Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trui schreef:hoi, ik kom even binnen vallen! Ik wilde dit jaar niet op ponykamp maar op een instructie week, maar zonder eigen paard. dus kwam ik bij dit topic en heb ik geprobeerd een beetje in te lesen maar sorry, niet het hele topic.
het klinkt heel interessant alleen ben ik echt enorm gewend aan super veel paardrijden en weet dus niet of (als je dus ook andere workshops krijgt) je hier ook zo veel rijd. ik zou namelijk super graag een weekje ‘intensief’ les krijgen in een klein groepje op een paard van een iets hoger niveau waar ik van kan leren. ook las ik dat je moet aangeven of je springt of dressuur wilt? ik zou beide graag willen want vind springen heel leuk maar vind het ook super belangrijk dat mijn dressuur een stuk verbeterd want springen doe ik toch maar eens in het jaar 40 cm :’) wat ik dus heel jammer vind! maar lijkt mij dus vooral fijn veel dressuur les te hebben op een wat hoger paard en dat ik gewoon even een tijdje op 1 paard rijd want op de manege heb je dat natuurlijk niet.
al vind ik springen dus ook super leuk maar wees nou eerlijk, er is eens in het jaar springwedstrijd op stal en daar mag je maar 40 cm als je niet in de springles zit, zelfs met paarden....
dus bij deze, als ik ooit een keer n vraagje stel dan weten jullie dat!
CathyTBP schreef:Trui schreef:hoi, ik kom even binnen vallen! Ik wilde dit jaar niet op ponykamp maar op een instructie week, maar zonder eigen paard. dus kwam ik bij dit topic en heb ik geprobeerd een beetje in te lesen maar sorry, niet het hele topic.
het klinkt heel interessant alleen ben ik echt enorm gewend aan super veel paardrijden en weet dus niet of (als je dus ook andere workshops krijgt) je hier ook zo veel rijd. ik zou namelijk super graag een weekje ‘intensief’ les krijgen in een klein groepje op een paard van een iets hoger niveau waar ik van kan leren. ook las ik dat je moet aangeven of je springt of dressuur wilt? ik zou beide graag willen want vind springen heel leuk maar vind het ook super belangrijk dat mijn dressuur een stuk verbeterd want springen doe ik toch maar eens in het jaar 40 cm :’) wat ik dus heel jammer vind! maar lijkt mij dus vooral fijn veel dressuur les te hebben op een wat hoger paard en dat ik gewoon even een tijdje op 1 paard rijd want op de manege heb je dat natuurlijk niet.
al vind ik springen dus ook super leuk maar wees nou eerlijk, er is eens in het jaar springwedstrijd op stal en daar mag je maar 40 cm als je niet in de springles zit, zelfs met paarden....
dus bij deze, als ik ooit een keer n vraagje stel dan weten jullie dat!
Het programma staat al op de website, hier kun je dus precies zien hoe vaak je gaat rijden. Springen en dressuur kan beide. De paarden die daar staan hebben volgens mij alleen niet perse een hoog niveau. Wel zijn de paarden absoluut beter dan een gemiddelde manege paard. (Vind ik dan)
Sterre98 schreef:Ik heb me zojuist ingeschreven
Weet toevallig iemand of je tussentijds nog kan veranderen? Ik heb me namelijk opgegeven met een paard van Pmo, maar ik ga kijken of er een mogelijkheid is om een paard mee te krijgen