Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Sonja89 schreef:Jeetje Marcella...
Hmm, die opstaphulp kun je dus alleen gebruiken als je zonder zadel rijdt? Dan vind ik hem iets minder handig haha!
Je kunt hem ook wel gebruiken met zadel, alleen dan heb je al een beugel natuurlijkTenzij je zonder beugels rijdt, en dan is hij wel weer handig.
[naam], ik heb druk geoefend met de indianenzwaai, maar ik kom echt niet op mijn paard van 1.72 meter. En steeds dat knietje in haar lies vond ik ook wel sneuIk ben overigens wel voornemens om zonder zadel naar een flinke galop toe te gaan werken.
Anoniem schreef:Ik vind keiharde galop (topsnelheid) nog steeds een beetje eng, zelfs met zadel. Ik oefen nu hele kleine stukjes. Maar gelukkig kan ik Daantje heel goed terugnemen zelfs al gaat ze keihard. Ze voelt ook precies aan wanneer ze dat wel mag, tenzij ze zelf niet wil maar dan hoeft het van mij ook niet.
Snadrem schreef:Je kunt hem ook wel gebruiken met zadel, alleen dan heb je al een beugel natuurlijkTenzij je zonder beugels rijdt, en dan is hij wel weer handig.
Sonja89 schreef:Snadrem schreef:Je kunt hem ook wel gebruiken met zadel, alleen dan heb je al een beugel natuurlijkTenzij je zonder beugels rijdt, en dan is hij wel weer handig.
waar ik juist aan zat te denken was iets om op te stappen zonder dat je helemaal met je gewicht aan 1 kant hangt, voor als er net geen boomstronk/paaltje in de buurt is. Maar zo werkt deze opstaphulp natuurlijk niet
ikke, whaha handig zo'n paard. Stel je voor dat je per ongeluk iets achterover gaat zitten...
Net even aan de hand gewerkt als afwisseling op het rijden en ik heb EIN-DE-LIJK de oplossing gevonden voor het 'ik-weiger-absoluut-op-de-hoefslag-te-lopengedrag': gewoon lekker buiten aan de hand gaan werkenNu komt hij niet meer onder het gymmastieken uit!
yenopi schreef:Rais wat heb jij een gaaf paard !
Anoniem schreef:Waarom houd je je bbp niet gewoon Rais?
Ja ik vind bak meestal ook niet het leukste. Maar het doet hem veel goed, een uurtje 'gymmen'.
Vind het ergens ook niet eerlijk zijn volle inspanning te verwachten tijdens een (lange)buitenrit, als hij lichamelijk niet optimaal kan lopen...