Autumn Desert Trail 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hubbels

Re: Autumn Desert Trail 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:52

Iedereen heeeeel veel plezier vandaag!
Helaas moet ik wegens de griep afhaken %)

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:14

Wat een weer
Vanmorgen klaagde ik nog over de wind nu regent het keihard ik hoop dat de fotografen zich goed hebben ingepakt inclusief camera's
Succes voor alle deelnemers

Wij zijn gegaan, de wind ging liggen en we hadden de gehele reis voor de wind gelukkig.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:16

KarinLF schreef:
Iedereen heeeeel veel plezier vandaag!
Helaas moet ik wegens de griep afhaken %)

Balen!! Bij mij begon de griep dinsdag, dus nu redt ik het wel als het goed is! We gaan straks die kant op. Heel veel beterschap!

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:20

Heel veel plezier aan de mensen die vandaag gaan! Ik hoop dat het weer mee zit! Volgens buienradar is het voornamelijk droog en zelfs zonnig, maar wel meer een windkacht van 5. Maar ik las al dat de wind toch wel meeviel in het gebied zelf :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:40

Wij zijn ook onderweg! De wind valt wel wel weer mee, niet zo hard meer als vanochtend.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 12:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Al buien en harde wind over ons heen gehad,maar we zitten nog altijd :D

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:05

Bikkels, die fotografen!!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:07

Bikkels!

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:21

en? Hebben de fotografen al een knappe man op een zwarte tinker gespot? zo rond tussen 10 en 11 uur?

Mijn hubbie <3 <3 met stinker <3 <3

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:25

Wauw wat gaaf!
Idd wat een bikkels, harde wind en buien en toch zitten ze keihard te werken om ons vast te leggen. Respect !

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:40

Super leuke foto's allemaal! Wij zijn onderweg naar Appelscha met onze fjord en witte pre. Hebben er zin in :D

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:44

Ik zit als vrijwilliger bij de borg voor je bandje!
Dus ik zou vast al wel wat bokkers hebben gezien zonder dat ik t weet, hahaa. Aanspreken mag altijd! :D

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:22

Ik ben weer thuis! Het was genieten! Natuurlijk mooi in galop over de zandvlaktes geweest! Ik hoop op mooie foto's :D ik heb een fries paard met paars-roze eskadron dekje en witte peesbeschermers. Ze viel vooral op doordat ze steeds hard hinnikte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:37

Ik vond het heel leuk vandaag! Ik was er met een vriendin en een golden retriever. Ik heb heel veel foto's maar moet nog wel flink uitzoeken. Zal hier een linkje plaatsen als ik ze af heb.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:39

Ook ik ben weer thuis, heerlijk warm gedoucht.

Ik heb echt genoten en paardlief ook!

Op de terugweg kwam ik nog iemand die mij (of nou ja, waarschijnlijk mijn paard) herkende van bokt. Die zei; Hee, jij bent van Bokt! Heel leuk, wie was het? :)

Ben heeeeeeel benieuwd naar de foto’s!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:06

Ik ben ook benieuwd naar alle verhalen en foto's! Heb nu al zin in volgend jaar

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:12

Ik heb ontzettend genoten! Pony ook, ze vond het wel erg spannend. Op de vlakte heeft ze minder zweet opgelopen als er omheen :+ Afbeelding

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:17

Wij zijn weer onderweg terug, het was super leuk! En lief dat de fotografen ons nog even snel op de foto wilden zetten terwijl ze al onderweg terug waren :) Winnie was weer erg enthousiast dus ben benieuwd naar de foto's :=

Leuk dat ik jou nog zag Emma, op je bbp nog wel haha!

Afbeelding

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:19

Nou bij mij was het deze x niet zo geslaagd... paard is behoorlijk uit zijn plaat gegaan... normaal gesproken kon je vanaf het parkeerterrein zo het bos in... maar nu moesten we ineens langs een stukje weg... nou heb het geweten... paard sprong met 4 benen de lucht en gevolgd door steiger- en boksalvo's alle kanten op... dit tot 3x toe. Godzijdank blijven zitten maar zag het asfalt wel naderen... pff de terugweg maar afgestapt en dat stuk teruglopen met een verstuikte enkel (door die explosies van hem)... die weg was het hem, als we dat niet hadden hoeven doen was dit niet gebeurd, daar ben ik zeker van... paardlief en ik zijn een x aangereden geweest dusja auto's zijn een dingetje... op die weg waren we niet voorbereid, wantja dit had ik ook niet geweten, dan was ik niet gegaan.

