[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:32

He, bekende foto, Djilna!
Blik wordt met kneveltrens gereden, dus het kan iig geen schaar zijn die vreend zit.

Leuke ritten komen hier allemaal voorbij.
Ik heb wat minder gereden de laatste tijd, erg druk met werk en gewoon even wat minder zin om daarna nog 2 uur of langer op pad te zijn.
Wel (bijna) elke dag naar Jip (en blik tijdebs djilna dr vakantie). Lekker tutten, poetsen, freubelen en wat hobbelrondjes op de bbpad.
Zaterdag weer een 10 km op pad geweest, was ook wel weer lekker!

brittney98

Re: De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:38

Ik neem eigenlijk ook nooit wat mee qua eten of drinken tijdens buitenritten.

Ik ga vanmiddag nog even langs het nieuwe kanaal rijden.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 15:54

Heerlijk die endurance foto's :D
Ik ben komend weekend vrijwilliger bij de endurance in zuid Limburg.
Maken we altijd een lekker weekendje weg van :j
Doen dat al een jaar of 5.

Ik heb mezelf een cap camera cadeau gedaan :D
Als het goed is komt ie morgen binnen. *\o/*
Zal dan ook wel even een foto-tje plaatsen.

En tja, dan moet ik natuurlijk van de week wel een ritje doen ;)

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:05

Endurance foto's zijn inderdaad leuk om te zien.. Nu schiet me te binnen dat ik nog foto's van Leersum moet plaatsen voor de liefhebbers..

Andere buitenrit foto's zijn natuurlijk ook mooi om te zien. Hopelijk volgen er meer nu het mooie weer aanhoudt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:22

Ik vind die foto's ook altijd leuk om te zien!
Hier gisteren een fotoshoot gehad, vandaag dressuren en komende week nog een paar ritjes maken.
En dan is het volgende week alweer tijd voor de vierdaagse :D .
Ben heel benieuwd zo voor de eerste keer!

Leuk Silence zo'n camera!!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 16:44

:j ben reuze benieuwd.
Zal na het eerste ritje uiteraard ook een filmpje plaatsen :)

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 21:37

Net nog even een stukje gereden van ong 10 km langs het kanaal. Op de terug weg zag ik ook nog iemand zwemmen in het kanaal. :brr:

Een mooi meertje:
Afbeelding

Heel stoer onder de viaduct door:
Afbeelding

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:03

Wat een lekkere bos manen ;)

Mooi meertje :j
Zal hier ook eens de vennetjes op de foto gaan zetten tijdens een rit.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:19

Leuke foto's komen er weer voorbij! En mooie prestaties bij de endurance :)

Kim, heb je nou een telefoonnummer van je gids? :D Anders moet je maar nog een keer gaan verdwalen daar in de hoop dat je hem weer tegen komt.

Zaterdag lekker met Alanda gelest en daarna nog een stukje buiten op tempo gedaan. Ze deed het weer fantastisch! Toen ik terug bij stal kwam zag ik echter dat ze een wond van de singel had :( Het was al precies waar ik bang voor was bij die singel, maar door positieve recensies had ik me toch laten overhalen. Hij is een tijdje heel goed bevallen, maar nu gaat hij niet meer om. Nieuwe singel is besteld, die verwacht ik in de loop van de week te ontvangen. Net even lekker bij Alanda in de wei gelegen. Het wondje heelt snel en netjes. Ik denk dat ik dus eind deze week wel weer lekker aan de gang kan. Hopelijk zijn de dazen er dan nog niet!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 22:21

Snadrem balen van de singelplekjes! Ken het probleem al kan ik er geen pijl op trekken wanneer het wel of niet ontstaat.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:13

Ik heb het weer gedaan....ben gaan rijden :D *\o/*
Nog even een lekker ritje na een lange hectische dag op het werk.
Moest me er echt toe zetten om te gaan, maar toen we onderweg waren was ik zo blij dat ik het gedaan had.

