Paard en ruiter instructieweken (pmo)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MyWup

Re: Paard en ruiter instructieweken 2018 (pmo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:10

Of je veel rijdt? Ik train hard met mijn paard op Z2 nivo maar hij liep de laatste dag met de tong op de knieën, zo moe was hij, dat was het eerste jaar, vorig jaar heb ik zelfs extra lessen geschrapt om hem te sparen. Je krijgt dressuur én springles

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 00:55

Ik had mijn pony vorig jaar 23 april gekocht en de oude eigenaren zeiden al dat hij een super goede conditie had (was net 7 geworden). In juli op trainingskamp nou idd soms rij je 3 keer op een dag schriktraining, dressuur en buitenrit maar mn pony kon het super hebben. Ik train dan weer geen z2 :D

CathyTBP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:44

Trui schreef:
hoi, ik kom even binnen vallen! Ik wilde dit jaar niet op ponykamp maar op een instructie week, maar zonder eigen paard. dus kwam ik bij dit topic en heb ik geprobeerd een beetje in te lesen maar sorry, niet het hele topic. :)

het klinkt heel interessant alleen ben ik echt enorm gewend aan super veel paardrijden en weet dus niet of (als je dus ook andere workshops krijgt) je hier ook zo veel rijd. ik zou namelijk super graag een weekje ‘intensief’ les krijgen in een klein groepje op een paard van een iets hoger niveau waar ik van kan leren. ook las ik dat je moet aangeven of je springt of dressuur wilt? ik zou beide graag willen want vind springen heel leuk maar vind het ook super belangrijk dat mijn dressuur een stuk verbeterd want springen doe ik toch maar eens in het jaar 40 cm :’) wat ik dus heel jammer vind! maar lijkt mij dus vooral fijn veel dressuur les te hebben op een wat hoger paard en dat ik gewoon even een tijdje op 1 paard rijd want op de manege heb je dat natuurlijk niet.
al vind ik springen dus ook super leuk maar wees nou eerlijk, er is eens in het jaar springwedstrijd op stal en daar mag je maar 40 cm als je niet in de springles zit, zelfs met paarden....

dus bij deze, als ik ooit een keer n vraagje stel dan weten jullie dat!

Het programma staat al op de website, hier kun je dus precies zien hoe vaak je gaat rijden. Springen en dressuur kan beide. De paarden die daar staan hebben volgens mij alleen niet perse een hoog niveau. Wel zijn de paarden absoluut beter dan een gemiddelde manege paard. (Vind ik dan)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:25

CathyTBP schreef:
Trui schreef:
hoi, ik kom even binnen vallen! Ik wilde dit jaar niet op ponykamp maar op een instructie week, maar zonder eigen paard. dus kwam ik bij dit topic en heb ik geprobeerd een beetje in te lesen maar sorry, niet het hele topic. :)

het klinkt heel interessant alleen ben ik echt enorm gewend aan super veel paardrijden en weet dus niet of (als je dus ook andere workshops krijgt) je hier ook zo veel rijd. ik zou namelijk super graag een weekje ‘intensief’ les krijgen in een klein groepje op een paard van een iets hoger niveau waar ik van kan leren. ook las ik dat je moet aangeven of je springt of dressuur wilt? ik zou beide graag willen want vind springen heel leuk maar vind het ook super belangrijk dat mijn dressuur een stuk verbeterd want springen doe ik toch maar eens in het jaar 40 cm :’) wat ik dus heel jammer vind! maar lijkt mij dus vooral fijn veel dressuur les te hebben op een wat hoger paard en dat ik gewoon even een tijdje op 1 paard rijd want op de manege heb je dat natuurlijk niet.
al vind ik springen dus ook super leuk maar wees nou eerlijk, er is eens in het jaar springwedstrijd op stal en daar mag je maar 40 cm als je niet in de springles zit, zelfs met paarden....

dus bij deze, als ik ooit een keer n vraagje stel dan weten jullie dat!

