Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maaiike94

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:11

Ja, en hier is normaal gesproken nooit brand..

Zo lang diegene de fiets km's niet op sport rijden maar fietsen heeft staan tellen ze niet mee voor de challenge.

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 00:34

Just asking. Vroeg me af hoe het precies werkt, omdat ik ook fiets en die km's niet te zien zijn :-)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 07:26

Hopelijk is de brand snel over Maaike, en hoop dat er niet te veel bos is verwoest.

@ Olympia96
Welke workouts lijken volgens jou niet te kloppen? De afgelopen maanden staan er geen paardrij-kilometers in, dit zijn echt fiets- of wandelworkouts en tellen niet mee met de challenge aangezien de challenge alleen de kilometers telt dat je de workout op paardrijden hebt gezet, zoals zij dus keurig niet heeft gedaan. Of bedoel je soms de periode dat ze in november en december elke dag een paardrij-workout heeft? Ik gok dat dit uitstapkilometers zijn die ze dan buiten op straat doet. De workouts zijn steeds rond een snelheid die je hebt in stap. Wel zitten er in die maanden wat rare workouts tussen waarbij ze veel rondjes rijdt op het terrein. Of het een bak is kan ik niet goed zien, anders zijn het waarschijnlijk rondjes die ze op het erf begint met heel veel rondjes stappen? Volgens mij viel dat ook niet helemaal onder buitenrijden, dus daar zou nog wel naar gekeken kunnen worden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 08:08

Olympia96 schreef:
Ja die bedoel ik wel :-). Heeft allemaal fietskm's. Dat zie je als je op haar naam klikt. Denk ook niet aan vals spelen, maar aan een foutje in de instellingen?

Nee ze fietst echt en de fiets km tellen NIET mee in de challenge.

Ze stond eerst op plek 28 ofzo en ik heb haar al een tijdje geleden ingehaald.. Ze zakt enkel verder nu naar beneden omdat ze door omstandigheden niet buiten kan rijden. Of iig geen kilometervreten

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:54

Haha nou sorry voor alle verwarring! Ik begrijp blijkbaar niet hoe het werkt :+ . Want als ik zelf met Endomondo fiets dan is dat -volgens mij- niet te zien als je via de challenge op mijn naam klikt. En dat is bij haar dus wel het geval. Dan staat er cycling of walking en als je helemaal naar beneden scrolt staan er paardenkm's.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 09:55

Iedereen kan voor zichzelf instellen wat je zichtbaar wilt hebben voor anderen op endomondo ;)

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 10:05

Goedemorgen *\o/*
Ik rijd een stuk minder buiten .. (Vooral trainen in de bak)
Gaan we een nieuwe buitenrit challenge maken in begin augustus liefst begin juli ;p?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 10:14

Vandaag weer een ritje maken! Ben benieuwd waar we vandaag uit gaan komen!
Vorige week zijn we gewoon een nieuwe weg ingereden en daar maar eens gekeken waar we uitkwamen en waren toen uiteindelijk 3,5 uur weg hihi, dus ben benieuwd!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 10:17

Na een week niet te hebben gereden vanwege een voetblessure vanmorgen besloten dat het maar gewoon weer goed moest gaan en een heerlijk vroeg ochtendritje gereden met mn merrie. Tijdens de zonsopgang vertrokken:
Afbeelding

Oortjesfoto niet helemaal scherp tijdens het stappen
http://i97.photobucket.com/albums/l239/Delaja_1988/foto7_zpsacd85501.jpg

En bijna dezelfde plek maar dan op de terugweg:
Afbeelding

Op de terugweg nog even kort langs huis gegaan omdat ik zo nodig naar de wc moest :')

edit: hier nog mn kaartje:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 12:21

Moooie foto's! <3
Het is dat ik heel slecht uit mijn bed kan, want anders zou ik dat ook nog wel eens fijn vinden om te doen :')

De kans dat ik vandaag ga kunnen gaan slinkt met de minuut .. heb geen groom ;(
Echt zo stom om afhankelijk te zijn van anderen -O-

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:01

Wauw mooie zonopkomst foto's, hoe vroeg moest je wel niet opstaan?

