Chouchou schreef:Ik had de eerste paar meters nog wel het idee van ooooh gaat dat wel goed, het voelt heel anders dan onder het zadel!
Was ik dan gelukkig toch niet alleen in 
De eerste keren dacht ik: no way dat ik ooit zelf die leidsels vast heb ... Maar gelukkig kwam dat er toch wel van, en als je mij nu ziet rondrijden..
(niet gek hoor, daar heb ik de pony niet voor, maar ik doe wel gewoon alles wat er op ons pad komt, terwijl ik onder het zadel schrik had van bepaalde "bergen" doe ik die met de koets alsof het niks is
).
Hier is het echt wel gewoon super, zeker voor menners .. De bospaden zijn namelijk geen mulle, verende, zachte ondergronden, maar eigenlijk veredeld asfalt .. Harder, maar toch geen echt asfalt zeg maar .. Ideaal voor met de koets. Maar indien gewenst kan je ook naar echte bospaden en zelfs het duinenzand enzo hoor, no problem

Was gisteren nog bezig over die veldwegen, gisteren dus een groot stuk tussen de velden gedaan, is eens iets anders .. En toen zei ik: er zijn mensen die niks anders hebben dan dit soort paden, is toch ook maar saai .. En dan te bedenken dat er mensen zijn die bijna een moord zouden doen voor zo'n paden omdat ze alleen maar asfalt hebben
Gisteren dus ook stukje asfalt gedaan en viel me heel erg mee hoe [***] daarop liep, ok, hij heeft nu wel ijzers, maar toch .. Gewoon lekker vlot drafje, alles was prima (alleen de was die buiten hing was beetje eng
En die cementmolen die ineens om de hoek sprong ook
). Dat heb je natuurlijk wel, als je veel op asfalt en tussen de huizen rijdt dan leren ze ook met heel veel om te gaan