rocymax schreef:Hebben jullie allemaal vaste routes om te rijden of gaan jullie vaak met de trailer op pad?
Wij rijden altijd vanuit thuis te paard naar óf de Brunssummerheide (ned) of naarr de Teverenerheide (dld) . Beide op ong 15 á 20 minuten inn stap/draf bij ons vandaan.
Tyrcanol schreef:Leuk filmpje hier boven klinkt geslaagd.
Hier vandaag nog een glimp opgevangen van de paarse heide. Helaas bijna uitgebloeit.
"
Dank je, ja was hele leuke rit en eindelijk weer eens met m'n eigen man
Het is nu de bedoeling dat we toch wel (afhankelijk van het weer) ook 1 keer per week samen gaan. Hij mag het paard van onze pensionklant te allen tijde rijden, dus dat is wel fijn.
Mooi uitzicht!! Ja jammer dat de heide weer zo snel uitbloeit. Bij ons zijn er ook nog maar sporadisch paarse bloeiende struikjes heide te zien. Het grootste deel is helaas al bruin verkleurd.
Amalarab schreef:leuk, Imala! weet je wat ze filmden?
en die fotoshoot was een familie of koor oid?
Helaas, geen flauw idee. Zou ook niet weten hoe ik er nog achter zou kunnen komen. Er was een man die daar al lopend/rennend door de bosjes moest lopen en die werd gefilmd. Het zou voor flikken Maastricht kunnen zijn, die filmen geregeld ook op andere locaties dan Maastricht. Bij een bekende van me hebben ze dit jaar ook gefilmd voor Flikken Maastricht ( in Epen) , bij haar thuis (binnen en buiten) Daar had zo'n locatie scout aangebeld of ze bij hun mochten filmen en tijdje erna kwamen ze met de crew en werd hun huis en tuin/oprit omgetoverd in een heuse filmset
Ik had het vermoeden dat de fotoshoot een babyshower betrof aangezien een hoogzwanger dame het middelpunt leek, maar ook daar kan ik helemaal naast zitten
Citaat:
helaas ging die van vorige week niet door maar had de trailer toch gereserveerd dus heb ergens anders gereden
voor het eerst mijn verzorgpaard en eigen paard(je) samen!
Jammmer dat je geplande rit niet doorging, maar gelukkig had je een leuk alternatief. En nog een leuke rit op de planning
Mooie foto's!!