Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snadrem schreef:Leuke ritjes worden er weer gemaakt! Sandra, fijn dat je plezier weer een beetje begint terug te komen. Welke capcam heb je gekocht? Ben benieuwd naar de filmpjes!
Haha ja Kim, dan snap ik dat je niet om een telefoonnummer hebt gevraagd
Hier staat het rijden deze week op een laag pitje en ik baal er enorm van. Zaterdag was de laatste dag dat ik heb gereden en had Alanda bij het afzadelen een wond bij de singel. Maar even rust gegeven dus. Maandag moest ik naar een uitvaart. 's Avonds nog wel even naar Alanda geweest, wond was al zo goed als genezen (I love mijn wondzalf). Er zat nog een klein korstje, dat zou een dag later waarschijnlijk al geen probleem meer zijn. Vanwege de uitvaart had ik weinig zin om wat actiefs te gaan doen, dus ik heb lekker in het zonnetje gezeten met Alanda die af en toe kwam kijken hoe ik er bij lag![]()
[ Afbeelding ]
Gisteren kon ik niet rijden omdat ik deze week jarig ben en mijn ouders graag nog langs wilden komen. Op mijn verjaardag zelf gaat dat niet vanwege mijn werktijden. Dus gisteren was het overdag werken, 's avonds bezoek, geen paard. Mijn nieuwe singel is wel gisteren binnen gekomen, dus in theorie kunnen we weer gaan rijden! Echter niet vandaag, want ik moet zo naar Ossendrecht voor mijn werk en ben pas tegen middernacht weer terug. Hopelijk kan ik dan morgenochtend gaan.. ik heb morgen avonddienst en ben jarig, maar even dikke vette pech voor iedereen die me nodig heeft: mijn telefoon gaat uit en ik ga naar mijn paard!