Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

macha6

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:07

Dat klinkt heel erg leuk! 17 km is voor mij ook wel genoeg, ik ga kijken of ik misschien iets met vervoer kan regelen! :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 20:23

Iedereen druk dit weekend?

Ik heb dit weekend weer twee lekkere ritjes gedaan!

Zaterdag begonnen we met een lekker zonnetje, later kwam er wat bewolking maar het was gelukkig nog wel lekker warm!

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag heeft het hier lang geregend, heb nog moeten uitmesten in de stromende regen maar een uurtje later klaarde het op dus we hebben de hele rit in een lekker zonnetje gereden! Helaas waren de paden wel erg nat, maar dat mocht de pret niet drukken!

Afbeelding

Voor we de weg oversteken, moeten we natuurlijk eerst even wachten op ons rijmaatje :) Mooi moment om te kunnen laten zien wie er achter die oortjes schuilt!

Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:14

Als we een nieuwe challenge gaan starten in Augustus ben ik net verhuisd naar Heemskerk :D
Dat worden nog veel kilometers in de duinen en het strand!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:21

Ja het is wel stilletjes hier!
Mijn nieuwe telefoon is helaas echt enorm en ik krijg hem niet mee zonder tasje, dat ik dus nog niet heb haha.

Ben er vanmiddag wel eventjes op uit geweest maar dit zal maar een km of 5 zijn geweest. Wilde heel graag gaan rijden maar niemand kon/wilde mee, dus ik was heel chagrijnig in de bak gaan rijden maar omdat ik daar dus geen zin in had staakte pony ook alleen maar. Dus toen dacht ik, ach, laat ik gewoon gaan en ik zie wel hoe ver ik kom. Dorp door, bos is, heerlijk in het water gespeeld en gespetterd, de brug over en toen nog een heerlijk galopje gedaan en via het dorp weer naar huis. Zo lekker!!

Komende 3 dagen komen er wel veel km bij want ik ga op kamp, en hier zullen we 6 uur per dag rijden, dus dat zijn lekker wat kilometertjes!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:29

Chouchou schreef:

Zaterdag begonnen we met een lekker zonnetje, later kwam er wat bewolking maar het was gelukkig nog wel lekker warm!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Vandaag heeft het hier lang geregend, heb nog moeten uitmesten in de stromende regen maar een uurtje later klaarde het op dus we hebben de hele rit in een lekker zonnetje gereden! Helaas waren de paden wel erg nat, maar dat mocht de pret niet drukken!

[ Afbeelding ]

Voor we de weg oversteken, moeten we natuurlijk eerst even wachten op ons rijmaatje :) Mooi moment om te kunnen laten zien wie er achter die oortjes schuilt!

[ Afbeelding ]

Ik zie dat je een beetje in de buurt van mijn stal hebt gereden! ik kom morgen in de buurt van jou! :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 21:54

Het weer was hier vanmiddag veel beter dan verwacht, dus we hebben ervan geprofiteerd en op ons gemak een ronde van 21 km. gereden :z

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:07

Het heeft hier de hele dag geregend en avond ook. Dus niet gereden. Deze week savonds maar extra ritje maken.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:13

Hier was het de hele dag stralend weer, lekker warm en flink zon hihi
Laten we hopen dat we dat weer meenemen op kamp :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:25

Wat een verschil in weer in zo een klein landje. Werd er gewoon depri van. Zoveel regen, gelukkig gister een klein rondje gedaan van 5km. Anders waren we helemaal niet weg gekomen. Het was ook niet een beetje regen. Plensregen. De hele weide stond blank toen in naar huis ging. Bleeh

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:36

SuperAssie schreef:
Hier was het de hele dag stralend weer, lekker warm en flink zon hihi
Laten we hopen dat we dat weer meenemen op kamp :)

Wow _/-\o_ {:}
Hier was het de hele dag aan het regenen.
Uiteindelijk nog een klein rondje van 5 km gereden.
En daarna nog even wezen springen zonder zadel en met een touwhalster in de bak (1.10cm)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:38

Suzan_bobar schreef:
Wat een verschil in weer in zo een klein landje. Werd er gewoon depri van. Zoveel regen, gelukkig gister een klein rondje gedaan van 5km. Anders waren we helemaal niet weg gekomen. Het was ook niet een beetje regen. Plensregen. De hele weide stond blank toen in naar huis ging. Bleeh

Echt? :')
Ja wat een verschil he, hier in zuid limburg is het leven gewoon beter :Y) :+

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:50

SuperAssie schreef:
Mijn nieuwe telefoon is helaas echt enorm en ik krijg hem niet mee zonder tasje, dat ik dus nog niet heb haha.

