Zit nu buiten dit te typen, en omdat er erg veel muggen zitten heeft Gerard net de citronella kaarsen aangezet. En ik zweer je... er vloog net een mug zo recht in (en dood natuurlijk, sukkel).. So far het idee dat de kaarsen de muggen op afstand zouden houden. Dan maar het echte werk... Deet-lotion. Ik moet trouwens maar snel gaan typen, het koelt nu snel af, en als ik uitadem verschijnt er al een walmpje.. Gelukkig heb ik 2 vesten aan en een lange broek, en dat terwijl Gerard tegenover mij zit in t-shirt en korte broek.. bikkel

Nou, verslag van de dag dan maar...

We waren vandaag mooi op tijd vertrokken, en we doken meteen het DF-woud in, om de route te rijden die we op de heenweg hadden willen doen. Het was nog vrij nat, maar goed te doen allemaal. En we hadden natuurlijk prachtig weer!

Prachtige bossen!!

Omdat er wildbegrazing was, waren er een paar hekken waardoor Gerard ook mooi op de foto kon:
(Geen ander wild gezien trouwens

En nadat we het bos uitwaren, zijn we om Diever heengereden, en in de verte hebben we nog de werkende molen gezien..

Tja, hier moet je dan de oorlog mee winnen....

Voorbij Diever zagen we iets op de akker bewegen.. Een ree, en hij/zij stak gewoon de weg over.. En die super jachthonden van ons... die hebben het gemist

Ondanks dat het geen bos was, was dit toch ook erg leuk rijden, rustige weggetjes met mooie vergezichten..

En het was zooo warm.. dat "nep crocs met gaatjes in de zijkant" prima aankonden zonder koude voeten te krijgen

Tijdens de lunch besloot Ciara dat het eikenboompje waar ze naast stond, prima misbruikt kon worden om te schuren, en Katinka vond het gras aan de andere kant groener (en dat was het ook) dus beide waren flink aan het poedersuiker in plaats van rustig te eten. onderwijl was ik eieren aan het bakken, hamburgers aan het bakken, de honden in de gaten aan het houden.. en toen ik de hamburgers op een bordje wou doen, pakte ik in plaats van het bordje,gewoon de pan die op het vuur stond vast.. AU DOMME DOOS... Gerard kun je die emmer met water even aangeven, ik ben lomp bezig geweest... (zo ging het ongeveer

Daarna lekker verder, en de honden hadden het na zoveel km nog steeds naar de zin..

Daarna gingen we de bossen van Dwingeloo in.. We besloten via de hei te rijden, en als we een meter of 50 onderweg zijn (nog in het bos), komt er op het fietspad iemand die zegt "het is heel nat verderop hoor".. Okey.. Omkeren kan niet, dus we kijken wel... Nou inderdaad wat een water, modder, en vooral gaten!! Ik was heel blij dat ik zo`n superspan heb, en dat het onderstel er goed onder gelast is hahaha.. Ik heb een filmpje, maar die kan ik thuis pas uploaden..
En toen kwamen we bij de heide aan... en dat maakte de modder weer helemaal goed

En zelfs daar waren nog een paar aardig natte plekken..

Bijna bij de camping.. Nog even langs mijn vriend de radioantenne

En toen de laatste meters... Met dikke moddersokken

Brrrrrrrr ik voel mijn vingertopjes bijna niet meer... Ik vlucht gauw de kar in... en wil veel reacties op deze post zodat ik van jullie reacties helemaal warm word hahahahahaha En van de Bacardi-cola van Gerard.. Leve een AH met slijterij eraan