Jammer van dit weer he
, scheelt dat ik toch niet echt tijd heb voor lange tochtjes deze 2 weken.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, scheelt dat ik toch niet echt tijd heb voor lange tochtjes deze 2 weken.. 

Anoniem schreef:Ik heb gisterenavond nog rondje bos gedaan, grote groep zwijnen met kleintjes tegengekomen
en 3 edelherten.
Was prachtig in het bos, heel nevelig/mistig, met ondergaande zon tussen de bomen door en overal druppels aan de bomen ..![]()
![]()
Snadrem,leg jij die pad gewoon tussen dekje en zadel?
Edelherten lijken me ook wel vet om tegen te komen, maar we houden het hier maar bij eekhoorntjes, konijnen, hazen en reeën (en allerlei gevogelte).
Ik keek ook nog even naar wat lichtjes en reflectors om in het donker beter zichtbaar te zijn. Ik zag ook een touwhalster die ik uiteindelijk niet gekocht heb, want ze hadden geen leuk touw om eraan vast te maken die gemakkelijk in een jaszakje paste. Maar het is wel mijn plan langzaamaan een verzameling op te bouwen om ook langere ritten buiten te kunnen maken. 

Silence schreef:Het gaat redelijk.
Slik wat minder pijnstillers en kan inmiddels mijn bed redelijk uit.
Pieker nu wel heel veel.
Vooral over of ik überhaupt wel wil blijven paardrijden.
Zoals jullie weten heb ik dat gevoel de hele winter wel zo'n beetje gehad.
Maar heb nu echt zoiets van.... Is dit het waard...
Het rijden gaat toch niet echt lekker, echt genieten doe ik er niet meer van.
Voor mijn gevoel wil ik me liever ergens anders op gaan richten.

Komt vast goed.
Vandaag gaan we even kort in de bak aan de slag, even gymnastiseren en kijken of Up net zo goed voelt als hij erbij staat.
Beetje crea zijn haha
Het hele rondje van 7 km kunnen doen en mijn kleuter is niet 1 keer bang of vervelend geweest, echt super! Op de terugweg vroeg hij netjes om een galopje dus dat hebben we ook nog gedaan, hij kwam er alleen achter dat tegen de wind in rennen toch iets zwaarder is dan hij dacht
Dit smaakt naar meer!