Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 17:31

AlexVB schreef:
Iedereen mag weten dat we naar stal Vertoco verhuisd zijn. Imkerstraat is waar ze zitten.

We zijn sinds december weg in Lanaken. Het was geen minuut te laat zullen we maar zeggen. En er zitten - gelukkig - nieuwe mensen daar. Maar of zij het redden? Ze zijn flink bezig geweest met aanpassingen. Maar waar ze het hardst aan moeten werken is de slechte naam die Ter Biessen in de loop van de jaren heeft gekregen.

Ah, die ken ik denk ik niet (niet dat ik heel Zutendaal ken, maar het had gekund dat ik jouw stal toevallig kende :Y) ).

Had inderdaad vernomen dat er al wat dingen vernieuwd waren, maar een slechte naam is natuurlijk moeilijk om om te buigen.. de tijd zal het uitwijzen..

Hier trouwens even weinig buitenritnieuws, deze week nog niks kunnen doen door diverse omstandigheden, hoop dit weekend een ritje te kunnen doen maar er staat nog niks vast (heb spijtig genoeg altijd een groom nodig) dus het is even afwachten...

macha6

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:16

Hier vanmiddag een lekker ritje gemaakt met bokker S_imone, maar het gaat niet meer zo snel, blijf steken rond plek 70.. :=
Jammer dat ik niet in de buurt woon Sabine, ik zou graag met je mee gaan! :))

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:45

Was inderdaad lekker! Ik had er vandaag dik 28 km op zitten :D
Ik ben van ergens in de 110 naar 90 gegaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:46

:oo Heb je mij al voorbijgestoken -O-

O:)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:49

Ik blijf ook rond de 30 hangen. Soms plek 28, soms 33. En alles ertussen hahaha

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:59

Hier gaat het ook niet meer zo snel. Sta nu op plek 21 maar heb al stuk hoger gestaan.

Vandaag nog een ritje van 11 km gemaakt. Vooral bezig geweest met dressuren ging wel fijn :)

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:14

Ik had gehoopt binnenkort weer meer km's te kunnen gaan maken. Maar helaas gaat mijn brp verhuizen waardoor ik straks geen buitenrijpaard meer heb, jammer!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 07:25

Ik sta al even op plek 24, Nienke is me iedere keer net een paar KM voor grrr hahahah :+

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:40

Ik durf niet te kijken waar ik sta.. paard is al 2 maanden geblesseerd :(

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:12

Ik sta ook alweer stil vanaf begin februari. Maar hoop toch dat binnen twee weken wel veulentje in de wij staat en we rustig aan weer wat kunnen beginnen met rijden :D Ik mis het zo nu.

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 15:52

Maken jullie je druk om de 30e plaats ofzo :') , ik sta nog steeds op plaats 160 met m'n 3,35 km :+
Gelukkig na een hoop ellende met m'n paard is ie nu opgeknapt en hoop ik af en toe weer lekker buiten te kunnen rijden (nu nog even niet m'n endomondo vergeten aan te zetten zoals woensdag - jammer anders had ik zeker 6 km totaal gehad :') )

Vind het wel stoer dat jullie echt onder zo'n beetje alle omstandigheden gewoon een buitenrit gaan maken, ik wacht nog steeds op 'de perfecte dag' om met mijn jonkie buiten te rijden :o ben gewoon echt een schijterd met buitenrijden…. In het bos zou ik denk wel durven maar om daar te komen moet ik eerst langs de weg

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:03

Heb het geluk met een paardje dat het allemaal toch niet boeit. Al ben ik wel beetje mooi weer rijder, als het hard regent, wacht ik wel even paar uur of een dag. Heb het geluk dat ik die mogelijkheid ook heb.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 17:16

Met eigen knol af en toe wandeling aan het maken; maandag komt de smid voor z'n speciale veslag.

Mag wel morgen weer ff op paardje van pensionklantje een ronde gaan doen, dus ga ff lekker naar strand! Is zo'n leuk dier.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:06

vandaag weer een lekker rondje gemaakt van 20 km!

Heerlijk met dat mooie weer van vanochtend, ben gewoon verbrand.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 15:29

Was vanochtend idd erg fijn rijdweertje!!!
Ik heb met de friesxkwpn een rondje van 12,5km gemaakt. Was heerlijk! Nu wel spierpijn, maar ja, heb natuurlijk al anderhalve week niet écht gereden, dus ja.... Ach, weet ik iig dat ik wat gedaan heb :P

M'n knol voelt zich gelukkig verder prima. Hij was daarnet heerlijk aan het drammen en spelen op de wei. Blij te zien!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 16:59

Fijn dat je het paard van een pensionklant kan pakken, dan kan je toch lekkere rondjes maken.

Als hij dat speciale beslag heeft, kan je er dan wel weer mee op pad?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:53

Dan moet ik zelfs gaan rijden ja! Langzaam opbouwen. Maandag komt de smid, dus dan ff overleggen wat het beste schema is voor hem.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 17:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 18:50

Wij zijn ook weer geweest vandaag :):)

Kort rondje maar, had grooms met tijdgebrek O:)
Verder was het voor het eerst zonder oogkleppen dus vond ik het wel prima, even testen :)

Afbeelding

Kontfoto <3
Afbeelding

En allemaal happy :D
Afbeelding

Plaats 95 nu in de challenge, we moeten er weer eens werk van maken :Y) :))

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 20:28

Dit weekend is er endurance op de Utrechtse Heuvelrug, waar ik ook woon en sta met mijn paard. Helaas moest ik tot halverwege de middag zelf werken, maar ben na het werk nog wel een ritje gaan maken. Helemaal niemand van de wedstrijd tegengekomen! Maar dat is ook niet zo gek aangezien we pas om 4 uur konden gaan, toen was bijna iedereen al lang en breed binnen :) Wel leuk om te zien dat een vriend op endomondo uit dit topic ook heeft meegedaan, leuk om mijn omgeving te zien bij anderen! Morgen ga ik vrijwilligen dus wie weet kom ik nog wel meer mensen tegen die ik half ken van bokt :)

En mijn rondje van vanmiddag:

Afbeelding

Afbeelding

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:33

Wie checkt de echtheid van paardenkm's trouwens? Heb TS al bericht gestuurd aangezien nummer 41 op de lijst vooral fiets en loop kilometers maakt (en dus vliegensvlug omhoog kruipt)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 22:36

Nummer 41 loopt niet omhoog. Dat is lisette en zij speelt niet vals. Denk dat je iemand anders bedoeld? :o

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:00

Checken word niet echt gedaan geloof ik, is voor TS ook geen doen lijkt me.

Morgenochtend bijtijd wou ik nog even een snel rondje doen. Alleen is er nu brand in het bos. Kan de vlammen in verte zelfs nog zien.
Niet zo best..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:06

Cool, wist niet eens dat je een lijst met de rest kon zien :+
Maar denk ook niet dat het echt te controleren valt.. spijtig als er mensen valsspelen maar er is gelukkig geen geld mee te verdienen ;)

Nu al brand Maaike? :=
Gewoon toevallig of is het gevoelig gebied zeg maar? (Hier heb je bv stukken die met bepaalde codes werken, bij code rood is er groot brandgevaar en mag je er niet in enzo)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 23:07

Ja die bedoel ik wel :-). Heeft allemaal fietskm's. Dat zie je als je op haar naam klikt. Denk ook niet aan vals spelen, maar aan een foutje in de instellingen?