Rondje stelde niet veel voor haha, maar we moeten natuurlijk ook niet meteen weer beginnen met 20km.
Zeker niet in de avond ;)

Afbeelding

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:43

Ach Silence, het gaat uiteindelijk niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Als je hebt genoten van je ritje was het een goed ritje ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:47

Dat is zeker gebeurd :D

Morgen komt mijn cap camera binnen !!
Volgt vast snel een filmpje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:29

Ik heb samen met vriendlief en dikke pony een boswandelingetje gemaakt...
Bij terugkomst stonden de zwijnen aan de bosrand(weide grenst aan bos),dat was wel leuk!

Lekker gereden silence,goed bezig.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 06:35

:D ja hè.
Merk echt dat het plezier terug gaat komen.
Vandaag weer, zoals het hier zo mooi genoemd werd, therapeutisch shoppen ;)
Ga met hetzelfde stalgenootje die twee weken geleden mee was gezellig naar de ruitersportzaak in Duitsland :)

Zwijnen....:tja weet nogsteeds of ik het nou wel of niet leuk vind om tegen de komen :P

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:29

Wat komen er weer een leuke foto's voorbij!

Ik heb gisteren weer een rondje van ruim 3 uur gemaakt, dit keer voor het eerst vanaf m'n "nieuwe" stal.
Heb echt genoten, Up voelde echt waanzinnig goed!
Het was nog een hele klus om paden te vinden waar je normaal op kunt rijden, want het duin is zó ontzettend zwaar en mul. We zijn hier aardig wat gewend, maar om nou drie uur door zwaar zand te gaan ploeteren is echt geen doen. Uiteindelijk bij een gaaf stuk bos uitgekomen en daar lekker gereden. Door het zware zand ging Up trouwens ook super, koppie naar beneden en lekker sjouwen.
Op de terugweg na enige twijfel ook over het spoor en ná het spoor ging hij klooien. Opzij springen bij iedere auto die langskwam, en dat waren er veel op 1 meter afstand, niet echt fijn. Ben er maar naast gaan lopen en hij was druk...gekke pony. Maar hij is weer fit en vrolijk dus ik ben blij! :j

@ Snadrem: geen tel. nr van mijn gids, heb thuis al een vriendje :P Maar ik ga daar vast nog wel vaker verdwalen, ik sowieso nog wel eens terug, en dan mét kaart...maar kaart lezen is niet mijn sterkste punt :Y)

Leuk Silence, veel plezier met therapeutisch shoppen vandaag! :D
Laatst bijgewerkt door Kim_Evendi op 05-06-13 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:32

Ik wil ook echt een keertje met ponylief naar de veluwe of iets wat er op lijkt :P voor een trektocht met de kar, maargoed dat zal voorlopig nog wel een droom blijven. Jullie helpen ook niet echt mee met die mooie verhalen, wil ik alleen maar meer :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:45

Haha dat therapeutisch shoppen komt wel goed ;)

Lange ritten wil hier nog niet zo lukken aangezien ik momenteel op de avonden aangewezen ben omdat de weekenden helemaal vol zitten.

Volgende week zondag hebben we wel een langere rit aangezien we dan de Enjoy the ride rijden :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:54

Leuke ritjes worden er weer gemaakt! Sandra, fijn dat je plezier weer een beetje begint terug te komen. Welke capcam heb je gekocht? Ben benieuwd naar de filmpjes!

