Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 23:26

hier weer heerlijke 21 km erbij :D turbo loopt lekker zeg!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:32

Afbeelding

Vandaag voor het eerst op mijn vijfjarige merrie Freya naar buiten geweest! Na een aantal keer naar buiten met een meer ervaren ruiter op haar rug, wilde ik het vandaag ook wel eens zelf proberen. We kwamen in het bos een tweespan met redelijk grote kar tegen die we op een pad moesten passeren die net zo breed was als de kar. Dus allebei half in de bomen, Freya vond het wel erg spannend van zo dichtbij en kreeg toen ook nog eens een trap van het paard voor die kar, waardoor ze wel even wegschoot. Gelukkig stond het paard die mee was ervoor dus daar stopte ze. We zagen niks aan haar been waar ze de trap kreeg en ze liep ook normaal, dus gelukkig maar! Wel jammer dat de mensen van het tweespan niet even stopten om te vragen of het goed ging... Daarna was ze een beetje springerig in stap, maar in een drafje ontspande ze juist lekker, kon ze de spanning een beetje kwijt. Jammer dus even van de trap, maar verder ging het super! Nu langzaam samen opbouwen en spieren kweken bij dit puppypaard :D

En de allereerste oortjesfoto!!! Geen bijzonder pad ofzo, maar oortjes maken alles mooi toch!

Afbeelding

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:42

Heerlijk. Inderdaad jammer dat het tweespan niet even stopte om te vragen. Gelukkig is het goed afgelopen!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:52

Jammer van die trap, gelukkig niks ernstig aan de hand!

Hier net een voor ons doen druk ritje achter de rug, een vrij lang stuk 18 km/u gegaan (volgens endomondo dan toch :P ) maar gecompenseerd met lang in en uitstappen want paard was wel lekker bezweet :(:) Meteen ook even in de andere wei gaan droppen erna, vandaar dat start en aankomstpunt verschillend zijn!

En het rondje: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 3817_o.jpg

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:52

Vandaag een klein ritje gereden.
Hier niet heel veel zon, wel veel in bloei.
Afbeelding

Afbeelding
Was een standaard rondje dus dat kennen jullie al wel.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:46

Helaas doet Endomondo het niet meer op mijn telefoon!
Ben nu bezig mijn nieuwe telefoon in te 'stellen' dus hopelijk doet hij het wel gewoon daar op!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:55

Hierook 11 km gereden :) stond wel een fris windje.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:57

Zou ik me mogen melden, de rozen zijn EINDELIJK van het veld achter de stal af dus we kunnen (na een heel jaar) eindelijk weer buiten rijden :)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:30

Vervelend SuperAssie, misschien kun je runtastic gebruiken als je endomondo niet meer aan de praat krijgt. die schijnt minder problemen te geven. Die bestanden kun je op de een of andere manier dan naar endomondo overzetten, hoe weet ik niet precies maar iemand heeft het hier een tijdje terug in het topic uitgelegd.

Izabelle, je kunt je aanmelden door TS een berichtje te sturen ;)

Hier vanmiddag ook weer in het bos in geweest. Vooraf besloten om maar wat te gaan dressuurdingen mee te pakken, omdat het gisteren in de bak niet zo heel lekker ging.
Maar in het bos ging het echt zo goed! Ze liep uiteindelijk echt lekker ontspannen.
Heb wat overgangen en tempo dingetjes geoefend op de lange zandpaden.
In de bak gaat midden/uitgestrekte draf nooit echt goed. Maar in het bos, wowie! Wat een power had ze :))

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:59

Hier zaterdag lekker rondje wezen koetsen met t paard. Dat ben ik beetje bij beetje aan het opbouwen, dus dag erna steeds klein rondje stappen. Vandaag maar gewoon drie vliegen in 1 klap genomen; niet óp t paard, maar ernaast gewandeld, hondje ook mee voor t eerst en zelf ook ff lekker bewogen!
Morgen les, dinsdag weer ronde buiten

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:24

Ik heb vanmorgen samen met Eline weer zo'n heerlijke rit gemaakt, paardjes waren erg braaf <3
Nog even langs mn nieuwe huis gereden en daar een foto op de oprijlaan gemaakt :o