Ik heb vanochtend nog even klein rondje gedaan met mn nieuwe zadel. Is nog wel even wennen.
Beetje ramptoerist uitgehangen in het bos :')
Kon de plek van de brand eerst niet eens vinden. Was niet zo extreem als ik had gedacht. Vanaf het pad leek het iig mee te vallen.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:50

We waren weer niet erg snel vandaag, maar wel ver geweest en heerlijk genoten, en dat is het belangrijkste!
We zijn in plaatjes geweest waar ik nog nooit van gehoord heb, ben weer over dat enorme veld gestapt(dit keer hélemaal) en was zo trots! Ook lekker gegallopeerd, al met al, heerlijk ritje maar weer!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:00

Klinkt goed SuperAssie! Mooie afstand ook :)

Hier gelukkig toch nog kunnen gaan, erg leuk rondje gedaan en check die gemiddelde snelheid!! :D Toch wel een verrassing (had het ergens rond de 7 km/u verwacht, eventueel 7.5 km/u, maar zeker niet meer) :Y)

Afbeelding

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:06

Maaiike94 schreef:
Wauw mooie zonopkomst foto's, hoe vroeg moest je wel niet opstaan?

Ik was om vier uur wakker, niet geheel vrijwillig maar kon helaas echt niet meer slapen ;(
De eerste foto is om kwart voor 7 gemaakt, toen was ik net onderweg met Vanou.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:52

Vandaag een flinke rit gereden van zeker 35 km.
Ik heb alleen de rit gemeten maar we zijn ook nog naar de start gereden vanaf ons huis en dat is nog eens 2.5 km heen en weer terug.
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Er zaten 3 stops in waarin we werden verwend met heerlijk eten en drinken, dus de gemiddelde tijd klopt niet .

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:13

Zo mijn tentamenweek zit er op. Hopelijk kan ik nu weer rijden *\o/*

Wat gaan sommige hard en prachtige foto's zie ik voorbij komen zeg <3

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 21:18

spatter schreef:
Vandaag een flinke rit gereden van zeker 35 km.
Ik heb alleen de rit gemeten maar we zijn ook nog naar de start gereden vanaf ons huis en dat is nog eens 2.5 km heen en weer terug.
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
Er zaten 3 stops in waarin we werden verwend met heerlijk eten en drinken, dus de gemiddelde tijd klopt niet .

Zo veel calorieën!
Zou dat kloppen? *D :oo

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 12:40

Ik heb zaterdag en vanmorgen ook weer lekker gereden. Zaterdagochtend leek het wel een dauwtraprit, zo mistig was het! Vanmorgen in Dwingelderveld geweest, wat is het daar toch ook mooi. <3
Afstand en snelheid is niet noemenswaardig, maar ik wil wel een aantal mooie plaatjes delen!

Zoek de Schotse Hooglander :P
Afbeelding

Gelukkig tussen de buien door kunnen rijden!
Afbeelding

En een oortjesfoto hoort er natuurlijk ook bij!
Afbeelding

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:21

Leuk idee!
Ik begin deze week met een nieuw paardje, ik ga hem nu eerst proberen en als het klikt, koop ik hem over van de huidige eigenaresse.
Ik zou ook graag mee willen doen, maar in April er nog bij, is misschien wat laat?
Zijn er plannen om de challenge ook vanaf augustus 2014 te doen?

(Doe wel mee aan de fit met Bokt! *\o/* )

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:46

Hoi Douni,
Wat leuk, ik hoop dat het klikt met je paardje! Ja als je nu mee gaat doen loop je wel een paar honderd km achter op de meeste mensen, (ik ben ook pas in februari begonnen) maar je kan natuurlijk wel gewoon kijken hoever je komt. Dan moet je TS even een pb sturen.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:53

prachtige plaatjes macha!

Heb vanmorgen ook weer een heerlijk ritje gemaakt niet zo ver 13 km wel gem. 12.3 dus lekker doorgereden, voordeel op maandagmorgen dat het heerlijk rustig is in het bos ;)

Sta inmiddels op plaats 4 *\o/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:54

Douni, gewoon lekker mee doen! Ik doe wel al vanaf begin mee, maar sta alweer paar maand stil. Vind het nog steeds leuk om hier te volgen en alle ritjes te zien. En ga gelukkig binnenkort ook weer rijden :D

En er komt vast ook wel een nieuwe versie in augustus, zoveel interesse is er nu voor!

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 14:11

Heb de TS een pb-tje gestuurd!
Ga inderdaad gewoon al meedoen, al gaan pony en ik eerst nog wat aan elkaar wennen voor we flinke km's gaan maken :j

Wel erg leuk om alle foto's, ritjes en verslagjes van anderen te zien :) .

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 18:05

zaterdag hadden we hier een speciale rit vanwege het 85 jarige bestaan van de jan plezier
voor 1 keer mochten we door een prachtig natuurgebied rijden waar je normaal niet met je paard mag komen
er reden 60 ruiters mee was echt een belevenis

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
foto van mijn jongste dochter op haar paard en ik ervoor op mijn kanjer

Afbeelding
gewisseld van paard omdat mijn dochters paard nogal dribbelig was na 2 uur schudden wilde ze wel even relax zitten op mijn zwart/witte vriend :P

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 18:25

foto's doen het niet :/