Helaas wel ontzettend veel vliegen en dazen. Eerste job nu is een uit rij vliegendeken met hals proberen vinden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Zou 18 km ofzo teveel zijn om morgen te rijden?![]()
Is wel lang om enkel te stappenEn draf/galop zie ik tegenwoordig als bonus, daar reken ik niet op.
Heb het even gehad met de plaatselijke rondes denk ik
[***] schreef:Goede training is het sowieso, voor beide partijen, haha
Vorig weekend (niet dit regenweekend) heb ik 2x 15 km gedaan en dat was echt héérlijk. Nu lijkt al de rest wat ik hier plaatselijk rij niks meer, wil terug andere routes doenMaar het moet wel leuk en haalbaar blijven natuurlijk, ik kan wel vanalles willen maar ben niet alleen.
Ganna schreef:18 km stappen, kan best maar ik krijg bij het idee al een zere kont
xxVon, slecht passend zadel? Al zicht op verbetering/ een oplossing?
Helemaal aangestoken door dit topic, me ook nog 'aangemeld' voor de nu lopende challenge. Meteen ging alles al mis toen ik gisteren helemaal geen tijd had om een rit te maken, en vandaag ook niet... Naya ook geen ramp maar wel jammer
Ganna schreef:Ah goed zo, fijn om daar te zijn geweest. Ik ga ook al jáááren naar Herman.
Zou het kunnen dat Bente misschien door het vorige zadel dat niet meer paste die droge plekken krijgt? Dat de huid daaronder nog niet is herstelt ofzo? Groot gelijk direct mailen, wie weet hebben ze direct een fijn antwoord en desnoods maar weer terug.
Eigen vervoer is heerlijk he?
Volgens mij rij jij nog wel eens bij mij in de buurt? Als ik zo eens door dit topic scroll. Ik heb de pony's in Hollandsche Rading staan. Als je zin hebt eens samen een ritje te doen.
Het Bellebeest vindt de Hollandsche Sloot in haar eentje echt vreselijk, ze wil leuke dingen doen en vriendenen terecht, dat wel.