Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:We willen trouwens wel veel foto's zien als je in Frankrijk van start gaat he![]()
Alanda loopt nog steeds te tobben met een plekje bij de singel. Gisteren was ik lekker buiten gaan rijden en had ik - om geschuur te voorkomen - de oude neopreen singel gebruikt. Dat ding is zo elastisch als een baksteen (niet dus), maar het zou verder niet moeten schuren. Ik kon echter gedurende mijn rit minstens drie keer opnieuw opzadelen omdat de hele handel verschoof: na twee kilometer was mijn zadeldek er bijna helemaal onderuit geschoven. Toch maar goed dat ik dus even omlaag keek. Normaal gesproken heb ik daar nooit last van, dus ik geef de singel de schuld. Rotding. Bij terugkomst op stal zag ik dat Alanda weer een bult had waar de singel had en het korstje was weer open. Voorlopig maar even singel-vakantie dus.
Vandaag ben ik een opstaphulp gaan halen bij Buitenzinnig. Ik wil namelijk wel gewoon rijden ondanks dat er even geen singel om kan, maar dat gedoe met opstappen met een krukje vond ik niet zo'n succes. Wat is die opstaphulp een mega-uitvinding zeg!! Zonder gedoe supersimpel op je paard stappen zonder zadelDit bevalt zo goed, ik ga sparen voor een BBP nu ik gewoon op kan stappen