Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:44

hadden jullie paarden ook de lente in hun bol?

hier 16 km in een uur... mevrouw had haast vandaag, zag overal woezels.,... en hoezo rustig draven of rustig galopje... 8)7 :roll:

Afbeelding

djuulsie

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:38

Wat een fijne berichten en foto's allemaal weer!

Hier ook weer 12 km vandaag! Hij heeft t super gedaan! <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:43

Heerlijk weer he :)

In de voormiddag met mijn jonge paard bijna 18 km gedaan en vrij stevig doorgereden. In de namiddag een slentertochtje van 8 km met mijn oude paard, we zijn onderweg nog gestopt om iets te gaan drinken en voor een ijsje :D

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:46

Crazymel: Hier had paard ook voorjaar in dr bol. Op de heenweg viel het nog mee, maar op de terugweg.. Wat een hittepetit. Dus lekker stuk gegaloppeerd en toen was het een beetje over.

Ongeveer 15 km gereden, behoorlijke afstand voor ons doen.

Het was hier behoorlijk druk in het bos.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:11

Helaas waren we al onderweg toen ik er achter kwam dat de app niet aanstond -O-
En aangezien mijn stuiterbol erg ongeduldig was vond ik het niet verstandig om daar nog voor te stoppen dus helaas telt de rit van vandaag niet mee..
Was wel héérlijk. Pony (voor zijn doen) braaf, zonnetje erbij, heerlijk <3

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:18

Zo, lekker gereden vandaag! Vorige week werd mijn puppypaard tijdens een wandelingetje aan de hand een beetje boos dat ze niet met de paarden van stal die we tegenkwamen terug mocht, wat resulteerde in een steigerend, springend paard dat het vervolgens lukte weg te rennen. Door het schuren van het touw heb ik een flinke brandwond op mijn ringvinger die nu na 11 dagen eindelijk bijna dicht is. Wel heb ik er nog een verbandje om en is het wat gevoelig allemaal, dus ik heb zelf een brave ijslander gereden die bijna met één hand wel te rijden is. Mijn vriendin reed op mijn paard. Dit was voor haar de 5e keer in het bos en wat deed ze het braaf! Een ander bitje geprobeerd aangezien ze met haar dubbelgebroken rubberen appelbitje niet altijd even best loopt en misschien ook iets te lief is voor haar. Nu een gewone dubbelgebroken watertrens en ook zonder slofteugel gereden die we de eerste paar keer nog als extra rem erop hadden zitten. Ging zo goed! Ook 2 keer een rustig drafje en op een langer stuk mocht ze wat harder. Ze vond alles ook veel minder spannend dan de vorige keren, ik denk ook wel door de spanning die de slofteugel eerst meebracht en nu ontbrak. Ik ben trots :D

Afbeelding

esther_wanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:22

ik meld me ook , beetje laat maar normaal gesproken maak ik mijn kilometers wel (: ik weet niet of ik nog iets speciaals moet zeggen haha want ik heb niet alle 147 bladzijden terug gelezen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 18:58

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

zebra kussen
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:10

Vandaag zeebodemtrail zeewolde gereden, prachtige menpaden. 13, 5 km gereden. Met de koets en koffie met dit weer zalig.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door janouk op 09-03-14 19:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:11

Cool, een echte zebra :D

Dit was ons rondje:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:16

Wij weer 10 km gemaakt en voor binnenkort op de planning een rit van 30 km :)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:45

Vandaag ruim 22km gereden. Heerlijk, wat een weertje!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 19:54

Hier ruim 33 kilometer gereden vandaag. Wel een stuk langzamer dan Alanda en ik prettig vinden, slechts 6,7 km per uur gemiddeld. We hadden een trekpaard mee en die kon niet zo goed mee in het tempo. Alanda haar stap was eigenlijk al te snel, dus ik heb haar de volledige rit flink in moeten houden. In een flink verzamelde draf ging het draftempo gelijk op, maar dat rijdt niet lekker als je dat de hele weg moet gaan doen. Doen we dus ook niet meer, volgende keer gaan we weer op eigen snelheid. Verder wel een leuke rit gehad en het was hartstikke gezellig (alleen niet zozeer voor herhaling vatbaar dus 8-) vanwege het tempo)

Foto's en filmpjes volgen later nog!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 20:09

We hebben maar een kort ritje gemaakt en ervoor gekozen om met vrienden de middag door te brengen met de voetjes in het zand bij het water. Heerlijk dit zomerse gevoel zo vroeg in het jaar <3

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:14

Ik ben jaloers op iedereen die vandaag heeft kunnen rijden!
Ik moest helaas werken vandaag.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:17

Dat is balen zeg! Maar ja, geld is toch ook wel prettig :j

Er zat hier vandaag een hele jachthondenclub op het ruiterpad, die hadden kennelijk een meeting. Ze schoven de stoeltjes opzij, dus ik ben tussen ze doorgestapt met paardlief. Wat een superbrave honden hadden ze. Nadat er nog 5 ruiters langskwamen hebben ze toch maar 'n ander stekkie gezocht :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:22

:')
Is ook handig hoor, vergadering op een ruiterpad xd

Hier was het ook overal heel druk! Maar we hebben niet op de weg gereden(alleen sommige stukjes verharde landweg), dus geen verkeer of wielrenners(godzijdank!) tegengekomen, alleen wandelende mensen en mountainbikers.
Echt, geef mij maar 50 mountainbikers in plaats van één wielrenner.
Mountainbikers zijn tenminste nog wat socialer dan die wielrenners die menen dat de wereld van hun is.