Het programma staat al op de website, hier kun je dus precies zien hoe vaak je gaat rijden. Springen en dressuur kan beide. De paarden die daar staan hebben volgens mij alleen niet perse een hoog niveau. Wel zijn de paarden absoluut beter dan een gemiddelde manege paard. (Vind ik dan)

Ik ben het met je eens cathy, ik vind dat ze zeker veelzeidigde leuke paarden hebben

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 12:15

dat is dan mooi!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:48

Ik ga me morgen avond opgeven voor mei vakantie week :) wie gingen er ook al weer dan ook :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:53

Ik moet überhaupt nog kijken of ik kan.. vraag het me eigenlijk nog af. Vakantie dagen worden helaas steeds minder..

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 14:57

ik wil wel echt super graag maar geen idee wanneer

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:21

annikeee19 schreef:
Ik ga me morgen avond opgeven voor mei vakantie week :) wie gingen er ook al weer dan ook :)

Ik, samen met 4 anderen

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:26

Ik heb zitten kijken, lijkt mij erg gaaf om mee te doen met mn haffie deze zomer. Toch houd mijn leeftijd (27) en het alleen gaan me een beetje tegen ookal lees ik dat er meer 20+ zijn :+

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:37

Het is echt onwijs leuk !!!!

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 09:28

Ik ben 31 en was zeker niet de oudste

Ik heb me ingeschreven maar heb toch een heel groot probleem. Ik heb nog geen vervoer voor mijn pony gevonden vanuit Almere. Mocht dit zo blijven moet ik helaas de week weer annuleren.

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:33

Vervoer inmiddels geregeld! Ik ben er klaar voor

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:38

Ik kan alleen nog maar in de meivakantie.
Heb te weinig vakantie uren over voor in de zomer.

Dus vanavond maar aanmelden *\o/*

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:52

ik wil vanmiddag gaan kijken welke week ik kan/wil! maar ik vind het lastig dat ze met voorkeurs weken werken, want ik moet er vrij voor vragen op mijn werk

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:55

Ik vul gewoon dezelfde week in :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:04

o dan doe ik dat ook gewoon :) maar ik weet nu nog niet wanneer ik vrij ben in de vakantie

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 14:42

Ik heb me zojuist ingeschreven :D

Weet toevallig iemand of je tussentijds nog kan veranderen? Ik heb me namelijk opgegeven met een paard van Pmo, maar ik ga kijken of er een mogelijkheid is om een paard mee te krijgen :)

XRuby_SymmyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:22

Sterre98 schreef:
Ik heb me zojuist ingeschreven :D

Weet toevallig iemand of je tussentijds nog kan veranderen? Ik heb me namelijk opgegeven met een paard van Pmo, maar ik ga kijken of er een mogelijkheid is om een paard mee te krijgen :)

Ik denk dat dat wel kan maar als ik jou was zou ik toch morgen ff bellen. Voor welke week heb je je nou uiteindelijk ingeschreven:)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:31

Oh dan zie ik het wel! Eerst kijken of het met dat paard lukt :)

Ik heb de meivakantie opgegeven. Omdat ik eerder stop met werken en met de verhuizing zit, heb ik te weinig vakantie uren over voor al mijn plannen :+

carolovejebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:52

ik ga ook in de meivakantie!!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:09

carolovejebe schreef:
ik ga ook in de meivakantie!!

Leuk! Gezellig ! Ik had je nog pb gedaan :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 11:46

Gezellig :D

Iris2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:42

Ik meld mij ook! Ik twijfel tussen de 2de week van de zomervakantie of de meivakantie. Ik heb het idee dat de gemiddelde leeftijd hoger is in de meivakantie klopt dat?

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 19:47

Hoi allen!

Zelf dit topic gemaakt alleen toen kocht ik net een huis en ging het voor mij niet door. Ik moest weer even sparen :P

Dit jaar lijkt het me wel leuk om te gaan. Ik heb waarschijnlijk van 20-07 tm 06-08 vakantie dus dan zou ik week 30 of 31 gaan.

Zijn er leeftijdsgenoten die dan ook gaan? Ik ben zelf 25 en zie het absoluut niet zitten met jonge meiden haha. Hoe zijn de faciliteiten op de kamer?
Ik weet niet of ik met vreemden op een kamer nou wel zo'n prettig idee vind haha.