Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Gelukkig is het bijna einde seizoen, de jongen zijn bijna groot genoeg om er op uit te trekken en dan zal de rust wel terugkomen.
Of ze blijven gewoon zitten, of ze vliegen een eindje verderop. Maar met jongen in het nest is dat blijkbaar een ander verhaal .. Ganna schreef:Ik heb hem ook geaccepteerd maar zie hem niet bij mijn uitdagingen?
Die van dit jaar kan ik ook niet zien/vinden.
Hier vanaf januari weer bij gaan houden. Dus met flinke achterstand begonnen maar zit nu op een km of 700 dus dat gaat best fijn.
Maar met twee kinders en een verbouwing vrees ik dat ik er niet heel veel met bij krijg voor het nieuwe 'seizoen'
en met endurance rijden en trainen is het ook vooral veel rust natuurlijk. (Dit jaar nog niet zoveel gedaan qua wedstrijden. En trainen ook niet dus, net het hoog nodige. Ik teer op de basis die het Bellebeest al flink heeft liggen. )
De eerste 20 minuten kon ik er niks mee, had een (voor zijn doen) serieus tempo op en stilstaan was geen optie tenzij met z'n neus in het gras.
) en dan hopelijk nog eens alleen, dan eens kijken wat hij doet.
) en ook de snelheden zie je er fijner op door de lijntjes.
En het draven moest ik niet eens wat voor doen, gewoon tegenhouden
) maar of dat nu echt het probleem was lijkt me sterk
Wordt vervolgd ....
dan heeft ze maar afgezegt en gewoon lekker gedraaft.
van 50 op de grond 

Nu voel ik me nog slechter dat ik dit weekend geen kilometers heb gemaakt

dat vind die van mij nou nooit
wel 'n keer een tientje
Lekker aan het opbouwen !!
Hopelijk van de week mooier weer, dan pakken we de trailer weer eens mee