Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 21:59

Is goed hoor! Upload het alleen altijd al wel gelijk vanaf mijn garmin en importeer het niet vanaf garmin connect. Maar twee zien vaak meer dan één, dus wil wel met je meekijken als er problemen zijn! Ik zie evt vanzelf wel een pb verschijnen!

Bedankt voor de felicitatie :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:02

Het is al in orde :o
Heb ze inderdaad gewoon rechtstreeks van mijn Garmin erop gezet, is wel zo makkelijk :Y)
Heb ook een pb gestuurd naar TS dus hopelijk kan ik binnenkort ook meedoen .. Is nog maar een korte tijd maar ben wel benieuwd waar we nog kunnen geraken :Y)

(tellen wandelingen, met paard, eigenlijk ook mee? Ga nogal eens met gewoon lange lijnen het bos in, of gewoon zo wandelen .. Of alleen echt rijden/mennen? ).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:30

Fijn dat het al gelukt is!
Wandelen als in: je loopt naast het paard, is volgens mij niet toegestaan....

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:30

Alleen buiten rijden en mennen tellen mee. Alle andere dingen niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:47

Ok, dan ga ik die niet erbij zetten.

Zit nu alleen met enkele stukken die er blijkbaar al in stonden (via mijn mobiel, echt met endomondo dan) ... weet alleen niet meer wat ik toen gedaan heb :+ Kan je zelf kiezen wat je wel of niet aan de challenge toevoegt? Of doet die automatisch alles wat erin staat? Of onder een bepaalde discipline (wandelen, lopen, rijden) of dergelijke?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 22:53

Als je de activiteit op 'riding' zet wordt die toegevoegd, andere dingen niet :) als ik aan de hand ga wandelen zet ik het op hiking :P

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:01

Hoe kan je meedoen?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:04

BrammetJee schreef:
Hoe kan je meedoen?

De TS een pb sturen.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:08

Okee bedankt :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:12

Je kan de andere activiteiten ook wel op riding laten staan, maar dan moet je ze bewerken. Dit doe je door de bewuste activiteit te selecteren, op edit te drukken en dan het vinkje 'include in statistics' uit te zetten. Zo heb ik al mijn manegelessen wel geregistreerd staan als rijden, maar staan ze niet in de challenge!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 23:22

Ok, merci voor de uitleg :)
Dan is het even wachten tot TS online is en tijd heeft en dan kan het voor mij ook echt worden :Y)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:29

Helaas door omstandigheden gisterenavond nog moeten afzeggen voor endurance Bierbeek :( super jammer, want we hadden ons goed voorbereid. Dus deze voormiddag dan maar zelf een rondje gereden met de wedstrijdafstand (23 km) en geprobeerd op wedstrijdtempo te rijden, we hadden gemiddeld 10 km/u dus dat was wel fijn :) plaats 45 nu!

Onze rit
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 2481_o.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:34

Heh, balen Solleke_Noah -O-
Maar je ritje ziet er wel goed uit, dus dat komt voor toekomstige wedstrijden helemaal goed! :Y)

Ik ben ook bijna actieve deelnemer, dus ben benieuwd waar ik ergens uit komt met de kleine dingen die ik al gedaan heb .. zal niet ver zijn :') Maar komt goed, we hebben veel plannen :Y) :))

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:36

Ja, heb gisteren ook echt wel enorm gebaald :P maar er zijn nog wat wedstrijden in de buurt dit jaar (uurtje rijden) dus dan proberen we die gewoon mee te doen :)

Haha, er zijn meer mensen die laat gestart zijn dus inhalen is niet zo simpel maar het bijhouden is al leuk he :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:38

Welke wil je nog gaan doen?

