Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

) zadel kopstuk en gaan wandelen. We moesten al redelijk in het begin een klein sprongetje doen. Maar doordat de pony nog niet had gelopen stopt die, draait om en loopt weg! Ik zag de grootte baan al komen. Dus al mijn moed bijeen genomen en eraf gesprongen. Door dee snelheid kon ik niet blijven staan en ben ik gevaalen. En mijn toc heeft mijn neus gebroken
. Pony is veilig alleen overgetoken 
, en in het terug gaan wou hij de eerste plas al niet door (hoogstwss een weerspiegeling ofzo) maar de plassen waren zo MEGA dat je er niet echt langs kon. Ok hij ging er dus wle door. Nog een paar plassen staan kloten. En plots bij een plas. Wilt hij nimmeer en ik begin zo wat links-recht en vooruit zetten. En hij gaat daar de lucht in. Maar hij had nog nooit gestijgerd dus kende zijn eigen kracht ni. En ik voelde hem meer en meer naar boven komen. Ik doe zo (echt als in de film, zo'n gevoel) mijn armen rond zijn nek. Maar we blijven gana.. En ja dan vallen we. Gelukkig is hij nog half opzij gevallen, anders lachen we in een draad.. En heb ik m'n benen er kunnen onder uit doen. Dan ben ik maar een stuk ernaast gestapt. Er erna op het mensenpad gaan wandelen
Had verder niets, en kel van de stijgbeudgel om mijn duim zo'n bloeduitstortingekje

) en toen gallopeerde ze vet hard in galop een soort heuvel op en ik vloog al alle kanten op (was zonder zadel) en toen knalde ik met mijn kop in de modder ;s
. Deed wel pijn.
Dus na 10 dagen zat ik weer in de bus naar huis...
er weer op geklommen en dus toen maar ff flink stuk gedraafd.. we konden niet egt hard het was n btj druk langs het kanaal met vissers en fietsers
was een harde klap