Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Iedereen druk dit weekend?
Ik heb dit weekend weer twee lekkere ritjes gedaan!
Zaterdag begonnen we met een lekker zonnetje, later kwam er wat bewolking maar het was gelukkig nog wel lekker warm!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vandaag heeft het hier lang geregend, heb nog moeten uitmesten in de stromende regen maar een uurtje later klaarde het op dus we hebben de hele rit in een lekker zonnetje gereden! Helaas waren de paden wel erg nat, maar dat mocht de pret niet drukken!
[ Afbeelding ]
Voor we de weg oversteken, moeten we natuurlijk eerst even wachten op ons rijmaatjeMooi moment om te kunnen laten zien wie er achter die oortjes schuilt!
[ Afbeelding ]
SuperAssie schreef:Hier was het de hele dag stralend weer, lekker warm en flink zon hihi
Laten we hopen dat we dat weer meenemen op kamp
Suzan_bobar schreef:Wat een verschil in weer in zo een klein landje. Werd er gewoon depri van. Zoveel regen, gelukkig gister een klein rondje gedaan van 5km. Anders waren we helemaal niet weg gekomen. Het was ook niet een beetje regen. Plensregen. De hele weide stond blank toen in naar huis ging. Bleeh
SuperAssie schreef:Ja het is wel stilletjes hier!
Mijn nieuwe telefoon is helaas echt enorm en ik krijg hem niet mee zonder tasje, dat ik dus nog niet heb haha.
Ben er vanmiddag wel eventjes op uit geweest maar dit zal maar een km of 5 zijn geweest. Wilde heel graag gaan rijden maar niemand kon/wilde mee, dus ik was heel chagrijnig in de bak gaan rijden maar omdat ik daar dus geen zin in had staakte pony ook alleen maar. Dus toen dacht ik, ach, laat ik gewoon gaan en ik zie wel hoe ver ik kom. Dorp door, bos is, heerlijk in het water gespeeld en gespetterd, de brug over en toen nog een heerlijk galopje gedaan en via het dorp weer naar huis. Zo lekker!!
Komende 3 dagen komen er wel veel km bij want ik ga op kamp, en hier zullen we 6 uur per dag rijden, dus dat zijn lekker wat kilometertjes!
Em_ schreef:Chouchou schreef:Iedereen druk dit weekend?
Ik heb dit weekend weer twee lekkere ritjes gedaan!
Zaterdag begonnen we met een lekker zonnetje, later kwam er wat bewolking maar het was gelukkig nog wel lekker warm!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vandaag heeft het hier lang geregend, heb nog moeten uitmesten in de stromende regen maar een uurtje later klaarde het op dus we hebben de hele rit in een lekker zonnetje gereden! Helaas waren de paden wel erg nat, maar dat mocht de pret niet drukken!
[ Afbeelding ]
Voor we de weg oversteken, moeten we natuurlijk eerst even wachten op ons rijmaatjeMooi moment om te kunnen laten zien wie er achter die oortjes schuilt!
[ Afbeelding ]
Ik zie dat je een beetje in de buurt van mijn stal hebt gereden! ik kom morgen in de buurt van jou!
xRiiannex schreef:SuperAssie schreef:Ja het is wel stilletjes hier!
Mijn nieuwe telefoon is helaas echt enorm en ik krijg hem niet mee zonder tasje, dat ik dus nog niet heb haha.
Ben er vanmiddag wel eventjes op uit geweest maar dit zal maar een km of 5 zijn geweest. Wilde heel graag gaan rijden maar niemand kon/wilde mee, dus ik was heel chagrijnig in de bak gaan rijden maar omdat ik daar dus geen zin in had staakte pony ook alleen maar. Dus toen dacht ik, ach, laat ik gewoon gaan en ik zie wel hoe ver ik kom. Dorp door, bos is, heerlijk in het water gespeeld en gespetterd, de brug over en toen nog een heerlijk galopje gedaan en via het dorp weer naar huis. Zo lekker!!
Komende 3 dagen komen er wel veel km bij want ik ga op kamp, en hier zullen we 6 uur per dag rijden, dus dat zijn lekker wat kilometertjes!
Vet gaaf!
Welke omgeving?
Citaat:Haha ja expres! In de hoop jou tegen te komenMaar afgezien van wat wandelaars en mountainbikers zijn we niemand tegengekomen. Morgen ga ik niet zelf rijden, maar wel met een stalgenootje mee op de wagen met haar Fries!
xRiiannex schreef:Grr tamara ik ben jaloers!
Ga je met andor?