Gister kwam het programma boekje binnen en de afstanden zijn bekend! De 1e dag 19.5km 2e dag 30.5 met een alternatief van 16.5 3e dag 19.5km en de laatste 18km Dat zijn best beloopbare afstanden toch?
Ik zie er alsnog tegenop maar heb al iemand die me een PB stuurde dat ze wel een dagje met me mee wilde lopen met haar pony. Dat vind ik echt super lief!
Zonde olani!
). Morgen hopelijk weer een 10+ en dan dinsdag weer wat kleiner, en dan eens kijken hoe hij dat verteert. Ben nu ook heel erg aan het "experimenteren" met zijn hooikoortsmedicatie, qua dosering, maar heb wel het idee dat er nog steeds verbetering in zit. Gisteren vond ik hem niet helemaal 100% dus gisterenavond een pilletje extra gegeven en vandaag ging het een stuk beter en was hij veel vrolijker dan ik had verwacht (want ik vond het qua gevoel & qua pollen nog erger dan gisteren). Dus dat is altijd wel fijn. Het wordt nog iets op deze manier, haha.

wat dat betreft zitten we nu beter, Utrechtse heuvelrug.
) Nouja ik ga er maar het beste van maken en probeer maar zoveel mogelijk te genieten en niet teveel aandacht aan de azijnpissers te besteden
Maar hier is ook helemaal prima! Haha.
Hebben dus maar letterlijk omgedraaid en het letterlijk op een lopen gezet (waarbij het mij dan tegensteekt hoe goed/hard pony kan als er echt een doel is, kon compleet niet volgen