Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
[***] schreef:Hmmja, kan ik me wat bij voorstellen .. Maar denk je niet dat hij zelf zou aangeven wat wel & niet kan? Die van mij doet dat wel, die gaat bv. gewoon stappen als het draven om welke reden dan ook niet gaat
Chouchou schreef:Ik heb vanochtend weer heerlijk gereden! Vorige week was ik een weekje naar New York dus kon ik niet rijden, maar dat maken we deze week weer goed! We gaan t/m zondag elke dag lekker even naar het bos, met vrijdag tussendoor een dagje vrijDan kan het stijgen in de ranglijst ook weer beginnen, ik sta nu voor het eerst niet meer op de eerste pagina
![]()
Ritje van vandaag:
[ Afbeelding ]
Oortjesfoto kan ik nu op mijn telefoon helaas niet goed draaien
[ Afbeelding ]
Em_ schreef:Chouchou schreef:Ik heb vanochtend weer heerlijk gereden! Vorige week was ik een weekje naar New York dus kon ik niet rijden, maar dat maken we deze week weer goed! We gaan t/m zondag elke dag lekker even naar het bos, met vrijdag tussendoor een dagje vrijDan kan het stijgen in de ranglijst ook weer beginnen, ik sta nu voor het eerst niet meer op de eerste pagina
![]()
Ritje van vandaag:
[ Afbeelding ]
Oortjesfoto kan ik nu op mijn telefoon helaas niet goed draaien
[ Afbeelding ]
Jouw routes inspireren mij om ook meer richting Leersum te rijden(ik kom vanuit prattenburg dus is wel een stukje rijden maar vind het daar erg mooi en rustig!)
Suzan_bobar schreef:Ohw, ik kan het op verzoek wel langer maken hoor, maar als je een km of 30 wilt rijden, maak ik een special request
Het is deze afstand ivm de vierdaagse die erna gereden wordt. Dat is 4 dagen 20-30km achter elkaar. De meeste mensen vinden dan 17-20km ver zat de zondag ervoor.