Autumn Desert Trail 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:38

Wat balen zeg Nientsje!

Nientsje

Re: Autumn Desert Trail 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:44

@Tigress, precies!

Heb wel een man foto's van ons zien maken... dus als iemand foto's ziet van 2 meiden in het paars met een bonte en een kleine haf. Hoor ik het graag!

@xhannaw, jeetje! Hoe is het nu met jou en je paard? Gelukkig wel terug gevonden! Ik heb altijd met veel plezier meegedaan, maar denk niet dat ik snel weer wil gaan... voor mij is de lol er wel af...

@welmoed__, ja inderdaad... een vrijwilligster bij de tent zei ook al van "maar je bent altijd zo fanatiek" ja dat klopt... ik leef voor zulke dingen... maar deze x was het alles behalve leuk... baal er enorm van -O-

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:50

Zeg nooit nooit Nientsje! Zal de foto’s in de gaten houden of ik je voorbij zie komen.

Xhannaw ook klote zeg! Volgens mij heeft mijn vriend je er af zien vallen. Die had het er over dat er iemand af viel en het paard weg rende en dat er mensen achteraan gingen en hij alleen maar harder weg rende.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:51

@welmoed__: Ik, die stalgenoot en mijn bijrijdster gaan in ieder geval flink aan de bak met dit probleem, dus we zullen zien.
En bedankt dat je de foto's in de gaten houden wil, lief van je :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:55

Wat balen allemaal zeg! Wij moesten alleen drie keer oversteken en op de terug weg zelf gekozen om die paar meter langs de weg te gaan omdat dat paadje al vele paarden gezien had.

Wij horen net dat de moeder van Floor gebeld is of het goed met ons gaat omdat wij niet afgemeld waren en de mensen anders niet naar huis konden. Wij zijn zelf niet gebeld dus ze hebben direct het in geval van nood nummer gebeld :') Wij hadden wel onzeband ingeleverd en gevraagd of we verder nog iets moesten doen maar dat hoefde niet :=

Ik was trouwens super gelukkig met de snack kraam, die mag volgend jaar weer komen van mij :D

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:56

Goed zo! Dan doe je in de toekomst vast nog een keertje mee! :))

xhannaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:57

@Nientsje: Met mij is alles redelijk goed, wat schrammen op mijn hoofd maar voor de rest valt het mee.

@Welmoed_: Ik rende er niet achteraan ik dacht we zien wel wanneer ze weer komt xD dus gezellig bij het schapenhek gezeten waar je er in en uit moest.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:00

Wij hebben ons ook niet afgemeld. Mijn vriend heeft de bandjes terug gebracht, misschien dat hij dat dan gedaan had maar geen idee heb hem er niet over gehoord. Ik was allang blij dat mijn bonte gevaar weer in de trailer stond :+

@xhannaw, gelukkig maar!

Één ding is zeker... een paard krijgt mij niet snel van zijn rug... want wat heeft die raar gedaan zeg...

Mijn ik-ben-nog-nooit-van-mijn-eigen-paard-afgevallen record staat nog steeds en dat wil ik graag zo houden :=

Beest heeft in zijn hele leven (en ik kan dat weten want heb hem al sinds baby) nog nooit zo raar gedaan... had ik ook liever overgeslagen... dus ik snap er de nieten niet van :o?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:04

XHannaw, nee jij zelf niet, maar andere mensen op paard gingen er achteraan wat ik begreep. Maar kan ook zijn dat het iemand anders was hoor.

Nientsje, toch de spanning van alles om hem heen wat dan opkropt en dan is zo’n auto bijvoorbeeld een trigger om op standje ontplof te staan.

xhannaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:08

@welmoed__ : Ohhh ja dat klopt wel, ik ben er ook afgevallen door dat andere paard wat al los liep.. en iemand galopeerde er achteraan en toen werd die van mij gek en gingen we dwars door een boom :o

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:08

Zou kunnen, maar gekke is dat ik hen altijd overal mee naar toe kon nemen zonder problemen. Ook de vorige keren ADT. Maar nu zat er ineens ee weg bij en dat was waarschijnlijk de druppel met alle andere prikkels... nouja weer veilig thuis gelukkig.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:09

welmoed__ schreef:
Ook ik ben weer thuis, heerlijk warm gedoucht.

