Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

macha6 schreef:Wat leuk superassie! Het gaat zeker een stuk beter als een tijd geleden dan? Las dat je toen niet meer naar buiten kon, hoe heb je het uiteindelijk opgelost? Veel succes met de endurance!

Begin was wat spannend maar verder was ze súperbraaf. Voor de zekerheid wel de slof eraan gehad, één keertje nodig gehad om d'r terug te krijgen vanuit de galop waar ze nogal enthousiast was

Citaat:Om uit een dip te raken is het heilzaam een stukje naast je paard te draven, dat ontspant de rug bovendien ook nog. Zorg wel dat je te paard start èn te paard over de eindstreep gaat; voor het overige zou je zelfs de hele wedstrijd naast je paard mogen lopen als je dat nuttig vindt.

, nieuwe koeien in de weide
en vervolgens kwamen we nog een labrador tegen die wilde spelen en vooral niet luisterde naar zijn baas. Kort samengevat viel het nog niet mee om een beetje door te rijden, maar niettemin wel fijn gereden 
En galop is natuurlijk ook wel heel leuk aan het strand voor een paard
Mijn paard gooi ik op de volte, anders zit er ook weinig rem op hoor
Lijkt me zo gaaf, van hieruit is het wel een beetje te ver rijden.
het weer was veel beter dan voorspeld 
Heb nu de km's en tijd adhv de statistieken precies kunnen corrigeren, zodat laatste stukje niet meegeteld wordt
maar je kunt niet die punten op het kaartje ook wissen of wel?! zou eigenlijk mooi zijn als dat laatste stukkie van deze rit gewoon helemaal zou kunnen wissen

Gelukkig nu het echte materiaal en geen problemen meer gehad
Wel een mooie snelheid! Nee een nieuwe route op snelheid rijden gaat niet echt hebben we gemerkt. "Ja volgens mij zitten we hierzo ergens, ik herken dat huis daarachter." "Nee dat kan niet, dat is de andere kant op" en zo ging dat de hele tijd door