Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mag je ook meedoen als je geen Endomondo gebruikt?
Dat werkt hier niet omdat mijn mobiel geen goede GPS heeft, heb nu sinds dit jaar een echt GPS-horloge. Kan nu ondertussen ook alles zelf met de koets (eerst moest altijd een ervaren menner mee en die had weinig tijd dus ging dat maar 1x per maand ofzo) dus nu kunnen we vaker er op uit en kan ik echt gaan bijhouden. Vind het wel leuk om te kijken & delen wat we rijden maar weet dus niet of dat zomaar hier kan .. of is daar misschien een ander topic voor ofzo?
Hilli schreef:Ik ben van het weekend een middag ergens anders gaan trainen, zie ook onze oortjesfoto:
[ Afbeelding ]
Hilli schreef:Ik ben van het weekend een middag ergens anders gaan trainen, zie ook onze oortjesfoto:
[ Afbeelding ]
Hilli schreef:Klopt, Em_Echt een mooie omgeving om te rijden.
Het is fijn dat het nu alweer echt langer licht is. Als ik niet te laat uit mijn werk ben, kan ik nog precies een rondje rijden voor het donker.
Solleke_Noah schreef:Hier net een fijn ritje achter de rug, Noah was lekker fit en draafde fijn doorHet is zo leuk om te zien dat het hem steeds minder moeite kost, vroeger was 10 km echt een hele rit voor ons. Nu kunnen we het hele stuk gewoon fijn doordraven zonder moeite
[ Afbeelding ]