Ben er vanmiddag wel eventjes op uit geweest maar dit zal maar een km of 5 zijn geweest. Wilde heel graag gaan rijden maar niemand kon/wilde mee, dus ik was heel chagrijnig in de bak gaan rijden maar omdat ik daar dus geen zin in had staakte pony ook alleen maar. Dus toen dacht ik, ach, laat ik gewoon gaan en ik zie wel hoe ver ik kom. Dorp door, bos is, heerlijk in het water gespeeld en gespetterd, de brug over en toen nog een heerlijk galopje gedaan en via het dorp weer naar huis. Zo lekker!!

Komende 3 dagen komen er wel veel km bij want ik ga op kamp, en hier zullen we 6 uur per dag rijden, dus dat zijn lekker wat kilometertjes!

Vet gaaf!
Welke omgeving?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 22:57

Em_ schreef:
Chouchou schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik zie dat je een beetje in de buurt van mijn stal hebt gereden! ik kom morgen in de buurt van jou! :D

Haha ja expres! In de hoop jou tegen te komen :) Maar afgezien van wat wandelaars en mountainbikers zijn we niemand tegengekomen. Morgen ga ik niet zelf rijden, maar wel met een stalgenootje mee op de wagen met haar Fries!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:10

xRiiannex schreef:
SuperAssie schreef:

Vet gaaf!
Welke omgeving?

Loonse en drunense duinen!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:15

Citaat:
Haha ja expres! In de hoop jou tegen te komen :) Maar afgezien van wat wandelaars en mountainbikers zijn we niemand tegengekomen. Morgen ga ik niet zelf rijden, maar wel met een stalgenootje mee op de wagen met haar Fries!

Hahahaha! Ik reed een keer voor de verandering in de bak om m'n paardje soepel te maken! Misschien tot morgen dan ;)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 23:18

Grr tamara ik ben jaloers!
Ga je met andor?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 07:31

xRiiannex schreef:
Grr tamara ik ben jaloers!
Ga je met andor?

Nee helaas niet, punt is namelijk dat we daar 6 uur per dag onderweg zijn met de paarden maar er gaan meer ruiters mee dan paarden. Dus na 3 uur word er gewisseld(gaan een paar koetsen mee ook, dus de ene helft rijd je en de andere helft zit je op de koets) van ruiters.
En ik(en de rest van stal haha) vind Andor nog net niet braaf genoeg om hem 3 uur met een ander op pad te laten gaan. Zelf heb ik er nu het volste vertrouwen in, maar met anderen vind ik het nog te 'link'. Straks heb ik het gedaan als die persoon wat gebeurt dankzij mijn paard..
Maar ik heb een heel braaf paard waar ik mee kan rijden die ook flink kan gassen dus ik mag niet klagen :D
Maar ik ga 'm toch wel missen hoor! Zometeen nog even gauw een kusje en een appeltje brengen op de wei voor ik vertrek haha.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:46

Hier gisteren zon! Ben zelfs verbrand!

Wij hebben weer wat km's gemaakt gisteren tijdens de endurance wedstrijd op renesse en daarmee nu klasse II startgerechtigd ☺️☺️

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 09:50

Proficiat Somebitch!

Hier niet veel meer gereden de laatste tijd want ik zit in de afrondingsfase van mijn masterthesis. Wel nog een bejaardenwandeling met mijn andere paard gemaakt :) 8,31 km aan 5,5 km/h :') maar we zijn wel een ijsje gaan halen :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 10:44

Ah nou ook lekker toch :))

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 15:41

Ik hoop dat het weer goed blijft van de week want ik ga samen met een vriendinnetje op (mini)trektocht. *\%/* In vier dagen rijden we van huis door boswachterij ruinen en dwingelderveld naar het drents-Friese woud, dus dan kan ik er weer een hoop km's bijschrijven! :D

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:21

Hier helaas door blessureleed van 1 paard, de afgelopen maanden heeel weinig kunnen buitenrijden.
Sinds feb heb ik er een nieuw paard bij, 1 die nog niet helemaal verkeersmak is en overal van schrikt en aan de ren gaat. Nou moet ik zeggen dat het al onwijs stukken is verbeterd sinds februari, maar hij is er nog niet..
We rijden dus wel buiten, maar het zijn nog wat korte en kleine rondjes.. Zeker nu het seizoen weer begint, veel kleine kinderen overal en wil niet het risico lopen dat meneer ergens overheen dendert... Dus even rustig opbouwen nog.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:25

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 14:44

Foto van mijn knappe vriendje tijdens onze paasrit vorige week (19km)

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 19:14

Wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij!

Vandaag is de DA geweest om die van mij te checken en hij gaat flink vooruit en mag uit gaan bouwen! Jahoeoe!!! :):)