Haha ja Kim, dan snap ik dat je niet om een telefoonnummer hebt gevraagd :D

Hier staat het rijden deze week op een laag pitje en ik baal er enorm van. Zaterdag was de laatste dag dat ik heb gereden en had Alanda bij het afzadelen een wond bij de singel. Maar even rust gegeven dus. Maandag moest ik naar een uitvaart. 's Avonds nog wel even naar Alanda geweest, wond was al zo goed als genezen (I love mijn wondzalf). Er zat nog een klein korstje, dat zou een dag later waarschijnlijk al geen probleem meer zijn. Vanwege de uitvaart had ik weinig zin om wat actiefs te gaan doen, dus ik heb lekker in het zonnetje gezeten met Alanda die af en toe kwam kijken hoe ik er bij lag :')
Afbeelding

Gisteren kon ik niet rijden omdat ik deze week jarig ben en mijn ouders graag nog langs wilden komen. Op mijn verjaardag zelf gaat dat niet vanwege mijn werktijden. Dus gisteren was het overdag werken, 's avonds bezoek, geen paard. Mijn nieuwe singel is wel gisteren binnen gekomen, dus in theorie kunnen we weer gaan rijden! Echter niet vandaag, want ik moet zo naar Ossendrecht voor mijn werk en ben pas tegen middernacht weer terug. Hopelijk kan ik dan morgenochtend gaan.. ik heb morgen avonddienst en ben jarig, maar even dikke vette pech voor iedereen die me nodig heeft: mijn telefoon gaat uit en ik ga naar mijn paard!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 08:59

Lekker weer he :D Heb gister wat leuke foto's gekregen van Set Elkol en ik. Gaaf dat Bliksem nog zo vrolijk kijkt na 120km!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 05-06-13 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:00

Snadrem schreef:
Leuke ritjes worden er weer gemaakt! Sandra, fijn dat je plezier weer een beetje begint terug te komen. Welke capcam heb je gekocht? Ben benieuwd naar de filmpjes!

Haha ja Kim, dan snap ik dat je niet om een telefoonnummer hebt gevraagd :D

Hier staat het rijden deze week op een laag pitje en ik baal er enorm van. Zaterdag was de laatste dag dat ik heb gereden en had Alanda bij het afzadelen een wond bij de singel. Maar even rust gegeven dus. Maandag moest ik naar een uitvaart. 's Avonds nog wel even naar Alanda geweest, wond was al zo goed als genezen (I love mijn wondzalf). Er zat nog een klein korstje, dat zou een dag later waarschijnlijk al geen probleem meer zijn. Vanwege de uitvaart had ik weinig zin om wat actiefs te gaan doen, dus ik heb lekker in het zonnetje gezeten met Alanda die af en toe kwam kijken hoe ik er bij lag :')
[ Afbeelding ]

Gisteren kon ik niet rijden omdat ik deze week jarig ben en mijn ouders graag nog langs wilden komen. Op mijn verjaardag zelf gaat dat niet vanwege mijn werktijden. Dus gisteren was het overdag werken, 's avonds bezoek, geen paard. Mijn nieuwe singel is wel gisteren binnen gekomen, dus in theorie kunnen we weer gaan rijden! Echter niet vandaag, want ik moet zo naar Ossendrecht voor mijn werk en ben pas tegen middernacht weer terug. Hopelijk kan ik dan morgenochtend gaan.. ik heb morgen avonddienst en ben jarig, maar even dikke vette pech voor iedereen die me nodig heeft: mijn telefoon gaat uit en ik ga naar mijn paard!

Ik was gister jarig! En het lukte mij wel om eventjes te rijden, alleen was het wat laat dus ik reed maar een halfuurtje in de buitenbak. Gefeliciteerd in ieder geval (alvast?).

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:08

Alvast/alsnog gefeliciteerd aan de jarige *\o/*

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:10

Alvast ;) Ik ben morgen pas jarig :P En dat ga ik lekker te paard vieren :D (en daarna werken :') )

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:10

Snadrem het merk is rollei, type moet ik straks even op de doos kijken :P
Ben ook heel benieuwd naar de filmpjes :j
Hopelijk krijg ik hem zo gericht dat Jimmy zijn oortjes erop staan.
Hij heeft zijn hoofd altijd vrij laag dus zal even puzzelen worden denk ik.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 09:15

Wauw mooie foto's :)