En op de terugweg met mn oude stalgenoot meegefietst(ze moet een heel stuk over een drukke weg alleen met haar paard dus ik had haar voor de zekerheid aan een touw omdat dat beest spastisch kan doen) en dan heb je altijd van die motoren die het leuk vinden om keihard te toeteren net als ze nog wat extra gas geven en langs stuiven.. Ach aso's hou je toch :P
Ik heb ondanks dat ik bijna in mn broek scheet(gewoon van de spanning om weer naar buiten te gaan) genoten van onze rit en die smaakte zeker naar meer!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:57

Fijn dat het ondanks de spanning goed is bevallen!

Zo, foto's en filmpjes staan online :) Heb er maar weer eens een topic van aangemaakt, dus daar verwijs ik jullie heen voor de plaatjes ;)
Twee dagen mooi weer: waterpret en bosritten dus!

Had ook nog een leuke filmcompilatie gemaakt van de rit, maar ik weet niet hoe mijn stalgenootjes het vinden om op Bokt gezet te worden, dus die hou ik nog maar even achter de hand.

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 00:27

Gisteren met San 12 km en vandaag met 'opa' 21 km. Het was heerlijk en erg mooi met die blauwe lucht. Op de volle parkeerplaats kinderboerderijtje gespeeld met mensen die wilden aaien. Paardjes blij, baasje blij na zo'n weekend. Morgen weer aan het werk.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:57

Snadrem, jammer dat de tempo's zo uiteen liggen. Kan het nog zo gezellig zijn, maar als je je paard de hele rit in moet houden, daar worden ze gewoon niet blij van.

Hili, nouja dat verzin je toch niet? :') Gelukkig stapte je paard en braaf tussen, maar écht hoe verzinnen ze het!

Spatter, mooie foto's en gaaf zo'n zebra :P Ik zie alleen maar deken-zebra's :')

Crazymel, het kon dus allemaal niet normaal :') Gelukkig heeft mijn paard daar geen last van :)

Vanochtend al lekker op pad geweest. Paard was wederom erg braaf :)

Afbeelding
<3

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:09

Ik had me al wat eerder in het topic gemeld. Lijkt me heel leuk om mee te doen. Alleen heeft paardlief mok. Ga zo naar stal om te kijken hoe het met de mok staat. (dit weekend heeft een stalgenootje voor mij gesmeerd) Hopelijk kan ik snel meedoen met de bokaal.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:34

Dat van mountainbikers en wielrenners betreft ben ik helemaal met je eens SuperAssie! Ik rijd vaak in een bos waar ook een moutainbikeroute ligt. Heb er tot nu toe nog nooit last van gehad en ze zijn ook altijd vriendelijk.
Mooi plaatje Dais_!
Balen dat je paard mok heeft Naskapower. Hopelijk gaat het gauw weer goed.

Ik heb vandaag een rustig ritje gereden. Veel gestapt. Paard was erg braaf vandaag :)
Dit is de eerste keer dit jaar dat ik endomondo weer gebruikt heb :')
Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:41

Wat een heerlijke foto Dais! <3

Sandra, dat is idd echt niet lekker rijden! :n Heb zelf een trekpaard, maar hij stapt stevig door, dus moet vaak ook inhouden. Vorige week met kennisje en d trekpaard op pad geweest en die twee lopen helemaal gelijk. Zaaaalig! :j
Leuk topic heb je gemaakt!

Superassie, fijn dat je wel lekker genoten hebt!

Hahahaha Hilli, lekker plekje hadden ze uitgezocht :=

Janoek, wauw, wat een mooi plaatje!

Heerlijk om al die zonfoto's met leuke oortjes te zien! :j

Hier ook al redelijk vroeg te paard 8.15u klom ik erop, even uurtje op pad geweest en naar strand geweest. Tis half uurtje stappen, vandaag expres echt tot midden OP strand gestapt om te kijken hoe ver het was. Heb nog 2 andere opties/routes naar strand, benieuwd wat t kortst is ;)
Paard was erg fijn! :j

Hoopte nu op plekje 6 te staan, van het weekend stond ik gelijk met Renate, maar helaas had zij een hele lange rit gemaakt gister, dus toch nog plek 7.
Wilde kijken hoe zij was gereden, maar kan alleen maar rooutes van november in haar statistieken zien. Jammer....

Kunnen jullie bij mij wel mn routes zien??

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:32

Ik ben het hele weekend weg geweest maar spring er zometeen echt nog even op voor een rondje. Door alle mooie foto's die hier voorbij komen krijg ik er alleen nog maar meer zin in..! +:)+

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:07

Morgenvroeg ga ik weer een rondje! En dit keer zet ik WEL de app aan! We gaan dezelfde route doen dus dan kan ik hem daarna nog intekenen voor gisteren(omdat ik geen flauw idee heb waar we geweest zijn :') )