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:44

Mag je ook meedoen als je geen Endomondo gebruikt?
Dat werkt hier niet omdat mijn mobiel geen goede GPS heeft, heb nu sinds dit jaar een echt GPS-horloge. Kan nu ondertussen ook alles zelf met de koets (eerst moest altijd een ervaren menner mee en die had weinig tijd dus ging dat maar 1x per maand ofzo) dus nu kunnen we vaker er op uit en kan ik echt gaan bijhouden. Vind het wel leuk om te kijken & delen wat we rijden maar weet dus niet of dat zomaar hier kan .. of is daar misschien een ander topic voor ofzo? :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:39

Ik had vandaag niet veel tijd. Dus weer het noorderbos is gegaan.
Anders was het de duinen geweest. Wil ik sowieso de eerstvolgende keer even alleen doen.
Maar nu lekker rondje gereden.

Zelfs nog een klein sprongetje gemaakt!
Deze boom pak ik altijd, maar nu voor het eerst zonder zadel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 12:21

Ik ben van het weekend een middag ergens anders gaan trainen, zie ook onze oortjesfoto:
Afbeelding

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 12:46

Leuke foto Hilli..

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:20

[***] schreef:
Mag je ook meedoen als je geen Endomondo gebruikt?
Dat werkt hier niet omdat mijn mobiel geen goede GPS heeft, heb nu sinds dit jaar een echt GPS-horloge. Kan nu ondertussen ook alles zelf met de koets (eerst moest altijd een ervaren menner mee en die had weinig tijd dus ging dat maar 1x per maand ofzo) dus nu kunnen we vaker er op uit en kan ik echt gaan bijhouden. Vind het wel leuk om te kijken & delen wat we rijden maar weet dus niet of dat zomaar hier kan .. of is daar misschien een ander topic voor ofzo? :)

Als ik mij niet vergis is er een optie op de site endomondo, om vanuit een gps je routes te downloaden. Any way, de laatste tijd teken ik handmatig in, misschien kun je het zo ook doen? Al is dat wel veeeel werk. ;)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:32

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 15:01

Hilli schreef:
Ik ben van het weekend een middag ergens anders gaan trainen, zie ook onze oortjesfoto:
[ Afbeelding ]

Leuk optrekje !

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:45

Hilli schreef:
[ Afbeelding ]

Paleis soestdijk toch? :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:58

Klopt, Em_ :j Echt een mooie omgeving om te rijden.

Het is fijn dat het nu alweer echt langer licht is. Als ik niet te laat uit mijn werk ben, kan ik nog precies een rondje rijden voor het donker.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:20

Hilli schreef:
Klopt, Em_ :j Echt een mooie omgeving om te rijden.

Het is fijn dat het nu alweer echt langer licht is. Als ik niet te laat uit mijn werk ben, kan ik nog precies een rondje rijden voor het donker.

Leuk zeg! Waar rijd je normaal?
Ik ben er zaterdag nog langs gereden maar dan met de auto haha. Ik had in soest een verjaardag van familie. Ik kom er vaak!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:11

Normaal rijd ik in recreatiegebied Spaarnwoude. Het gebied rond het paleis ken ik nog van 'vroeger', dus extra leuk om er eens te paard te komen.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:14

Hier net een fijn ritje achter de rug, Noah was lekker fit en draafde fijn door :) Het is zo leuk om te zien dat het hem steeds minder moeite kost, vroeger was 10 km echt een hele rit voor ons. Nu kunnen we het hele stuk gewoon fijn doordraven zonder moeite :)

Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:24

Morgen krijgt mijn paard eindelijk zijn schoenen dus dan kan ik weer flink fanatiek naar buiten!
Vrijdag krijg ik hopelijk mijn telefoon terug en dan kan ik endomondo daarop downloaden en dan kan ik weer fanatiek meedoen! Zag dat ik ondanks alles toch nog op plek 114 of zo iets stond van de week :P

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 14:52

Solleke_Noah schreef:
Hier net een fijn ritje achter de rug, Noah was lekker fit en draafde fijn door :) Het is zo leuk om te zien dat het hem steeds minder moeite kost, vroeger was 10 km echt een hele rit voor ons. Nu kunnen we het hele stuk gewoon fijn doordraven zonder moeite :)

[ Afbeelding ]

Het gaat goed zo.. En nu proberen de afstand te vergroten, maar de snelheid vast te houden..