vraag over paarden die bang zijn voor tractoren: je moet je paard de tractor laten wegjagen. Er achteraan rennen als hij voorbij is (aan de hand of onder het zadel). Dan wordt hij vanzelf minder eng als je dat een paar keer doet.

Als de koeien niet opzij gaan, wordt het wat moeilijker, dus je moet wel wat bluf hebben misschien