Op eerste kerstdag samen met manlief op de senior een rondje bos gedaan. Was voor manlief alweer een jaar geleden datie had gereden, vorig jaar ook op 1e kerstdag samen paard gereden.
scooby09
Geplaatst: 29-12-18 11:20
Wat leuk om dat samen te doen...Kerst traditie dus onderhand
Hier ook de plannen om vanmiddag ritje te maken. Maar nu wel erg grijs en grauw nog brr niks aan.
Ja ik vind het jammer dat hij niet vaker mee wil, maar als hij dan een keer mee wil is het wel heel gezellig
Hij voelde zich nu niet zo heel zeker, dus alleen gestapt. Maar hij doet het wel prima, mijn senior wilde paar keer aandraven en hij neemt hem keurig weer terug in stap. Moet zeggen dat de pony zijn gewicht ook wel in goud waard is, die past zich echt aan aan zijn berijder. Hij heeft 2 dagen later een stalgenootje het hele bos rond getourd en zich flink uitgeleefd, zoiets zou die met manlief erop e ht niet doen. Stalgenootje kan echter goed rijden en heeft ervan genoten
Hier nu wat rustiger aan, want ik ben de laatste dagen van het jaar toch wat voorzichtiger in verband met vuurwerk. Vanmorgen nog wel even rondje gewandeld.
Lekker nat . Hier ook eindelijk even alles ontdooid,en net n klein rondje van 5 km gedaan. Had m'n kind van 7 en de pony mee,en het was bijna donker. Hoop morgen nog een keer te kunnen rijden.
Iedereen gelukkig nieuwjaar met hopelijk veel fijne kilometers!
Ik heb met kerst m’n laatste buitenrit gereden. Hopelijk van de week weer richting strand! Vanaf 1 februari weer naar m’n oude stalletje verhuizen en dan sta ik weer op kwartiertje stappen van bos. Ook fijn!
Getup
Geplaatst: 01-01-19 15:30
ooh strand
Hier vandaag geen ritje,ben nu aan het werk tot 15u en onze jongste is jarig. Morgen tm zaterdag zijn we in NL en wordt er dus niet gereden.
Gelukkig,gezellig en gezond 2019
MachoPablo
Geplaatst: 01-01-19 22:16
Ben langzaam alles weer aan het oppakken Vandaag en gisteren nog heerlijke buitenrit gereden
S_imonee
Geplaatst: 03-01-19 22:21
Ons eerste ritje van dit jaar is ook een feit
Beetje een slechte foto. Het is een screenshot van een filmpje
Na een tijdje dit topic gevolgd te hebben in 2018 wilde ik in 2019 eigenlijk ook graag meedoen met deze challenge! Dus bij deze ik heb TS een pb gestuurd en op endomundo een verzoekje gestuurd dus het kan bijna echt beginnen Ik zal ons even voorstellen, ik ben Marieke en ik ben 24 jaar. Mijn pong heet Syl, hij is 18 jaar (opa.. snik..) en 1,54 groot. Samen struinen wij graag de bossen af Dit zijn wij!
En ons eerste ritje van dit jaar
Sherivey
Geplaatst: 05-01-19 20:59
Hoiii
Nu ik eindelijk weer een paard heb waar ik mee op buitenrit kan en ook nog aan het bos sta, wil ik graag meedoen voor dit jaar
Mijn naam is Dilan, 25 jaar oud en mijn paard heet Titane, een 11 jaar oude draver.
Ik zou ook graag mee willen doen! ik heet Maureen Rodijk en woon sinds kort midden in het natuurgebied westerwolde! Hierdoor rijd ik ook lekker veel weer buiten met mn draver Novah (Hyacintha f boko)
Na lange tijd niet meer mee te hebben gedaan vandaag maar de uitnodiging van de challenge geaccepteerd. Hoop weer veel buiten te gaan rijden met mijn 2 pony's. Heb voorgaande jaren vaker meegedaan, afgelopen jaar is er niet veel van gekomen helaas.