Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XRuby_SymmyX schreef:Ik ga week 30 en ik ben 31 jaar. De faciliteiten zijn goed maar simpel. Lage bedden en een simpele badkamer wel een keuken met alles er op en er aan. Je kan ook altijd bijbetalen en in het hotel overnachten maar ik blijf liever op het terein bij mijn pony
AshleyRol schreef:Ja dat is wel beter inderdaad met degene op de kamer die ook alleen zijn gekomen. Dat bouwt toch sneller een bandik twijfel nog steeds
soms denk ik van dat geld kan ik ook een eigen trainingskamp op stal doen met elke dag lessen haha. Maar daarheen is toch ook wel weer een hele gave ervaring. Helaas heb ik ook niemand die mee wil van stal, die wilden haar Texelweekend , dat komt duurder uit en geen les, dan ga ik toch echt voor het kamp
XRuby_SymmyX schreef:AshleyRol schreef:Ja dat is wel beter inderdaad met degene op de kamer die ook alleen zijn gekomen. Dat bouwt toch sneller een bandik twijfel nog steeds
soms denk ik van dat geld kan ik ook een eigen trainingskamp op stal doen met elke dag lessen haha. Maar daarheen is toch ook wel weer een hele gave ervaring. Helaas heb ik ook niemand die mee wil van stal, die wilden haar Texelweekend , dat komt duurder uit en geen les, dan ga ik toch echt voor het kamp
Dat zeker! Welke week ga jij nou?