Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Aangezien hier toch aardig wat mensen zitten met aardig brede/ronde paarden: welke zadels hebben jullie erop? Ik heb een tinker x haflinger staan, jaartje of 11 en overbouwd, tonnetje rond met 0,0 schoft. Gewoon NIKS blijft liggen. Of het klappert achteraan, of het schuift naar voor, of het draait gewoon vrolijk rond en in het slechtste geval alles tegelijk.
Ik heb voor hem écht een zadel nodig wat tot op de millimeter muurvast moet kunnen liggen. Hij schrikt namelijk snel, durft dan wegschieten en op het laatste rond zijn eigen as keren en direct stilstaan.
Een zadel wat op dat moment klappert/schuift/draait geeft mij geen steun om die keertwendig uit te zitten. Een bewegend zadel en ik die ernaast vlieg, dat laat hem nog meer schrikken met als gevolg dat zijn zelfvertrouwen dan pijlsnel ergens naar het middelpunt van de aarde zakt...
Varekaj schreef:Aangezien hier toch aardig wat mensen zitten met aardig brede/ronde paarden: welke zadels hebben jullie erop? Ik heb een tinker x haflinger staan, jaartje of 11 en overbouwd, tonnetje rond met 0,0 schoft. Gewoon NIKS blijft liggen. Of het klappert achteraan, of het schuift naar voor, of het draait gewoon vrolijk rond en in het slechtste geval alles tegelijk.
Ik heb voor hem écht een zadel nodig wat tot op de millimeter muurvast moet kunnen liggen. Hij schrikt namelijk snel, durft dan wegschieten en op het laatste rond zijn eigen as keren en direct stilstaan.
Een zadel wat op dat moment klappert/schuift/draait geeft mij geen steun om die keertwendig uit te zitten. Een bewegend zadel en ik die ernaast vlieg, dat laat hem nog meer schrikken met als gevolg dat zijn zelfver
trouwen dan pijlsnel ergens naar het middelpunt van de aarde zakt...
Dayanara schreef:[ [url=m/TYEseh.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/56BPwg.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ynyeL9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SpiymE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou de spikkel is verhuisd op zijn tijdelijke adresje. Hij was al gelijk matties met de bonte. Gaat helemaal goedkomen
Hij staat nu 5 km bij het strand vandaan
Dus hopelijk snel een keer met mijn tinker die kant op
Danseresje schreef:Dayanara schreef:[ [url=m/TYEseh.png]Afbeelding[/url] ]
Nou de spikkel is verhuisd op zijn tijdelijke adresje. Hij was al gelijk matties met de bonte. Gaat helemaal goedkomen
dat is best dicht bij de stal van pony van evdpanne (en dus mijn verzorgpony!)
Dayanara schreef:Danseresje schreef:[quote="Dayanara"
[ [url=m/TYEseh.png]Afbeelding[/url] ]
[/quote
dat is best dicht bij de stal van pony van evdpanne (en dus mijn verzorgpony!)
Is dat toevallig een stal bij een industrieterrein?