Nu ik er zo over nadenk is mijn lage gemiddelde snelheid niet eens zo heel gek..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is ook een trage, als je hem laat doen haal je in stap met geluk 4 km/u
Ik probeer nu om steeds rond de 5 km/u te zitten en dat begint best netjes te gaan de laatste tijd. Draven kan hij tussen 7 km/u & 15 km/u, galopperen kan hij tussen 10 km/u & 18 km/u (ja, hij kan langzamer galopperen dan dat hij draaft
Heel leuk gevoel ook, vinden mensen op de koets altijd grappig
).
. Bijna 11 km met een gemiddelde van 8.7 km/u. Op de terugweg nog even wat heuveltjes erbij gepakt. Moeten we niet te vaak doen, want dan gaan ze al stuiteren als ze een helling zien
. Maar vandaag konden we rustig naar beneden en in galop naar boven zonder gekke sprongen, heerlijk

En misschien dit ik tijdens de Utrechtse Heuvelrugrit op 13 en 14 april ook nog een rondje bos kan doen (daar rij ik zelf namelijk ook), dan ben ik er toch nog een beetje bij!

. 

SuperAssie schreef:Ik heb pas sinds kort een smartphone en vergeet nog steeds dat ik er ook mee kan internettenaangezien mijn telefoon momenteel alleen kan bellen of smsen. Lekker 'primitief'
En tot frustratie van velen heb ik er ook nog steeds gaan whatsapp op gezet..... Grit schreef:Dat is zeker beter getimed
SuperAssie schreef:Ik heb pas sinds kort een smartphone en vergeet nog steeds dat ik er ook mee kan internettenaangezien mijn telefoon momenteel alleen kan bellen of smsen. Lekker 'primitief'En tot frustratie van velen heb ik er ook nog steeds gaan whatsapp op gezet.....

).

).