Ik heb echt genoten en paardlief ook!

Op de terugweg kwam ik nog iemand die mij (of nou ja, waarschijnlijk mijn paard) herkende van bokt. Die zei; Hee, jij bent van Bokt! Heel leuk, wie was het? :)

Ben heeeeeeel benieuwd naar de foto’s!

Dat was ik :D en herkende je paard idd haha.

Ook wij hebben genoten, wat was dit leuk zeg! Ben heel benieuwd naar foto's :D

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:14

Super leuk zeg dat je even wat zei, haha.

Ik reed ook over de kale duinen en dacht bij mezelf: Hoeveel bokkers zullen hier nou ook rond rijden? Is dat gek? :')

Pfff, wat een gedoe Xhannaw. Gelukkig is alles goed afgelopen verder.

Nientsje, ik denk inderdaad dat het op een gegeven moment beetje te veel werd.

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:18

Oh wat een gedoe allemaal zeg.
Wij hebben gelukkig een ontspannen ritje kunnen maken. Wel jaloers op de mensen wiens paard in ren galop gingen. Daar had Savanne geen zin in.
Komt er soms ook nog een pagina op facebook waar alle linkjes naar de fotograven staan?

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:26

Op de site en fb van hippisch drenthe staat een lijst met de 40! :)) fotografen.

Wat balen dat het niet bij iedereen goed gegaan is -O- Maar gelukkig is iedereen dan wel goed thuis gekomen.

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:27

Ik ben inmiddels ook weer thuis en een heerlijke warme douche gehad..
Dan eerst met de foto's van gister bezig en daarna snel met die van vandaag..

@Nientsje. We hebben je inderdaad wel zien stappen in de heuvels bij de zandvlakte. Baalde dat er op dat moment een groep voor je langs reed voor een foto.

@Jets. Graag gedaan.

Leonyvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:28

aaidaa schreef:
Op de site en fb van hippisch drenthe staat een lijst met de 40! :)) fotografen.

Wat balen dat het niet bij iedereen goed gegaan is -O- Maar gelukkig is iedereen dan wel goed thuis gekomen.

Oh dan heb ik met mijn neus gekeken :+

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:28

Iemand enig idee wat het woord was? Wij hebben een uur zitten puzzelen, maar kwamen er niet uit...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 19:28

DrawnHorse schreef:
Ik ben inmiddels ook weer thuis en een heerlijke warme douche gehad..
Dan eerst met de foto's van gister bezig en daarna snel met die van vandaag..

@Nientsje. We hebben je inderdaad wel zien stappen in de heuvels bij de zandvlakte. Baalde dat er op dat moment een groep voor je langs reed voor een foto.

@Jets. Graag gedaan.

Zat ik toen op de wc? Ik heb haar gemist :')

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:30

Jammer DrawnHorse! Maar niks aan te doen.

De puzzel... ja die wilden we ook graag doen... kwamen niet verder dan de eerste vraag :+

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:39

Nientsje schreef:
Jammer DrawnHorse! Maar niks aan te doen.

De puzzel... ja die wilden we ook graag doen... kwamen niet verder dan de eerste vraag :+

Haha.. wij hadden wel alle vragen maar kwamen niet uit het woord...

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:49

Jeetje nientsje en xhannaw gelukkig zijn jullie weer veilig thuis.

Wij zouden eigenlijk ook de puzzelrit doen maar hebben geen vraag gezien :')

RinskeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:52

Wij, Leonyvk en ik hadden het ook maar opgegeven met de puzzel... lang gepuzzeld maar wij kwamen er echt niet uit. :(
Wel erg genoten van de leuke rit!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:52

Ah wat balen Nientsje! Vorig jaar ging het zo super! Maar wij moesten gisteren over paadjes langs de weg? Wel een paar keer oversteken, maar er reden geen auto’s vlak langs...het bederft de pret wel ja, dat snap ik :( gelukkig wel weer veilig thuis gekomen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 19:53

Wat jammer om te lezen Nientsje en xhannaw. Er zaten inderdaad wat rare sprongen en vallen bij. :(:) Weer bijgekomen van de schrik nu?

Na een zeer lange warme douche voel ik mijn tenen weer. Nu zijn de foto's aan het inladen, ben benieuwd. :)