maar nu dat stukje van dat een paard aan poep gaat ruiken, dat heb ik ook bij mijn shet

ik ga dan met haar wandelen (dus niet erop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shadow0 schreef:runningkawa schreef:Misschien doordat het paard tijdens een buitenrit een snoekduik maakt naar een hoop mest![]()
En dat doet me weer denken aan de vraag waarom een paard niet mag eten op buitenrit. Geen idee wat de andere argumenten zijn, maar de eerste reden is voor mij toch wel dat ik het bloedirritant vind als het paard ergens opaf duikt, teugels negeert en van z'n route afwijkt. En dus mag het bij mij gewoon NIET. Zelfs al lopen we in een speciaal smulbos voor paarden waar alles bedoeld is om opgegeten te worden, NIET als ik aan het rijden ben.
En omdat ze toch niet mogen eten, maakt het ook niet uit of dat slecht is voor de planten, of dat ze giftig zijn, etc.
Siria schreef:Brammetje16 schreef:Als het zo word bekijken ze het maar ik ga echt niet ook nog eens ene theorie examen afleggen voor mijn paard.
waarom niet?
T@nj@ schreef:
runningkawa schreef:Nou ik zie toch wel eens pakketen aangeboden voor zo'n 300 euro....
Ja handig....als je al meer dan 20 jaar rijd...
runningkawa schreef:Ja heel graag![]()
Maar dan eis ik wel ruiterroutes in mijn omgeving..en zeker dat nationaal park de grote peel open gaat voor paarden
Ja samen gaan en de examinator gek maken, met zijn domme vragen
En dan geef ik eerst mijn paard een week 5 kg brok en vraag ik of hij hem ff voor wil rijden....
Waratje schreef:Geweldig idee, lijkt me geweldig om bij te zijn. Moeten we meteen ook op video zetten
![]()
Binckydenice schreef:Niet waar! Ik heb hem op de manege gehaald en hier betaalde ik niets extra's voor hoor!
Binckydenice schreef:Hetgeen dat je er vooral van leert is een deel van de bassis kennis van je paard en zijn tuig. En dat is altijd handig.
Es79 schreef:Waratje schreef:Geweldig idee, lijkt me geweldig om bij te zijn. Moeten we meteen ook op video zetten
![]()
Ja inderdaad, kunnen we nog wat van leren als we het niet halen voor de volgende keer!
Binckydenice schreef:Niet waar! Ik heb hem op de manege gehaald en hier betaalde ik niets extra's voor hoor!
Hetgeen dat je er vooral van leert is een deel van de bassis kennis van je paard en zijn tuig. En dat is altijd handig.
runningkawa schreef:Ja heel graag![]()
Maar dan eis ik wel ruiterroutes in mijn omgeving..en zeker dat nationaal park de grote peel open gaat voor paarden
Ja samen gaan en de examinator gek maken, met zijn domme vragen
En dan geef ik eerst mijn paard een week 5 kg brok en vraag ik of hij hem ff voor wil rijden....
IKbenEllen schreef:Ennnnn, kijk uit dat ie niet op je tenen gaat staan!