Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sanowa schreef:Grid hebben jullie ijsje gegeten onderweg?
ging nog een ruiter een foto van ons maken geen idee waarom maar ach "ge doet maar"
misschien nog nooit stelletje tinkers bijelkaar gezien?! 
dus dubbel Top
voelde me bijna bezwaard omdat ze zo snel een drol op erf of in bak weer opruimden
, maar dat hoefde niet want ze wilden ons juist alles uit handen nemen om het optimale vakantiegevoel te creeëren
Nu is voor mij vakantie ook gewoon lekker in mijn pyjama met vest erover de paardjes voeren e.d.
en ben ik gewend om zelf ook gewoon mijn eigen rommel op te ruimen enz maar in principe hoefde dat dus niet
).
Maar ineens wilde [***] daar weg, ging dat niet want de koets hing vast, is die uit alle macht beginnen trekken & springen, is die koets ineens losgeschoten en toen zag ik mijn pony gaan
(dit klinkt trouwens allemaal heel lang, maar is echt op 2 seconden ofzo gebeurd, als dat al hetgeen is dat gebeurd is).
). Weer vertrokken maar vond de koets niet goed voelen onderweg, niks echt stuk maar toch ook niet zoals die hoort te zijn. Dus maar klein rondje gedaan..
Koets heeft wat schade, pony lijkt helemaal niks te hebben, en daar ben ik echt blij om, dat is toch altijd de grootste zorg. Misschien dat hij morgen wat stijf is, maar verder is hij helemaal in orde, echt veel geluk gehad. Weides zijn ook weer hersteld, dus nu de koets nog even terug helemaal in orde en dan kunnen we er weer tegenaan 
Hilli schreef:Ik heb een tijdje menles gehad en mijn instructeur zei hetzelfde: 'het braafste paard is je grootste vijand'.
Altijd blijven opletten, echt gefocussed blijven (was zelf ook afgeleid omdat ik stond te praten tijdens het inspannen, misschien daarom ook te traag gereageerd, wie zal het zeggen).
Arm doet pijn maar mijn rug is blijkbaar ook op de 1 of andere manier geraakt, merk ik nu pas nu ik een tijdje gezeten heb en de adrenaline wat gezakt is
Heb mijn lesje wel geleerd 
Moet er inderdaad niet aan denken dat er onderweg wat zou gebeuren.. dan sta je daar .. en als je dan weer gewoon min of meer normaal verder kan met je paard is dat echt wel luxe! 
Snap niks van die pony 
[***] schreef:Hier hetzelfdeHier ook nog best veel wintervacht vind ik, en het gekste van al.. waar de deken zit heeft hij nog veel wintervacht, en zijn hals (zonder deken dus) is helemaal zomervachtSnap niks van die pony
Gedeelte wat ik vorige maand geschoren heb zit nu in een mooi zomervachtje en dus zijn hals ook zo goed als. Maar zijn dekengedeelte
Gaat beetje tegen mijn verwachtingen in, je zou denken dat het onder de deken juist "warm" is waardoor ze daar eerder haren uit gaan gooien.. toch? Of klinkt dat te logisch?

sanowa schreef:Wij stonden bij kruising orangeweg een ijsje te eten en daar stonden ook twee tinkers maar dt waren jullie dus niet
Vince is pas eind mei echt uit zijn wintervacht.