Ben in al mijn enthousiasme helemaal de kontfoto vergeten Maar vandaag wel nog lekker even kunnen gaan, dus weer wat km's erbij
Stand nu: plaats 124 met 58.62 km op de teller
tinkert_tje
Geplaatst: 28-03-14 09:22
lekker rondje sabine wij gaan vanaf volgende week weer meer km maken met de kar dan gaan de ijzers er weer onder in de winter staan ze hier namelijk niet op ijzers dus mijn kontfoto's volgen ook weer vaker;-) ik sta nu op plek 62 met 210,49 km
Leuk tinkert_tje! Ben benieuwd naar jouw kontfoto's
Wij zijn er weer
Rustig rondje gedaan, vooral op het einde echt een heel groot stuk gestapt maar ach, die km's hebben we weer Morgen gaan we een paar uur op pad, bedoeling is een route die rond de 18 km zit
Sabine Lekker toch een rustig rondje Veel plezier morgen
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 12:30
Thanks
Iemand hier ervaring met een Garmin GPS? Zit me af te vragen of je die ook op pauze kan zetten (dus niet stoppen). Tot nu toe heb ik gewoon routes gereden, maar vandaag gaan we misschien tussenin pauzeren dus dat stuk hoeft er niet bij, mijn gemiddelde snelheid ligt al zo laag Zit me nu ineens af te vragen of dat wel kan ... lekker op tijd Of kan ik straks 2 routes samenvoegen in Endomondo ofzo?
Forerunner 210 Volgens mij als ik op "stop" druk gaat die in een soort pauzestand (als je dan even niks doet valt die in standby zeg maar) maar weet niet of je dan gewoon weer kan starten
Heb ondertussen wel gezien dat je in Endomondo routes kan "mergen" .. dus dat is gewoon samenvoegen volgens mij toch? Tot 1 grote route? Dan kan ik dat in het slechtste geval nog doen
Somebitch
Geplaatst: 30-03-14 12:34
Geen idee..
Als ik op stop druk blijft hij gewoon aan, maar kan eventueel het horloge ook aan en uit zetten en vervolgens weer op start drukken om de route te vervolgen.. Ik heb de garmin 305
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 12:37
Ben nu hier binnen aan het proberen, alleen lijkt die nu niet in standby te vallen Misschien doet die dat alleen buiten ofzo Kan wel gewoon weer starten, dus hopelijk gaat dat straks ook zo
Volgens mij wel hoor, als hij uit is en je zet hem weer aan en drukt op start dan vervolgt hij bij mij de route.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 12:46
Ok, zal het straks weten te zeggen (als we pauzeren toch ). Ben wel benieuwd, de eerste echte grote route met de koets .. gaat ook iemand onder het zadel mee achter de koets aan, zien wat dat geeft .. dus toch wel spannend eigenlijk