wordt weer niks...
vanavond behandeling 2 van cranio sacraal,ben benieuwd.
(voor poown, niet voor mij...
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was toen maar 20 minuten wezen binnenrijden tot ik de regen niet meer hoorde en ben alleen naar buiten gegaan.
Daarna heb ik op een rustiger rengalopje doorgegaloppeerd en ben ik weer teruggegaan naar de manege.
maar hack bevalt t beste voor buiten en in de bak rij ik inmiddels met bit.
Somebitch schreef:Zo dat is schrikken [naam]!
Ik denk dat het trouwens in de lucht zat. Die van mij was ook werkelijk waar OVERAL bang van. Heel irri haha maar op de terugweg was hij braaf.
Somebitch schreef:Dat had die van mij ook. Wat ik deed was als hij stil ging staan en ik hem niet meer voorwaarts kreeg was omdraaien paar 100 meter en dan vanuit draf aankomen en been erbij houden. Dan gaat hij wel.
Moet zeggen dat hij ook meestal gewoon wat aan het stieren is en rustig 100 meter achteruit gaat als hij ergens niet langs wil. Hij mag van mij best achteruit, maar wel de kant op die ik wil. Flew schreef:Als die van mij ergens niet langs wil gaan we achterwaarts.Moet zeggen dat hij ook meestal gewoon wat aan het stieren is en rustig 100 meter achteruit gaat als hij ergens niet langs wil. Hij mag van mij best achteruit, maar wel de kant op die ik wil.
Dat ga ik de volgende keer zeker proberen!
Daarna was het ineens weer droog, dus lekker vlot met een zonnetje terug gereden naar stal. Het waaide af en toe wel stevig, maar ponylief was heel dapper!
Beterschap.
Allemaal maat full, een hoofdstel is verstelbaar van pony tot x-full. 

Volgende week zou hetw eer beter moeten worden