Gewoon voor mezelf bijhouden is al leuk :j Vind het ook leuk om de routes te laten zien enzo en dan kan dat ook fijn hier, samen met een (in mijn geval) kontfoto, altijd fijn :D Ben wel benieuwd hoe snel (of traag :P) de km's stijgen :Y)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:40

Ik moet nog eens kijken :) dacht dat er eentje in Tessenderlo was? Dat is voor ons nog wel te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:46

In het verleden is er Tessenderlo geweest :j Dus zou best goed kunnen :j Misschien kom ik dan eens langs als ik vrij ben :Y)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:51

Zou tof zijn, we kunnen altijd een groom gebruiken met endurance-ervaring O:)

en nu terug ontopic :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 14:53

Haha ja, wilde al zeggen: anders moet je maar even pb'en als je wat meer concreets weet :Y)
Ik ga ponybeesten even lastig vallen, stukje rijden zal er wel niet inzitten vandaag, alhoewel het niet meer zou gaan regenen dus misschien.. O:)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:38

Als ik eerder had geweten dat er ook 20 km endurance ritten bestonden..! Dit weekend voor de tweede keer op rij een 20+ km rit gemaakt en het ging heerlijk, makkelijk zelfs. :P
Alleen lukt het mij echt niet om het gemiddelde tempo in de richting van de 10 km/u te krijgen, vandaag ook hele stukken gedraafd en een heel stuk gegallopeerd en alsnog maar 6 km/u gemiddeld :?

Het rondje van vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/311879929/14030517

edit: bij nader inzien niet helemaal 20+, maar wel 20 km omdat hij het eerste stuk niet meegepakt heeft

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:47

macha6 schreef:
Als ik eerder had geweten dat er ook 20 km endurance ritten bestonden..! Dit weekend voor de tweede keer op rij een 20+ km rit gemaakt en het ging heerlijk, makkelijk zelfs. :P
Alleen lukt het mij echt niet om het gemiddelde tempo in de richting van de 10 km/u te krijgen, vandaag ook hele stukken gedraafd en een heel stuk gegallopeerd en alsnog maar 6 km/u gemiddeld :?

Het rondje van vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/311879929/14030517

edit: bij nader inzien niet helemaal 20+, maar wel 20 km omdat hij het eerste stuk niet meegepakt heeft

Kennismakingsklasse is altijd rond de 20 km, soms iets meer geloof ik :) en klasse 1 heb je ook 'korte klasse 1' en dat gaat tot 30 km ong (dacht ik :) ) Klein beginnen he :D

Voor die 10 km/u draaf ik eigenlijk zeker 18 km van de 20 km. Maar mijn paard is een diesel, hij kan lang doorsjokken maar op traag tempo. Ben ook bezig het tempo omhoog te krijgen maar dat is nog niet simpel :P

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:47

Hoeveel draaf je precies? Je bent nu bijv. bijna 3 uur lekker op pad geweest, maar dus waarschijnlijk zo'n 7 km/h gereden. Dat is voor mijn merrie minimaal de helft stappen, maar ik weet niet hoe dat voor jouw paard zit. Er zijn goede endurancetrainingsschema's om naar meer minuten draf te komen in een rit, misschien is dat wel wat voor jou :j

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:51

Mijn eerste kennismakingsklasse was 36 km.. dus ze zijn niet altijd maar 20 haha ;)
Bij mijn paard zit ik met mijn ritten altijd rond de 10 km per uur, en dan stap ik geregeld wat.. nou moet ik wel zeggen dat zijn draftempo vrij hoog is als we alleen rijden..
Als ik met andere samen rijd is het gemiddelde tempo ook vaak lager, zo tussen de 6 en 8 km per uur.. maar dan wordt er ook meer gestapt

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:53

horsies5 schreef:
Mijn eerste kennismakingsklasse was 36 km.. dus ze zijn niet altijd maar 20 haha ;)
Bij mijn paard zit ik met mijn ritten altijd rond de 10 km per uur, en dan stap ik geregeld wat.. nou moet ik wel zeggen dat zijn draftempo vrij hoog is als we alleen rijden..
Als ik met andere samen rijd is het gemiddelde tempo ook vaak lager, zo tussen de 6 en 8 km per uur.. maar dan wordt er ook meer gestapt

Wow, da's best een flinke afstand voor een kennismakingsklasse! Meteen goed getest dus :)

Mijn paard stapt ook echt traag, zo'n 4 km/u :') Liever lui dan moe :P

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:59

Was in wanrooij.. en was inderdaad een flinke afstand voor kennismaking.. is al wel een jaar of 4 geleden denk ik, dus wellicht is dat veranderd.. geloof dat het toen ook echt de verste kennismaking was, aangezien klasse 1 ook maar tot 40 km gaat haha