Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bvb na een afdaling ofzo terwijl de achterliggers zich nog op die afdaling bevinden...
maar ik moet toegeven dat ik enorm veel zin heb om nog eens over het strand te galopperen!
Op dat moment zag ik alle sterren in het heelal en heb 2 weekjes plat gelegen met een hersenschudding...Dat was weer een goeie les geweest
Ik ben niet bang geworden van die val, maar sinds die tijd wel een stuk voorzichtiger
Nog nooit op buitenrit gevallen gelukkig. Wel een keer in de bak. Moest van de instructrice achterstevoren gaan zitten. Paard vond het minder grappig..
Happy_Liz schreef:De leraar zei dat ik me niet aan moest stellen en dat ik weer op moest stijgen. Opzich had hij daar wel gelijk aan, omdat je altijd weer moet opstijgen na een val. Maar ik had zoveel pijn dat ik met het paard aan de hand terug liep. De rest van de groep ging ook terug naar stal. Ze gingen in draf en bleef ik dus ver achter. Met als gevolg dat mijn paard heel druk werd.

en daar ging het zadel met mij 
deed geen zeer gelukkig. Maar k heb t wel 4x mee gemaakt hoor
Op de scans was niks te zien op de foto's ook niet maar toen ik wilde gaan staan ging het mis ik had gewoon een flinke klap gemaakt met mijn hoofd en moest ter observatie een nachtje in het ziekenhuis blijven dus dat was wel even schrikken. Gelukkig kon ik de dag erna naar huis.ellennn_ schreef:Afgelopen kerstvakantie, de eerste dag !@#$%^&*()
Het had lekker gevroren en wie moest toen even naast z'n paard gaan liggen ?! IK natuurlijk. pff
Ik kan me alles nog herinneren, behalve dat ik op mn hoofd gevallen ben? , maar wel een lichte hersenschudding - na 7 dagen zat ik weer op het paard =)
!!
Gelukkig viel ze niet hard en tussen de (zachte) blaadjes (met een boom gemist met haar schouden
) en bleef de pony verder op staan eten dus die hadden we zo weer te pakken. Maar was wel even sneu voor d'r! Eerste keer op mijn pony en gelijk eraf gemikt..