Ik ben daar ook wel benieuwd naar Baukiiee. Heb eigenlijk helemaal geen leuke happy foto's van ons samen...
_l_amanda_l_
Geplaatst: 08-10-15 14:18
hey baukiiee, Tigress, Magda_90 en ikzelf komen beide dagen fotograferen (toch dames?), en er lopen er altijd wel meer fotomensjes rond daar.. De links naar de foto's komen altijd wel hier in het topic èn op de FB pagina van de trail te staan.
Het is een mooi groot gebied, ik ben er tot nu toe elke keer bij, en de vorige keren ging het ongeveer zo: er is een route uitgezet met de zandvlakte (daar waar je mag scheuren) ergens middenin, en daar zit dan een soort spel in verwerkt, dat kan een zoektocht of puzzle-iets zijn, en dan kan je dus de vlakte over op zoek naar onderdelen uit dat spel. ... Je kan natuurlijk ook gewoon lekker rondrijden daar, het spel is niet verplicht, maar elk jaar was er wel iets leuks te winnen, dus... Maar de route is netjes uitgezet zodat je niet hoeft te verdwalen als je het gebied niet kent.. Op het midden van het grootste stuk zand staat een tent waar je wat te drinken en een hapje kan halen, en de organisatie rijdt daar ook rond om alles in goede banen te leiden.
Ohhhhhh komt marinda ook! Bijna al mijn favo fotograven aanwezig! Helaas dat de prinses er niet meer is om dit mee te maken, die had dat gaaaaaaf gevonden, racen over t zand
Onze stal eigenaar gaat mee met haar Shetlander en de sulky maar nu lees ik dat het spel op het zandvlakte is? Is het wel wat waard voor hun dan over dat mulle zand
Geen idee wat zij de moeite waard vindt,. dus misschien even handig om naar de organisatie te mailen? Want het is hier wel supermooi om te mennen met de sulky, doe ik ook regelmatig Maar de vlakte zelf is maar een deel van het "galoppeerbare" gebied, als je niet per sé over het midden gaat, kan je er vast een mooie rit maken... Je kan het vergelijken met een strandrit, het mulle wil je niet in maar via de hardere stukken gaat -ook met sulky- prima.. Maar ik weet dus niet wat ze dit jaar verzonnen hebben, en of er überhaupt weer een spel is, dat kan je het beste even aan de organisatie vragen..
lonimma
Geplaatst: 09-10-15 23:18
ik heb samen met mijn moeder vorig jaar voor het eerst meegereden, een super ervaring!
nu door wat planning en geregel bijna te laat en op de wachtlijst terecht gekomen, maar gelukkig een paar dagen geleden een mail gehad dat er afmeldingen waren en we toch mee kunnen rijden! zooo onwijs veel zin in!
we rijden de zondag, met onze 2 friezen.
en nu maar hopen op net zulk fantastisch weer als vorig jaar. toen zijn we, zonder dat we het door hadden, bijna 5 uur onderweg geweest. Puur genieten