En ja we oefenen enorm op verkeer etc. dus dat hij zo uit zijn plaat ging had ik ook niet verwacht... jammer want had er enorm naar uitgekeken... doe al jaren mee zonder problemen en dan dit... -O-

Paard was de rest van de rit opgefokt dus ben niet lang gebleven...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 18:26

Haha, graag gedaan! :D Altijd leuk dat we nog even jullie op de foto konden zetten zo last minute :))
Hier inmiddels ook thuis. Eerste bezig met de foto's van gisteren nog, en dan gauw bezig met die van vandaag. Ik heb genoten! Ondanks dat het koud was, vond ik het nog altijd erg mooi om alles te zien rijden en vast te leggen.
De tent was een uitkomst vandaag := Meerdere keren in terug kunnen trekken, om zo toch nog door te kunnen gaan met foto's maken.
Zowel Jarvis als ik zijn lekker moe na dit weekend. Hij ligt alweer te tukken naast me, dus daar heb ik geen kind meer aan begin deze week :))

Nientsje schreef:
Haha, graag gedaan! :D Altijd leuk dat we nog even jullie op de foto konden zetten zo last minute :))
Hier inmiddels ook thuis. Eerste bezig met de foto's van gisteren nog, en dan gauw bezig met die van vandaag. Ik heb genoten! Ondanks dat het koud was, vond ik het nog altijd erg mooi om alles te zien rijden en vast te leggen.
De tent was een uitkomst vandaag := Meerdere keren in terug kunnen trekken, om zo toch nog door te kunnen gaan met foto's maken.
Zowel Jarvis als ik zijn lekker moe na dit weekend. Hij ligt alweer te tukken naast me, dus daar heb ik geen kind meer aan begin deze week :))

He verdikkie, da's minder inderdaad :(:) Volgens mij hebben we je ook niet gezien op de vlakte inderdaad.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:26

Huh, over de weg? Gisteren waren er verschillende paadjes zodat je niet over de weg hoefde. Vandaag niet?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:29

Wij moesten paar x een wegje oversteken en verder langs de weg... nou dat ging dus niet.

@Tigress, ja dat kan kloppen... 1x over een stukje vlakte gegaan, kneiterhard omdat meneer ervandoor ging... dus die verder maar ontweken... verwacht dus ook niet dat we ergens op de foto staan... jammer maar ben al blij dat we weer veilig thuisgekomen zijn...

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:31

bentefoto schreef:
Het eerste deel van de foto's staan online! Je kunt ze bekijken op http://www.bentefotografie.nl en nabestellen op http://www.oypo.nl/bentefotografie :)

Hopelijk morgen volgt de rest *\o/*

[ [url=m/Sc9mpr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hoop dat ik er nog vaker op sta, heb mezelf bij nog geen een fotograaf gespot behalve bij jou en dan ook nog es een hele mooie :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 18:36

Nientsje schreef:
Wij moesten paar x een wegje oversteken en verder langs de weg... nou dat ging dus niet.

@Tigress, ja dat kan kloppen... 1x over een stukje vlakte gegaan, kneiterhard omdat meneer ervandoor ging... dus die verder maar ontweken... verwacht dus ook niet dat we ergens op de foto staan... jammer maar ben al blij dat we weer veilig thuisgekomen zijn...

Absoluut, safety first! :j

xhannaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:38

Geloof het of niet, maar ik ben weer gevallen :?
Zelf enorme schaafwonden opgelopen op m'n gezicht, dus ben vast voorbereid op halloween.
Paard was snel weg samen met een fries. Na zo'n 20 minuten kreeg ik eindelijk telefoon dat m'n paard was gevangen! Wat was ik blij!
Voor mij denk ik geen ADT meer... hoe jammer ik het ook vind.

Voor als ik wel op de foto sta:
We zijn te herkennen aan een donkerbruin paard met zwarte lange manen.
Rood dekje.
Stappend/dravend over de duinen, geen galop.(dat lukte niet)
Ik zelf in donkerblauw gekleed.